Viimane KGB-lane

Dzottide laskeavasid oma kehaga Volga pärast täitma ei hakka. Aga... 
Ho-ho-ho, Doug madafakka, kesned tootsivad aastal 2014 talasillaga Stangi? "Sporty". Minu perse. Kahekümne esimese sajandi moodsad ning luksuslikud täisraamil sõiduautod on ka valmistet samade käte, jalgade ja tollidega. 

PS Kuri saatus surus mind ükspäev miskisse paari aasta vanusesse Laadijasse*. Esimesena sattus huvitaval kombel suhu sama sõna, mille abil omal ajal Gorkis autosid ehitati.

EDIT:
Sõna on "Пи3да".
Laadija* Dodge Charger
Vasta

Mitte et see nüüd teemaga kokku läheks aga klõpsisin ka selle video läbi ja ma küll ei leidnud et saatejuht milegiga üle oleks pakkunud, kui kriitika oleks läinud 68 aasta auto kohta siis võibolla võiks vinguda aga väita et 88. aastal oli normaalne toota "luksus" või isegi kõrgema keskklassi autot millel ei olnud automaatkäigukasti, sissepritsega mootorit, elektrilisi aknatõstukeid, kliimaseadet, püsikiirushoidjat jne on täielik jama ju. Tolle aja nõukogude inimese jaoks võis ta ju unistus olla aga maailma mastaabis, millega video autor ka autot võrdleb, oli aastakümneid vananenud tehnikaga tegu.
Vasta

(15-02-2021, 00:24 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tolle aja nõukogude inimese jaoks võis ta ju unistus olla aga maailma mastaabis, millega video autor ka autot võrdleb, oli aastakümneid vananenud tehnikaga tegu.
Seda video tegijad vaevalt suudaks oma ajudega välja nuputada või omale ette manada pilti, et mis oleks jäänud järgi nendest kakskümmend aastat vene autodest ees, lausa maailmatasemel autodest, kui need meie (venemaa) teedel oleksid kasutust leidnud. Ma ei maini siin muidugi üldse meislit ja kuvaldat.... Big Grin
Vasta

Jäi üks GAZ 2434 müügikuulutus silma: http://autobuy.ru/wpage/148523
Täpsemalt küll üks pilt selle juures:
[Pilt: 148523-2.jpg]

Mida nendest peeglitest arvata? Pole varem sellist konstruid kuskil näinud. Otstarve on loomulikult arusaadav, aga huvitav, kas tegu on puhtalt kellegi omaloominguga või oligi selline värgeldus mõne "julgete poiste Volga" standardvarustuses? Igatahes see jalg, millega kogu krempel lakke kinnutub, tundub kuidagi pikavõitu võrreldes tavapärase peeglijalaga?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(15-02-2021, 00:24 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  ..., kui kriitika oleks läinud 68 aasta auto kohta siis võibolla võiks vinguda aga väita et 88. aastal oli normaalne toota "luksus" või isegi kõrgema keskklassi autot...
Novot. 68. aastal või millal GAZ-24 välja kuulutatigi, oli ta täitsa normaalne USA kompaktauto, kui mootori puudumine maha arvata. Ja kui 88. aastal sellist autot ikka edasi toodeti, siis ei ole s*tt mitte auto, vaid riik, kus seda toodeti.
(Mitte et ma nende videohampelmannide tegemisest üldse palju peaksin).
Vasta

Täpselt, ja kui öelda et keerulisem auto ei oleks teedel vastu pidanud siis see tõestab seda fakti veelkord.
Vasta

(14-02-2021, 14:02 PM)Mell Kirjutas:  Kui jätta kõrvale faktivead ja teadmatus, siis üldine hinnang ja tähelepanekud on täiesti õiged. Täpselt nii halb ongi ju 80-ndate lõpu mõistes 60-ndate aastate tehnika. Meile siin on Volga nostalgia, mälestused, ajastukohane stiil jms, kuid objektiivselt võttes pole Volgal midagi lääne toodangule vastu panna. Ei hakka rääkima isegi luksusautodest, vaid võtame kõige odavama/tavalisema baasvarustuses Omega või Scorpio ja Volga ei kannata konkurentsi välja. Isegi kui võrrelda tehnilist poolt ja sõiduomadusi, siis teine nö luks-mudel NL-ist - VAZ 2107 - on palju parem kui 2410.
Kirjutaks ka alla sellele jutule. Kõik mis tüüp ütles videos on jummala õige... kui vaadata kontekstis 1988 a GAZ ja muu maailma autotööstus siis piinlik vaadata GAZ tehase toodangut... ei saa isegi mitte võrrelda. Nagu videos piisaval mainitud, et kui oleks tegu 1970 a autoga siis veel aga... Olles omanud w126 1988a V8 Mersut ja sõitnud ka Volgaga siis siin pole mitte midagi kõrvutada ja võrrelda...
Vasta

Kusjuures MB W126-t on nimetatud suht viimaseks autoks, mis ehitati lisaks mugavusele ka kestma, seega selle auto võrdlemine sama ajastu ükskõik millise NL-is toodetud autoga on tõesti lausa kohatu.
Vasta

Vaatasin ka selle video läbi ja kohati oli kahju nii sõidukist kui saatejuhist. 
Kurb on see, et N-liidus oli uute tehnoloogiate toomine massidesse komplitseeritud - nõue oli teatud % peab olema eelmisest toodangust... et vajadusel saaks kasutaja ise asju töös hoida ning osi vahetada. Seega üleminek ja areng kestis oluliselt pikemalt ning ei olnud ju, et iga 4-5a. tagant uus versioon, millel kõigest 10% oli eelmise versiooni osi... 
Siit ka tõdemus, et vana asja ümberehitada kaasaegseks on oluliselt keerulisem ja kulukam, kui uut teha.
Lisaks mis ülejääb ja mida tootjalt nõuda, kui on valida hobune, jalgratas või volga... No jah luksuse osa oleks tõesti võinud olla seda galamuuri ju rohkem aga volga polnud ju ka väga nende vendade masin. Tõsistele luksuse tarbijatele olid ju veel kangemad masinad - ning mõned ülepiiri omadki.

Nüüd teine kurbus saatejuhiga on see, et ei hooma päris suure osa maailma toimimisest... ning püüab odavate võtetega (irvitades) "like" saavutada. Seega saada temalt n.ö. objktiivset tagasisidet toodetele on lootusetu. Selle aapteegi sisu üle naermine oli ikka paras jama. See, et ta lugeda ei oska vene keelt... krt kasuta tõlget, Kui ta vaid teaks, kus see masin sõitma pidi, siis ei ole selles aapteegis midagi üleliigset. Söetabletid on täitsa omal kohal ning küll see saatejuht neid näriks ja loputaks joodiga alla, kui tagant vedelat lippab, nii et auk lööb sädmeid, kui on kuskil keset inimtühja steppi...
88a. volga on jah igand ülejäänud maailma tootmisega võrreldes, kuid neid ju toodeti ja kasutati...

Kuid kaldume siin jällegi peateemast kõrvale ning arutleme mingi jänki komejanti.

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta

NSVL plaanimajandus armastas ju tonne, tonnkilomeetreid ja viisaastak kolme ja poole aastaga. Polnud kasulik teha asju ökonoomselt, plastist või üldse vastuvoolu ujuda oma kuitahes progressiivsete ideedega. Teatud perioodidel siiski midagi muutus, põhiliselt iga nelja-viie aasta järel toimuvate partei või rahvasaadikute kongresside järgi, kui seal oli otsustatud. Riigikaitselisi otsuseid võidi teha ka kiiremini, näiteks partei keskkomitee presiidiumis.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Ega jah, see et "ta ei tea kuskohast see auto tuleb!!" ei tee midagi paremaks, kuna sellise väite korral pole see isegi enam üksik aegunud toode vaid peegeldab hulka maad ja seal elavaid inimesi  Big Grin

(15-02-2021, 10:13 AM)olevtoom Kirjutas:  Novot. 68. aastal või millal GAZ-24 välja kuulutatigi

... ja 1970 hakati tootma lõpuks, aga mõtisklus selle kallal algas 1961. aastal väidetavalt.
Vasta

No olgem ausad... ega need 31 seeria omad midagi paremaks ei teinud. Viimasel oli vist Rüsleri tehnika peal (mootor ja sisu on veidi uuem). Olen ühe sellise kõrvalistmel Qabala linna mööda kihutanud 150km/h.. päris hirmus oli.. ja Siberis taksodega sõitnud, kus kõik seierid näitasid ise aega, meremiile ja kõike muud ning peale uute tulede nagu mingit edasiminekut ma küll ei tundnud tehnika ja mugavuse kohapealt vs originaalne gaz 24.
Vasta

Kui keegi üleüldse oskab nõukaaegsetest (ja ka täna toodetud) autodest nauditavaid ülevaateid teha, siis selleks meheks on Ivan Zenkjevitch. 

https://youtu.be/dkMKM4HKGQ0

https://youtu.be/IH3i67b63nU
Vasta

Ma vaatasin ka eile selle jabura video GAZ 24-10-st ära ja pean ka mina tunnistama, et nii ajuvaba "esitlust" pole minagi varem näinud. See oli umbes selline, nagu väike poiss näitab näpuga teise poisi poole ja itsitab, et näe, vaata, püksiauk on lahti.
Tüüpiline ameeriklane, kelle meelest "Ämöörika is de best kantri änd vi hääv de best kaars".
See kihistamine ja halvustamine oli labane, kitsarinnaline ning minu meelest näitab inimese kitsast silmaringi. 
Mitte et ma nõukaaegsete autode fänn oleks, aga no mingit ajastut ja riiki, mille olemusest tüüp midagi ei tea, maha teha, on ikka jabur.
Vasta

Tundub et ka Vene poolel lööb video laineid, ehk siis on ta vene keelde dubleeritud:
https://www.youtube.com/watch?v=PQ_8F9zoiyM
 Sealsete kommentaaride järgi venelased ise küll solvunud pole. Pigem heidetakse nalja, et mida too Doug teeks kui saaks ülevaate teha uusimast 2021 Uaz bussist Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Minule selle mehe lihtsad ülevaated meeldivad. Omades samasugust ja sama värvi masinat nõustun hinnangutega. Olen aastaid sõitnud igapäevasõidukina sama vana BMW e32 ja Volga on puhas hobi ning nostalgia. 1988.a oligi see auto läänemaailmas nali. Ärge solvuge vaid arvestage, et me olimegi sunnitult sellises liidus, kus see nali oligi unistus. Nüüd oleme liidus, kus unistuste realiseerumine sõltub sinu valikutest ja pingutustest ning võimalik on realiseerida paremaid unistusi. 

P.S. Formika, kas 31013 karpas said nõelklapid pidama?
Vasta

(17-02-2021, 22:33 PM)robi Kirjutas:  Minule selle mehe lihtsad ülevaated meeldivad. Omades samasugust ja sama värvi masinat nõustun hinnangutega. Olen aastaid sõitnud igapäevasõidukina sama vana BMW e32 ja Volga on puhas hobi ning nostalgia. 1988.a oligi see auto läänemaailmas nali. Ärge solvuge vaid arvestage, et me olimegi sunnitult sellises liidus, kus see nali oligi unistus. Nüüd oleme liidus, kus unistuste realiseerumine sõltub sinu valikutest ja pingutustest ning võimalik on realiseerida paremaid unistusi. 

P.S. Formika, kas 31013 karpas said nõelklapid pidama?
 Suve lõpus sain, nüüd pole käivitanud ja eks kevadel paistab tõe hetk. Kui peavad siis loodan et pikemaks aga palju ma temaga ikka sõidan.
Vasta

Paistab, et auto täita sõidab- parkisin täna metsaka korraks Vändra keskele ära ja mis ma näen- foorumist ja Autolehest tuttav auto vuras mööda Smile
Eks ma veidi sättisin ka- käisin vanemate juurest läbi ja kuna eile kuulsin raadiost intervjuud ksf indreksirkiga, tundus Vändras tankimine väga hea ideena. Oligi!  Smile
Kahjuks polnud võimalik kätt suruma ja autot kaema tulla, kuna kõik need Vanasõidukite Suursõidu autod hakkasid kohe edasi liikuma.
Vasta

Sa nägid ühte teist Võrust pärit miilitsa-Volgat  Big Grin
Vasta

Vahi kurja, ma arvasin, et see on piisavalt eriline auto, et neid rohkem ikka pole Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne