Viimane KGB-lane

Kui altkäemaksu võeti siis kindlasti teine miilitsa volga  Big Grin
Vasta

Mina oma autoga kuskil ei käinud ja see teine miilitsa värvides Volga peaks olema GAZ 24 tava Volga mootoriga, mitte GAZ 31013 V8 mootoriga.
Vasta

(24-06-2021, 22:27 PM)Mart69x Kirjutas:  Kui altkäemaksu võeti siis kindlasti teine miilitsa volga  Big Grin

Jah, nad on ikka detailideni autentsed, ei mingit butafooriat !

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(24-06-2021, 22:53 PM)Formika Kirjutas:  Mina oma autoga kuskil ei käinud ja see teine miilitsa värvides Volga peaks olema GAZ 24 tava Volga mootoriga, mitte GAZ 31013 V8 mootoriga.

Halloooo!
Ma saan täiesti aru, et ei tohiks postitada (üleüldse) ja kustutajale tüli teha, aga natuke kahtlustan, et selline ongi siinse foorumi tase. Kollane sinisetriibuline autu, pihtas - põhjas! Igaks juhuks tunnistan kohe ja kordan üle - ise ei ole isegi KGB kontorist läbi lennanud kärbse pesa restoreerinud ja midagi kobiseda ei tohiks, nii on!
Muidugi teisest küljest, ega Aare pole süüdi, et igal teisel võrulasel miilitsa volga on. Ja te võite siin lehekülgede kaupa juttu veeretada ja sadu pilte postitada, foorumlane teeb sellest lihtsa järelduse - Forminka on tegija ja kollase- sinise triibuline autu on tema tehtud, eriti, kui see on Volga!
Teisest küljest muidugi, Forminka on ise ka süüdi, et ta oma autuga kusagil käinud ei ole, samas, kui "see teine miilitsa..." käib alati ja igal pool. Ma nendest võrulastest virulase geenidega üldse aru ei saa ja samas paljud foorumlased ja kustutaja minust ka mitte! Äkki on Eestimaa liiga suur ja rikastavaid erinevusi on liiga palju?
Ja kus on tõde ja kas teda üldse on? Moderaator muidugi on olemas, kahtlust pole!
Vasta

(25-06-2021, 00:09 AM)kass Kirjutas:  
(24-06-2021, 22:53 PM)Formika Kirjutas:  Mina oma autoga kuskil ei käinud ja see teine miilitsa värvides Volga peaks olema GAZ 24 tava Volga mootoriga, mitte GAZ 31013 V8 mootoriga.

Halloooo!
Ma saan täiesti aru, et ei tohiks postitada (üleüldse) ja kustutajale tüli teha, aga natuke kahtlustan, et selline ongi siinse foorumi tase. Kollane sinisetriibuline autu, pihtas - põhjas! Igaks juhuks tunnistan kohe ja kordan üle - ise ei ole isegi KGB kontorist läbi lennanud kärbse pesa restoreerinud ja midagi kobiseda ei tohiks, nii on!
Muidugi teisest küljest, ega Aare pole süüdi, et igal teisel võrulasel miilitsa volga on. Ja te võite siin lehekülgede kaupa juttu veeretada ja sadu pilte postitada, foorumlane teeb sellest lihtsa järelduse - Forminka on tegija ja kollase- sinise triibuline autu on tema tehtud, eriti, kui see on Volga!
Teisest küljest muidugi, Forminka on ise ka süüdi, et ta oma autuga kusagil käinud ei ole, samas, kui "see teine miilitsa..." käib alati ja igal pool. Ma nendest võrulastest virulase geenidega üldse aru ei saa ja samas paljud foorumlased ja kustutaja minust ka mitte! Äkki on Eestimaa liiga suur ja rikastavaid erinevusi on liiga palju?
Ja kus on tõde ja kas teda üldse on? Moderaator muidugi on olemas, kahtlust pole!
 Kuule Kass, ega sa juhuslikult sini-kollase triibuline ei ole. Tundub, et sul kuidagi ei mahu hinge, et selliseid veel on. Tuleb meelde kuidas nõuka ajal tuli üks tuttav naisterahvas firma peole ja kui nägi, et seal üks sama soo esindaja oli samasuguse kleidiga, keeras otsa ringi ja vahetas kodus kleidi ära. Muidugi ma saan aru, et Kassil karva vahetada pole võimalik aga tänapäeval juukse värve igas toonis, ehk proovid. Mina oma autot ümber värvima ei hakka.  Big Grin
Vasta

Point oli vist selles, et vanatehnikafoorumi liige ei tee vahet nendel sinikollastel Volgadel  Big Grin
Vasta

(25-06-2021, 11:12 AM)cesium Kirjutas:  Point oli vist selles, et vanatehnikafoorumi liige ei tee vahet nendel sinikollastel Volgadel  Big Grin
Lisame siis igaks juhuks pildi ka kõnealusest tõenäoliselt nähtud Volgast, kuna muidu läheb asi veel segasemaks:
   
Foto siis pärit Õhtulehest (artikkel) ning fotograaf on Kenno Soo.
Vasta

Ongi täpselt samasugune kollane ju, gerb kah mõlemal ukse peal  Big Grin
[Pilt: attachment.php?aid=83260]
Vasta

Teie, pinnapealsed vaatlejad, võib-olla näete erinevust, aga põhjalikum huviline saab kohe aru, et kõikide nende aastatega pole mitte pelmeenigi muutunud Smile
Vasta

(25-06-2021, 11:12 AM)cesium Kirjutas:  Point oli vist selles, et vanatehnikafoorumi liige ei tee vahet nendel sinikollastel Volgadel  Big Grin

Ei point on selles, et üks on päris miilitsa Volga (lihtsustatult siis see ümmarguste laternatega, postitus 427), nii autentne ja päris kui asi veel olla saab. Aga see teine... sel ei ole reaalsusega mitte mingit pistmist, tegemist on FANTAASIA autoga (siis see kandiliste laternatega, postitus 428), mida päris elus ei eksisteerinud. Paljud foorumi jälgijad kahjuks sellest (minu meelest teadlikust) tehnikaajaloo võltsimisest aru ei saa ja näevad siin ainult läikivat  plekki või siis lihtsalt (võlts) nostalgilist kollast sinisetriibuga autot. 

Ma olen varasemates postitustes toonud välja, suuremad ämbrid selle auto välimuses, kokkuvõtlikult võib öelda, et see auto on ukrainlaste kättemaks krt teab mille eest, aga kahjuks pidi üks eesti mees selle pulli kinni maksma. Tulemus on FANTAASIA auto, mis ei saanud eksisteerida isegi mitte teoreetiliselt.  Ei olnud odav lõbu aga tegelt mind hoopis huvitab kas ukrainlastel vähemalt mingigi häbi nägu ka ees oli sellise ämbri eest,  kui plekk vastu võeti, või raiuti lõpuni, et gorba korteež... nagu võib lugeda juutuubist selle auto kohta.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Las iga inimene teeb oma autoga mis tahab, mul ka metallikvärviga Mosse ja diiselmootoriga Villis ja olen mõlemaga väga rahul  Big Grin
Vasta

(26-06-2021, 09:17 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Las iga inimene teeb oma autoga mis tahab, mul ka metallikvärviga Mosse ja diiselmootoriga Villis ja olen mõlemaga väga rahul  Big Grin

Noogutan kaasa.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

(25-11-2019, 20:10 PM)Formika Kirjutas:  Üritan selle viimase KGB-lase võimalikult originaalseks teha, kuigi noor veel teine, ainult kolmekümnene aga aeg läheb kiiresti ja kaugel see 35-gi enam on. 
Diisel villisel ja metallik mossel leiab  vast mõne tänapäevase Würthi poldi ja voolikuklambrigi. See auto pidi olema võimalikult originaal. Muidugi võib igaüks teha oma autoga mida tahab kuid natuke viskab siin teemas seda "viinamarjad on hapud" teemat. Läks natuke liiga palju lappama selle värvi ja ukse vapiga.  Kui samasugune oleks kuskil Venes valmis treitud ja kirjutatud 100% originaal siis oleks auto omanik ise ka parajalt sarkasmi ülesse näidanud nagu varemgi nende vene 100% originaalidega  kasvõi Gaz23  või kuurileid L-1 suhtes.
Vasta

Mõned seltsimehed ei rahune mitte kuidagi. Kuigi sellest on pikalt eelnevalt juttu olnud aga kordamine on tarkuse ema, siis veelkord. Värvida see auto kolla-siniseks oli minu otsus. Mingid ukrainlased sellesse ei puutu. Teatavasti, kes maksab, tellib muusika. Vapi ka lasin maalida kunstnikul ja spetsiaalselt suurema, et oleks visuaalselt efektiivsem. GAZ 31013-d olid Gorbatsovi kolonni saateautod, see on fakt. Üldse ei huvita, kas nad olid sini-kollased, sini-valged või hoopis mustad. Minu Nõuka periood möödus sini-kollaste autode saatel, mida nähes kaasnes vererõhu tõus. Härrased, see on nostalgia ajast, mil vererõhk oli ideaalselt normis ja mille kõikumisele ei järgnenud mingeidki komplikatsioone. Kas minu käes olev isend oli saateauto, seda pole võimalik tõestada. Sest mõned eksemplarid anti ka seltsimeestele, kellele varasemalt oli ette nähtud GAZ 14, mille tootmise aga Gorbatsov hingusele saatis oma võitluses privileegidega. Tehti ju neid autosid alla 300 eksemplari ja tänapäevani on säilinud 10-15-st, 3-4 tk neist Eestis. Lätis, Leedus, Ukrainas mitte ühtegi. Venemaal tean nelja, no ja mõned võivad veel olla. Juhin tähelepanu ühele "pisiasjale". Teatavasti kasutati GAZ 31013 GAZ 14 mootorit ühe suure erandiga. Teatavasti on GAZ 14-l 2 karburaatorit aga GAZ 31013-l tuli läbi ajada ühega. Seoses sellega oli 31013 ka erinev ämblik. Minu auto ämblik on täiesti unikaalne, pole seda kohanud ühelgi teisel 31013-l. Võrdluseks pilt Tallinna poiste mootorist ja minu mootorist.
Sellised siis Tallinna mootorid.
   
Ja selline minu oma.
   
Võibolla on tegu lihtsalt erinevate aastakäikude mudelitega. 1990+ aastate 31013-d pole peale enda oma rohkem kohanud. Tehti ju neil aastatel ainult üksikuid isendeid, sest N.Liidu kulmud olid juba paiste löödud ja nägemine va viletsa võitu. Seda imelikum, et viimastele isenditele uued ämblikud aretati.
 Momendil käivad läbirääkimised, et terve KGB kollektsioon (GAZ A; GAZ M1V8; GAZ 20G; GAZ 23B; GAZ 2424; GAZ 31013) Tartu Motomessil presenteerida. See on siis autoajaloos esimene kord, kus kõik selle seeria autod koos välja pannakse. Ainuke küsimärk on M1V8, see ei pruugi valmis täielikult saada aga tõenäoliselt esitame ta sellisena nagu ta Septembri keskel on.
Vasta

Ega keegi paha pärast. Oleksid võinud sellele ka tume kollaseks värvida ning punased triibud peale tõmmata, uksevapi asemele 04 maalida ning gaasiavarii masin valmis.  Smile Lihtsalt kogu projekti kontseptsioon on vale nagu andsid hinnangu venelaste GAZ 23A le kuna tõmmati kroomi ring selga.

https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid464891
Vasta

(26-06-2021, 14:14 PM)Mart69x Kirjutas:  Ega keegi paha pärast. Oleksid võinud sellele ka tume kollaseks värvida ning punased triibud peale tõmmata, uksevapi asemele 04 maalida ning gaasiavarii masin valmis.  Smile Lihtsalt kogu projekti kontseptsioon on vale nagu andsid hinnangu venelaste GAZ 23A le kuna tõmmati kroomi ring selga.

https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid464891
 Tegemist ikka väga erineva asjaga. Hinnang GAZ 23A-le tuli mul anda kui spetsialistil, kellegi palvel kellegi autost. Minu hinnang sellele autole oli ju üldiselt positiivne, ainult tähelepanu juhtimine, et auto välimus ei vasta auto passis olnud mudelile. Vaatamata sellele osteti see auto ära, sest ostjale meeldis luks variant rohkem, kui mingi A või B täht passis. Ja kes sellest üldse midagi teab. Ok selle foorumi lugejad, tänu minule ja olgem ausad, 20 aastat tagasi ei teadnud GAZ 23-st praktiliselt keegi mitte midagi. Ei teatud isegi sellise mudeli olemasolust, ammugi nende (23, 23A, 23B) erinevustest. 31013 jääb sini-kollaseks ja 30-40 aasta pärast pole kellelgi probleemi et ta just selline on. Sama lugu on minu L1 projektiga. Tehti 10 autot, no mõned mustad aga ülejäänud, keegi ei tea. Mainitakse rohelist, sinist, halli. Must on must aga muudel värvidel on sadu toone. Värvin oma L1 roheliseks, kes on see tarkpea kes ütleb et just see on õige roheline. Aeg teeb oma töö ja nii hägustuvad tulevikus ka piirid, kus ühelt toonilt teisele üle mindi. Lihtsalt kolla-sinine värvi kombinatsioon meeldis mulle palju rohkem ja kindlasti esimesed 31013-d olid ka seda värvi. Auto ise ju täiesti originaalne ja varustatud ajastu kohase sisseseadega. Tegemist ikka muuseumi eksemplariga, et pakkuda huvilistele silmailu ja nostalgiat. Mina isiklikult mäletan ainult sini-kollaseid miilitsa autosid. Ütleme otse, inimesed, kes seda aega mäletavad on juba vanuses 50+.
Vasta

Võru Miilitsatel on selline auto ka:
[Pilt: 117987986_3555344197843734_2951946731019...e=60DB9DBF]
Vasta

Mul viiekümneni veel juppmaad minna aga kahtlustan, et sarnases vanuses mäletajaid on teisigi. Samas mäletsen kenasti min.nõukogu volgast tehtud elu esimest mobiilikõnet. "Altai"-ga ja puha Smile

See nüüd polnud irisemisena mõeldud, inimese aju lihtsalt ongi nii imetabane apastraat.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

vabandust,et teemat solgin. 
mosse tuli ju tehasest metallik värviga.2140-l oli isegi 2 metallik värvi valikus
Vasta

(26-06-2021, 15:01 PM)Formika Kirjutas:  31013 jääb sini-kollaseks ja 30-40 aasta pärast pole kellelgi probleemi et ta just selline on. Sama lugu on minu L1 projektiga. Tehti 10 autot, no mõned mustad aga ülejäänud, keegi ei tea. Mainitakse rohelist, sinist, halli. Must on must aga muudel värvidel on sadu toone. Värvin oma L1 roheliseks, kes on see tarkpea kes ütleb et just see on õige roheline. Aeg teeb oma töö ja nii hägustuvad tulevikus ka piirid, kus ühelt toonilt teisele üle mindi. Lihtsalt kolla-sinine värvi kombinatsioon meeldis mulle palju rohkem ja kindlasti esimesed 31013-d olid ka seda värvi. Auto ise ju täiesti originaalne ja varustatud ajastu kohase sisseseadega. Tegemist ikka muuseumi eksemplariga, et pakkuda huvilistele silmailu ja nostalgiat. Mina isiklikult mäletan ainult sini-kollaseid miilitsa autosid. Ütleme otse, inimesed, kes seda aega mäletavad on juba vanuses 50+.

Kogu lugupidamise juures - sellist suhtumist poleks oodanud.

Siin on tegu ju sisuliselt ajaloo võltsimisega. Eriti probleemseks muudabki asja just auto omaniku autoriteetsus, s.t. punktuaalse täpsuse ja asjassepühendumise poolest tuntud inimese loomingut peetakse tulevikus kindlasti etaloniks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne