03-03-2020, 19:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2020, 00:12 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Trehvasin lugema ühe Moskva venna memuaare, kes töötas veel 80-nendatel vot ei mäleta enam mis prospektil Moskvas asuvas teeninduses, kus ta muu hulgas mainis ka Doganjalkasid, millised käisid samas teeninduses hoolduses ja pulki vahetamas, koos GAI autodega. Konkreetselt mainis, et Daganjalkadele tuli partii kümmekond uut Tesla megalkat, ja siis anti talle paigaldada. Juhiseid kuhu, mida ja miks väidetavalt ei antud (ilmselt käis jutt elektriskeemist). Kas tema paigaldas kõik 10 või ainult mõne, seda samuti ei selgu, aga eks see seletab seda loomingulisust seal juhtmestikus.
edit: kui hästi järgi mõelda siis oli sõnastus pigem selline, et vend paigaldas Daganjalkadele uued Tesla megalkad, ehk teisisõnu need mis katusel olid ajee ja uued Teslad peale. Selliste vahetuste käigus ilmselt keeratigi seal juhtmestikus seda loomingulist vinti pidevalt juurde.
Vana rääkis veel, et karpad (õhufiltrid) olid Daganjalkadel plommitud, kord aastas käisid regullis ja siis plommi alla. Plommi eesmärk oli, et sohver ei saaks kütet lahjemaks keerata, bena ülejäägi tekitamise eesmärgil. Plommi rikkumine loeti sabotaažiks. Kui auto alt leiti kasvõi üks õlitilk, tuli sellest kohe ettekanne teha. Kapott ei olnud plommitud ja seda võis avada suvalisel ajal ka väljaspool garaaži, see ei olnud probleem. Osadel autodel olenevalt mis side neil peal oli, oli pagass plommitud ja nedaibohh, seda näppisid. Siin varem mainitud sidesisteem ei olnud plommi all.
edit: kui hästi järgi mõelda siis oli sõnastus pigem selline, et vend paigaldas Daganjalkadele uued Tesla megalkad, ehk teisisõnu need mis katusel olid ajee ja uued Teslad peale. Selliste vahetuste käigus ilmselt keeratigi seal juhtmestikus seda loomingulist vinti pidevalt juurde.
Vana rääkis veel, et karpad (õhufiltrid) olid Daganjalkadel plommitud, kord aastas käisid regullis ja siis plommi alla. Plommi eesmärk oli, et sohver ei saaks kütet lahjemaks keerata, bena ülejäägi tekitamise eesmärgil. Plommi rikkumine loeti sabotaažiks. Kui auto alt leiti kasvõi üks õlitilk, tuli sellest kohe ettekanne teha. Kapott ei olnud plommitud ja seda võis avada suvalisel ajal ka väljaspool garaaži, see ei olnud probleem. Osadel autodel olenevalt mis side neil peal oli, oli pagass plommitud ja nedaibohh, seda näppisid. Siin varem mainitud sidesisteem ei olnud plommi all.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss