22-05-2019, 19:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2019, 19:47 PM ja muutjaks oli M.R..)
Vastan küsimuste laekumise järjekorras
Envir, ksf Marko kirjeldas mõõtmisprotseduuri, aga paar pilti ei sega/on parem kui 1000 sõna/
Marko, praegu jäävad "õlisse hulpima" ja loodame parimat. See on siiski kalapaat mitte liinilaev.
Tellijaga on võimalikust õlitusprobleemist räägitud.
Merekatsetustel mõõdame temperatuuri ja siis vaatame mida vajadusel edasi teha.
Korpusesse on igaks juhuks ette nähtud neli õliava tsirkulatsioonõlituseks.
Envir, reduktori otsakaanele sai tehtud normaliseerimine kuna materjal on tehasest seisundis "без термической обработки"
Aga seal on kahed laagriavad, võiks ju materjal olla parem kui "lehmavaiaraud"
Sert
AsTroSS, heal lapsel mitu nime
v6sa, märkus õige, tekst parandatud. No viskab vahest tüki sisse, ära pikka viha pea.
Envir, ksf Marko kirjeldas mõõtmisprotseduuri, aga paar pilti ei sega/on parem kui 1000 sõna/
Marko, praegu jäävad "õlisse hulpima" ja loodame parimat. See on siiski kalapaat mitte liinilaev.
Tellijaga on võimalikust õlitusprobleemist räägitud.
Merekatsetustel mõõdame temperatuuri ja siis vaatame mida vajadusel edasi teha.
Korpusesse on igaks juhuks ette nähtud neli õliava tsirkulatsioonõlituseks.
Envir, reduktori otsakaanele sai tehtud normaliseerimine kuna materjal on tehasest seisundis "без термической обработки"
Aga seal on kahed laagriavad, võiks ju materjal olla parem kui "lehmavaiaraud"
Sert
AsTroSS, heal lapsel mitu nime
v6sa, märkus õige, tekst parandatud. No viskab vahest tüki sisse, ära pikka viha pea.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim