Multiplikaatori ehitamine
#41

Nii, paadi omanik on tänaseks kahel korral käinud merel 15min korraga. Multiplikaator toimis normaalselt.
Häda on mootoriga, ei jaksa minna, torust kaloss väljas. Ilmselt turbo probleemid, asjaga tegeletakse.

...tu be kontinuä...

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#42

Et seal poleks labaselt liiga äge kruvi võlli otsas selle katla jaoks kiirendava ülekande tingimustes.

Aga tegelikult väga äge, et keegi neid asju teeb ja raatsib ka jagada. Mina tänab!
Vasta
#43

Sai proovitud ka vähem ägedat kruvi, ikka kaloss korstnas.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#44

Ega see mootor oma egr klappi?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#45

Nii, jällegi on mõni tilk meres juures. Teema on käesolevaga seal, et selgus mittejõudmise põhjus.
Mootor on nimelt otsas. Oli teine pikalt seisnud(ca 8a) enne käesolevas projektis kasutuselevõttu.
Kolvirõnga roostesooned silindriseintes, sissekukkunud eelsüüteküünla ots, klapid ebatihedad...
Nii nagu merevärgiga ikka, maha müüakse äraaetud mootorid.
Ühesõnaga,  mootori kapremont.
Peale remonti vaatame edasi.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#46

Nii, on vahepeal selgunud lõplik tõde. On olemasolevale mootorile tehtud remont ja katsetused on näidanud, et natuke jääb võimsusest puudu.
Ilmselt justnimelt enamvähem niipalju kui kiirendusel kaotsi läheb.
Ja ongi otsustatud uue mootori kasuks, nüüd tuleb siis hakata olemasolevat multiplikaatorit ristama uue mootoriga.
Uus mootor ei ole iseenesest uus aga kasutatud ja on lego kujul. Midagi on puudu, esialgu leiti ainult üks juhtpuks ploki ja sidurikoja
vahelisest ühendusest. Pole häda, teeme mõlemad uued. Olemasolev puks on vigane ja alamõõduline, ei püsi plokis kinni.
Hoorattaga tuleb ka midagi ette võtta on teine olnud kahemassi ratas ja sinna ei ole võimalik veotähikut kinnitada.

                   

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#47

Mineva nädala neljapäeval tuli saksmannide juurest ka vajalik materjal ära ja sai hakata vajalikke tükke voolima.

Vana mootori hooratas on15kg raske. uus 10 kg. Koos vahetüki ja veotähikuga 17 kg. Seega sai enamvähem.

       

Vända sisse puks kuhu toetab multiplikaatori võlliots.

   

Vahetükk ja tähik

   

Esmane koostamine

               

Homme peab minema uurima milliseid tikkpolte kaubandusvõrgus saada on, olemasolevad jäävad natuke lühikeseks.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#48

Nii, selgus, et meil ikkagi on vaestemaja. Mitte sittagi saada ei ole. Tuli tikkpoldid natuke vajalikust pikemad võtta ja parajaks teha.
Ja mitte ainult pikkus, ka lühema otsa keere tuli lõikuriga üle lasta kuna mutter selga ei lähe.

   

Sellest poldiprobleemist teen varsti omaette teema, vaja natuke ettevalmistusi teha.
Sai täna asi korraks ka kokku laotud, et kõik oleks akkuraat ja üle antud.

       

Miks sidurikojas on vajalik tikkpolti kasutada?
Aga sellepärast, et alumiinium ei kannata tihedat poldi keeramist suurte jõududega. Dünamomeetriline võti on ju ka eelmine sajand.
Aga selles sidurikojas on avad juba niiütelda "coilitud"

       

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#49

Vormelil on tahtud kõik keermed alumiiniumi või magneesiumi sisse peenkeermed,kannatab pidevat sisse välja keeramist ja jõudu ka mida 10-sel või 12-sel poldil vaja.Se coil võib samamoodi koinima hakata,isegi siis kui liimiga paned.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne