Viimane KGB-lane

miilitsa autod ju vuravad ringi vahel volgaklubist ja käivad pulli tegemas,operatiivi värvides ju pole masin.
Vasta

(06-08-2020, 15:40 PM)muska71 Kirjutas:  miilitsa autod ju vuravad ringi vahel volgaklubist ja käivad pulli tegemas,operatiivi värvides ju pole masin.
Näide elust enesest ja täitsa samast rajoonist kui teemaalune auto:
http://www.lounaleht.ee/index.php?page=1&id=1518

[Pilt: 1148548798153569.jpg]
Vasta

Ma kujutan ette, et kui vilkureid kinni katta, ei tohiks midagi ütlemist olla. See on ju sama teema nagu kunagi oli veoautodega- kui auto hooldussõidukina registreeritud ei olnud, ei tohtinud ka oranži vilkurit olla. Mul isal oli kunagi oranži vilkuriga ning see oli ka kinni mäkaiverdatud ja sobis.

Muuseas, ma arvan, et ma pole ainus, kes selle ja mõne teise teema peategelaste pärast ühe ajakirja ostis Smile
Vasta

(06-08-2020, 15:29 PM)Formika Kirjutas:  Tõenäoliselt tuleb auto ajutiselt registristrist kustutada, jääb järgmised 5 a. ootele, et aastal 2025, 35 aastasena astuda musta numbri komisjoni ette. 

Kui algul oli jutt, et must number pole teema, vaid on vaja kgb autode kollektsiooni kollast autot sinise triibuga, siis nüüd paistab, et kurss on teine. See on hästi tehtud auto, aga detailidesse ei ole piisavalt süüvitud. Selle aja peale (siis 2025) võiks leiduda mõni usutav referents, et selline auto üldse kunagi on eksisteerinud. Pean silmas vastuolu auto sünniaasta 07/1990 ja selle välimuse vahel. 
Ega musta numbri komisjon ka vene mendi autode spetsialistid ei ole (mis on muide paras pähkel), aga toon välja vastuolud mis piltide vaatlusel silma torkavad:

1. Värv. On teada, et umbes 1985 alates tehasest kollaseid mendi autosi enam ei tulnud. Aga jah, kollane-sinine gost  ikkagi veel kehtis. 85+ ajastu fotodel on näha, et Gorba korteeži GAI saateautod on valge-sinised. Ka korteeži mersud, mis enne olid sini-kollased on 85+ aastal juba saanud uue värvi: valge-sinised.
2. reelingud katusel on küsitavad. Reelingud kadusid peale 1980. Potsikud kinnitati otse katusele. Kui see oli tehase GAI auto, siis sellel peaksid olema katuses jäljed operatiivtehnika kinnitustest. 
3. Taga pagassil puudub ring milles kiri GAI, samuti puubub pagassi sinisel triibul kiri militsija.
4. Militsija kirja šrift uksel on vale, ilmselt ka tähe suurus. Kõige kergem on eristada "L" tähe järgi. 
5. no ja siis iile täpiks siin juba palju räägitud fantaasia vapp. Vale suurus, vale kujutis.

Ei ole ühtegi kinnitust, et  selline 3102 seeria GAI "eskortnikutel" oli. Formika ise on kusagil kirjutanud, et ta ei tea ühtegi 3102-te mendi värvides, ilmselt siia ongi koer maetud. See võibki olla esimene.

Juu tuubis nimetatakse seda juba lausa Gorba enda saateautoks. Pole paha. Kes vene keelt loeb, siis tasub vaadata selle juutuubi video all olevaid kommentaare..  

Formika on kriitika peale tavaliselt vastanud, et igaüks teeb endale sellise nagu talle meeldib, või maksab arve. No eks ta nii ongi. Sellise raha eest sai sellise asja. Täna ei ole moskva sisemin. ehk miilitsa muuseumis mitte ühtegi täielikult õige värviskeemiga miilitsa autot, tüüpiline vene värk. Erinevad ajastud on kokku miksitud ja/või ei vasta värvi-skeem auto sünniaastale. Selle loo peategelane oleks võinud vabalt olla esimene. Seda hakatakse ilma igasugu kahtluseta kopima ja esitatakse järjekordse referentsina originaali pähe. Võimalik, et Formika garaaž on täna maailma suurim kgb autode kollektsioon, siis siit igaüksteebendalesellisenaguisetahab suhtumist ei ootaks. Siin on latt ikka kõrgemal.

Loodetavasti on venelastel üks selline gorba korteežikas veel puudu Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(07-08-2020, 00:05 AM)spitfire Kirjutas:  
(06-08-2020, 15:29 PM)Formika Kirjutas:  Tõenäoliselt tuleb auto ajutiselt registristrist kustutada, jääb järgmised 5 a. ootele, et aastal 2025, 35 aastasena astuda musta numbri komisjoni ette. 

Juu tuubis ... Kes vene keelt loeb, siis tasub vaadata selle juutuubi video all olevaid kommentaare..  ...
njah, kahju et Formika sellistest ühest küljest vähest vaeva nõudvatest ja teiselt poolt silmatorkavatest detailidest meelega mööda läks aga videol on selline hää kokkuvõttev kommentaar ka
Tsitaat:Как приятно видеть испорченную ментовскую машину , во все времена
Vasta

Ma jällegi olen kindel, et kolla-sinine on kergemini/kallimalt realiseeritav kui valge-sinine.
Ja arvan, et see auto ei ole valminud hetkeemotsiooni ajel aga konkreetset turgu silmas pidades.
Minule isiklikult tekitab kolla-sinine skeem rohkem erinevat emotsiooni kui valge-sinine.
Kiri vapil ja kujundus... kes seda tähele pani või vahtis kui jalgadele valu tuli anda....

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(07-08-2020, 08:09 AM)M.R. Kirjutas:  ...
Minule isiklikult tekitab kolla-sinine skeem rohkem erinevat emotsiooni kui valge-sinine. ...
Sama siin, ma isiklikult ei ole näinud NL ajal ühtegi valge-sinist miilitsat, isegi 1990-ndate algul venes/Pihkvas käies mitte, need jäid silma alles kusagil alates 1994, siis ka rohkem mingi hõbedane sinisega. Ju neid uusi tehasemasinaid provintsi ei jõudnud liidu lõpuaegadel.
Vasta

Vastuseks siin avaldatud mõtetele, et mulle ka meeldib sini - kollane auto rohkem ja minu silmad ka siinmail sini - valget miilitsa autot ei näinud. Aga see selleks. Minu poole on pöördunud mitmed kaasfoorumlased informatsiooni saamiseks, et kuidas tuua Ukrainast vana autot või mootorratast. Kuna hiljaaegu sai see kadalipp läbitud, siis natuke informatsiooni. Täna sain siis lõpuks tagasi oma makstud deposiidi poola piiril. Läks täpselt 1,5 kuud ja hulga närvi rakke. Kirjad ja taotlused, mis saadeti, kõik Poola keelsed. Kuna omal ajal koolis käies viilisin Poola keele Sad tundidest kõrvale, siis olin raskustes. Eriti, kui blankettidel kasutati igasugu lühendeid, näiteks MF/AK või IE-45, mille kohta ei leidnud ühtegi vastet. Kõik ülekanded konvekteeriti Zlottidesse ja pärast tagasi Eurodesse. Ühesõnaga kogu see Poola jama läks mulle lõpuks maksma 236.-€
Vasta

(07-08-2020, 08:25 AM)honkomees Kirjutas:  
(07-08-2020, 08:09 AM)M.R. Kirjutas:  ...
Minule isiklikult tekitab kolla-sinine skeem rohkem erinevat emotsiooni kui valge-sinine. ...
Sama siin, ma isiklikult ei ole näinud NL ajal ühtegi valge-sinist miilitsat, isegi 1990-ndate algul venes/Pihkvas käies mitte, need jäid silma alles kusagil alates 1994, siis ka rohkem mingi hõbedane sinisega. Ju neid uusi tehasemasinaid provintsi ei jõudnud liidu lõpuaegadel.

1990 aastal Seremetjevo lennuväljal seespool aeda kinnisel territooriumil olid täitsa olemas sini-valged Volgad miilitsa kirjadega. Väljaspool aeda see eest tavavärvides.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kolm päeva olen 31013-ne karburaatoriga mässanud. Võtsin appi Võru kõige kõvema karbussi venna Kalju, kes siin kõigi võistlus Bagide mootorid on välja timminud. Lõpuks saime enam vähem mootori normaalselt käima aga siis hakkas üle ajama - nõelad ei pea. Sai uued nõelad. Hääl kohe teine. Proovisõidul juba täielik loom. Täna läksin siis Võru linnapäevadele, huvilisi hulga ja üks onu tahtis möiratust ka kuulda aga tsoss. Karbuss ajas jälle üle. No ei meeldi see tänapäeva bensiin neile vanadele. Kuna olime Car Restauration promo stendi juures, siis sai noorsoole näidatud kui kiiresti karburaator maha käib ja reguleerimine tehtud. Muidugi oli nõel jälle kinni jäänud. Karbuss peale, auto käima ja minek. Sõidab sujuvalt, käike vahetab ideaalselt. Homme on Võru linna sünnipäev ja keskväljakul ka vanade autode kogunemine. Panema ka välja viis autot.
GAZ 21 E - aut. Volga II seeria
GAZ 13 Tshaika
GAZ 31013 miilits
BUICK Model 67 1932
Ford Mustang, värskelt valminud.
Kõigil kellel huvi, siis kohtumiseni kella 10.00 - 15.00 Võrus.
   
   
   
   
Vasta

bensiin ei meeldi ka japsidele,uutel mootoritel kiilub ka karpa nõel kinni ja prääks....karpa laiali nõel liikuma taas ja ralli jätkub garantii pillidega...ja korduvalt.
Vasta

(21-08-2020, 19:55 PM)Formika Kirjutas:  ...
No ei meeldi see tänapäeva bensiin neile vanadele.
...

Millega sõidad? Neste 98 kleebib ka?

Sealkandis peaks ju "vana head vene penssu" ka liikuma. Sellega on OK?

Et kinnijäämise põhjuseks poleks "võsokokatšestvennõje zapasnõje tsasti"...
Vasta

(22-08-2020, 07:47 AM)v6sa Kirjutas:  
(21-08-2020, 19:55 PM)Formika Kirjutas:  ...
No ei meeldi see tänapäeva bensiin neile vanadele.
...

Millega sõidad? Neste 98 kleebib ka?

Sealkandis peaks ju "vana head vene penssu" ka liikuma. Sellega on OK?

Et kinnijäämise põhjuseks poleks "võsokokatšestvennõje zapasnõje tsasti"...
Märtsist saati Vene piir kinni ja bentsu pole. Täna pidin Võru linna päevadele autoga minema aga võta näpust, hommikuks oli üks ujuk uppunud ja teise kambri nõel kinni. Ja garaazi ta jäigi. Sisse panen jah ainult 98-t, sellega peaks sõitma hästi, on ju GAZ 14 mootor ehitatud AI-95 bensiini tarbima.
Vasta

Alexela kütused ju biovabad. Oma autos jätkub 95 pikemalt kui nt. Neste oma.
Vasta

Mina kasutan juba aastaid Lada tüüpi ujukinõela, kuna vanad ja vana tüüpi uustoodang (plast või mis iganes ainest need miniatuursed seibid olid) tihendid sulasid lihtsalt ära. Unikar-7 on siiamaani kenasti vastu pidanud ja mingeid üleujutusi pole täheladanud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Tsitaat:ehitatud AI-95 bensiini tarbima
Ülenurme lennuväljalt peaks aviobesiini saama. Kas müüvad või kas auto seda sööb, ei oska öelda. Ega iga päev sõida, ehk kannatab hinnavahe ära.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(22-08-2020, 19:32 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:ehitatud AI-95 bensiini tarbima
Ülenurme lennuväljalt peaks aviobesiini saama. Kas müüvad või kas auto seda sööb, ei oska öelda. Ega iga päev sõida, ehk kannatab hinnavahe ära.
Ostsin oma kardile aviobensiini  L 100 tallinna lennuka tanklast.Oktaan ja ka hind kõrgemad.
Vasta

(22-08-2020, 17:31 PM)Formika Kirjutas:  
(22-08-2020, 07:47 AM)v6sa Kirjutas:  
(21-08-2020, 19:55 PM)Formika Kirjutas:  ...
No ei meeldi see tänapäeva bensiin neile vanadele.
...

Millega sõidad? Neste 98 kleebib ka?

Sealkandis peaks ju "vana head vene penssu" ka liikuma. Sellega on OK?

Et kinnijäämise põhjuseks poleks "võsokokatšestvennõje zapasnõje tsasti"...
Märtsist saati Vene piir kinni ja bentsu pole. Täna pidin Võru linna päevadele autoga minema aga võta näpust, hommikuks oli üks ujuk uppunud ja teise kambri nõel kinni. Ja garaazi ta jäigi. Sisse panen jah ainult 98-t, sellega peaks sõitma hästi, on ju GAZ 14 mootor ehitatud AI-95 bensiini tarbima.
vanasti oleks sellise auto ,sellise probleemiga mitte hakkama saamisega päid lühendatud! Big Grin

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

selliste eelarvete juures võiks vabalt kõlblikku benssu osta ja lasta masinal kasvõi ööpäevaringselt tiksuda, ikka pole kütuse hind mingi kulu.
Vasta

Aeg on kogu aeg käest jooksnud ja 31013 projekti lõpu pildid tegemata. Täna sai ilusat ilma kasutada ja see viga parandatud.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne