Viimane KGB-lane
#61

Kodanik Formika poolt on palju huvitavaid teemasid algatatud. Vaatan igal õhtul, kas midagi uut on leitud või teada saadud ja kuidas plekitagumine ning musta nitro kihtide pealekandmine edeneb.
Ja siis, nagu oleks sattunud poliitikute kongressile, igasugused töllid teevad teema täis, et kellel on pikkem ja hakkavad oma väikest näppu võrdlema ühe tõsise m%&&#ga.
Siin võiks ikka asjast kirjutada ja need, kes midagi teavad.

Side lõpp.

Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#62

(06-09-2019, 21:53 PM)Formika Kirjutas:  Ma proovin neist pilte saada. Kirjutasid, et sinu auto tulemüür oli väga robustne, mis on natuke imelik, sest minu oma on küllaltki viisakas. Võibolla on see seletatav sellega, et minu auto, kui varasem isend ja tehtud kohe pärast 14 Tshaika tootmise lõpetamist 1988a. Tõenäoliselt toodeti veel 14-ne liinil ja vanast vaimust püüti korralikumalt teha. Eks 31013-st saigi tehase lipulaev. Sinu auto tootmine langeb juba üleüldise pohhuismi perioodi, kui 14 liin oli juba demonteeritud ja autode kokkupanek toimus tava liinil. See muidugi minu arvamus. Natuke kinnitab seda arvamist minu auto kere nr. mis on löödud sinnasamasse, kus Tshaikadel.  Pakiruumi põhja kohta ei oska midagi öelda, sest pole teisi 013-d ega ka tava 3102 põhja näinud.

Ma natuke olen kõhklev selle Gaz 14 "liini" teooriaga. Gaz 14 ehitati konduktoris ja mingit liini nagu polnudki. Võimalik küll, et neid autosid koostati samas tsehhis, sest just Gaz 14 tootmise lõppedes hoogustus 31013 komplekteerimine. 1988. aasta lõpuks oli neid nelja aastaga tehtud vaid 31 tk ja edasi hakkas neid tulema kuskil 40 tk aastas. Eks siis meestele oli tegevust vaja ja samas ka natšalnikutele ju erivarustuses autosid. Neid väidetavalt ikka vähesel määral kasutati ka "paksude" tööautodena, mitte ainult eskordiks. Kokku 1997. aasta lõpuks oli neid 012 ja 013 autosid komplekteeritud 312 tk. Siiski ma usun (ei tea, kuid usun) et need erikered keevitati kokku ikkagi 3102 kerekonveieril, sest muus osas on nende kere kooste ja õmblused indentsed tavalise 3102 omaga. Ilmselt haljastele keredele tehti vajalikud muudatused ja viimistleti juba eritsehhis? Ma väidan seda ka seetõttu, et miks muidu löödi iga auto keresse ka 3102 kerenumber. Tema number 012/013 autona ilmus ainult birkale, keresse seda löödud ei ole. Vähemalt meie omadel mitte ja ma pole ka teistel näinud. Mistõttu mulle tundubki, et kere ei ole koostatud eritsehhis.

Ühel meie autol, mis osteti Kremli eskort autojuhi käest (tema endine tööauto), oli 100% originaalvärvis ja päris hea komplektsusega. Temal olid kapoti all ja ukse vahel vaid nn inventari numbrid, Neid on nähtud väga paljudel Kremli päritolu autodel. Isegi Riia muuseumi Rolls Royce'l on sama käekirjaga valged numbrid Smile
[Pilt: 800_IMG_8891.JPG]
[Pilt: 800_IMG_8889.JPG]

Paraku pean jääma eriarvamusele selle vanema tüübi auto erisuste osas. Juba nendelt vähestelt nähtud fotodelt paistab minu silma jaoks nii palju "huvitavat", et tahaks kohe pikalt targutada … aga ma pigem arutaksin neid teemasid omanikuga privaatselt kui tal on huvi.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#63

(10-09-2019, 01:39 AM)Martin_R Kirjutas:  Paraku pean jääma eriarvamusele selle vanema tüübi auto erisuste osas. Juba nendelt vähestelt nähtud fotodelt paistab minu silma jaoks nii palju "huvitavat", et tahaks kohe pikalt targutada … aga ma pigem arutaksin neid teemasid omanikuga privaatselt kui tal on huvi.
Martin, ma ei väida 100% midagi. Nagu ma siin eelnevalt ka kirjutanud ei tea ma selle auto ajaloost midagi. Ei teadnud ka selle auto mulle müünud kodanik Saksamaal. Ta oli selle auto sellisena nagu postituse alguses olnud piltidel näha ostnud. Ei teata selle seeria autodest midagi ei Venemaal, ega Ukrainas. Nad oleks nagu maa pealt kadunud. Venemaal pidavad mõned üksikud eksemplarid olema (3 - 5), Ukrainas ei ühtegi. Et neid Eestis 3 tk on, see ikka jube fantast. Tõenäoliselt pole neid üle 10-ne isendi tänapäevani säilinud. Kas on selle auto restaureerimisel kasutatud doonor keret???. Samas mootor ja käiguosa on õiged ja mootorile pole mingit remonti tehtud ja peale 3 klapi vahetust pole vaja midagi teha.. Tulemüür on 31013 ja väga korralikult tehtud. Isegi, kui see on vahetatud, siis vahetus on korralikult tehtud. Igatahes pole aru saada, et on vahetatud. Ja nüüd Finantsiline pool. Kunagi ma sulle ütlesin, mis ma selle auto eest maksin. Sellesse hinda tuleb arvestada ka tollimaksud ja registreerimine Saksamaal. Müüja ütles, et ta oma raha tagasi ei saanud. No palju ta ikkagi hävis, võibolla mõne tuhande. Samas on äärmiselt ebatõenäoline, et keegi võttis selle töö teha sellise raha eest + muidugi auto ja doonori ost. Keevitamine, värvimine, komplekteerimine jne. Isegi Ukrainas läheks tööraha rohkem, kui ma terve auto eest maksin. 
Muidugi olen nõus seda asja arutama, kuigi ma midagi arutada ei oska. Teil seal ikkagi 2 autot ja kolgata tee nendega läbitud. Aga muidugi kuulaks ära mis sul öelda on.
Vasta
#64

Eesmärk pole sind kindlasti ärritada ega kuidagimoodi kahandada selle auto väärtust. Ma lihtsalt näen mis tasemel täiuslikkust detailides sa oma autodega taga ajad ning samamoodi näeme kuidas Sven on lasknud asju isegi tagantjärele ringi teha, et saavutada maksimaalne originaalsus. Sellepärast pakkusin, et kui on huvi, võin jagada enda kogutud teadmisi sellest mudelist, ise saad otsustada mis tundub õige ja mis vale. Et hiljem ei tuleks tarkurid näpuga näitama ja sina ei peaks mõtlema, et miks keegi varem ei öelnud. Tõest infot väga polegi kuskilt võtta, lihtsalt vaatlused ja üldistused enda autode ja teiste internetis nähtud autode põhjal. Enamus 31013 kere eripäradest tavamudeliga võrreldes on puhtalt funktsionaalsusest tingitud ja ei saa väga sõltuda sünniaastast. Lihtsalt teisiti ei sobi agregaadid külge või oleks kere liiga nõrk. Erinevatel aegadel 3102 tavamudelitele juurutatud kere muudatused annavad vihjeid auto elutsükli jooksul tehtud kapitaalremontidest. Mõningaid lahendusi lihtsalt polnud veel olemas ajal millele viitab auto sünniaasta. Mida nendest jätta ja mida tagasi pöörata, on alati omaniku enda otsustada. Ükskõik kuidas ta valmis teha, äge saab ta ikka ja väärtuslik on ta nagunii.

Vabandan kui mõjusin ebaviisakana, kuid minu meelest ei ole lihtsalt sünnis hakata teise mehe autot avalikult alasti kiskuma kui ta ise pole seda palunud.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#65

Eestis on tõenäoliselt 1000 elaniku kohta kõige rohkem V8 Volgasid maailmas, sest minu teada on 31013 üldarv siin juba 4.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#66

(11-09-2019, 01:51 AM)Martin_R Kirjutas:  Eesmärk pole sind kindlasti ärritada ega kuidagimoodi kahandada selle auto väärtust. Ma lihtsalt näen mis tasemel täiuslikkust detailides sa oma autodega taga ajad ning samamoodi näeme kuidas Sven on lasknud asju isegi tagantjärele ringi teha, et saavutada maksimaalne originaalsus. Sellepärast pakkusin, et kui on huvi, võin jagada enda kogutud teadmisi sellest mudelist, ise saad otsustada mis tundub õige ja mis vale. Et hiljem ei tuleks tarkurid näpuga näitama ja sina ei peaks mõtlema, et miks keegi varem ei öelnud. Tõest infot väga polegi kuskilt võtta, lihtsalt vaatlused ja üldistused enda autode ja teiste internetis nähtud autode põhjal. Enamus 31013 kere eripäradest tavamudeliga võrreldes on puhtalt funktsionaalsusest tingitud ja ei saa väga sõltuda sünniaastast. Lihtsalt teisiti ei sobi agregaadid külge või oleks kere liiga nõrk. Erinevatel aegadel 3102 tavamudelitele juurutatud kere muudatused annavad vihjeid auto elutsükli jooksul tehtud kapitaalremontidest. Mõningaid lahendusi lihtsalt polnud veel olemas ajal millele viitab auto sünniaasta. Mida nendest jätta ja mida tagasi pöörata, on alati omaniku enda otsustada. Ükskõik kuidas ta valmis teha, äge saab ta ikka ja väärtuslik on ta nagunii.

Vabandan kui mõjusin ebaviisakana, kuid minu meelest ei ole lihtsalt sünnis hakata teise mehe autot avalikult alasti kiskuma kui ta ise pole seda palunud.
Martin, ei ärritu ma midagi ja olen väga tänulik, kui sa selle asja mul alasti kisud. Kui sul vähegi aega ja tahtmist on, võiksid mulle nimekirja teha, mis mul valesti või puudu on. Oleks väga tänulik. Pärast ümber teha palju hullem. Nagu ma ka eelnevalt märkisin, minu teadmised 31 seeria autodest piirduvad oma autoga. Muidugi tegin 2 tiiru ümber sinu auto ka, rohkem imetledes, kui detailidesse laskudes. Kuna siis oma auto restaureerimine polnud veel päevakorras. Muidugi olen selle teema sinu VOLGA foorumis 3X vähemalt läbi lugenud.
Vasta
#67

Pean vabandama eksitava informatsiooni pärast, aga kuidagi meeltesegaduses olen auto raami numbri segi ajanud.

Õige nr siis 00028, ehk siis palju varasem, kui siin eelnevalt mainitud.

See muidugi fantast, et 4 autot Eestis. Lätis, Leedus, Ukrainas ei ühtegi, Venes tean kindlalt 3-e.
Vasta
#68

Teen pikema peatuse siis 31013 juures. Seltsimehed siin pakuvad minu auto kere hindeks 5-, mis oleks ju väga vahva, aga kahjuks nii ilus see asi ka pole. Kui Martini auto tulemüür oli väga robustselt tehtud, siis minu omale suurt midagi ette heita ei saa. Küllalt viisakas teine.
   
Mida muidugi ei saa öelda muu auto kohta. Seda on ka mitmeid kordi keevitatud ja paistab, et selle võimsama mootori pärast on ka poolraami ja kerevahelised ühendused mõranenud. Mitte küll nii katastroofiliselt kui Martini autol. Vahetatud said ka külje karbid, sest seal oli roosteuss ikka kõvasti hävitustööd teinud. Panen siia pildiseerija kere probleemsetest kohtadest.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Sain ka laenuks mõned klapid, nii et mootor õnnestus ka kokku panna. Pildid said küll mõnevõrra kaootiliselt ritta.
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne