ЛЗА АП-4045P
#1

ЛЗА АП-4045P ehk maakeeli "Elsa Soorok-.Soorokpjätt" - Lvovist pärit autotõstuk, milliseid omal ajal jagus iga lao nurka ja iga automajandi õuele. Kuigi väliselt küllaltki sarnased, oli neid näha väikeste erinevustega. Mõnel olid lühikesed kahvlid, teisel pikad ja mõnel oli kahvlite asemel masti külge pandud konksuga tõstenool, mis sel ajal tundus osavate meistrimeeste kätetööna, oli aga juba hoopis tehases välja mõeldud ja valmis tehtud eriline lahendus.

Selle loo kangelase leidsin ma müügikuulutusest. Tegemist siis autotõstukiga, mille mudel ja mark on: ЛЗА АП-4045P. Seda kahvlitega tõstukit toodeti kahes modifikatsioonis: АП-4045P, tõstejõuga 5 tonni, tõstekõrgusega 2800mm ning АП-4045, tõstejõuga 4 tonni ja tõstekõrgusega 4500mm.
Универсальный львовский автопогрузчик выпускался двух модификаций: АП-4045Р грузоподъемностью на вилах 5 т с высотой подъема груза 2800 мм и АП-4045 4 т с высотой подъема груза 4500 мм.

   
   
   

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#2

Mis sellest edasi saab? Musta numbri kandidaat või niisama lõbusõidumasin.
Isiklikult tundusid need tatikana väga sümpaatsed masinad millegipärast  Big Grin

Siin vist kõik teadaolevad variandid.
http://www.techstory.ru/du/all_pogruz_avto.htm
Vasta
#3

(27-05-2019, 15:11 PM)cesium Kirjutas:  Mis sellest edasi saab? Musta numbri kandidaat või niisama lõbusõidumasin.
Isiklikult tundusid need tatikana väga sümpaatsed masinad millegipärast  Big Grin

Siin vist kõik teadaolevad variandid.
http://www.techstory.ru/du/all_pogruz_avto.htm

Musta numbri kandidaat.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#4

See gaz-51 mootoriga eks ?
Vasta
#5

Oi, lapsepõlv!
Selline (või no üks neist) oli mu isa juures saekaatris. Korra-paar aastas saagis ta nädalalõputi palgiotsi kütteks ja mul oli suht vaba voli Elsaga tutvuda.
Lõppes see tavaliselt peapesuga, kuna benss sai otsa.
Sel oli jah 51 mootor ja reeverskast, mõlemat pidi 4 käiku. Kangid olid mäletamist mööda üsna ajuvabades kohtades (nüüd tean, et see on vene tehnika eripära).
Vasta
#6

On omalgi au olnud meetri kaugusel seista kui seda masinat komerts-eesmärkidel kasutati. Täpset kogust ei mäleta, aga tõstis saekaatris 3-4 tm laudu korraga laavotska peale. Kusjuures saekaater oli vana hea sihka-sahka. Kogu tegevus võttis aega maksimaalselt 10 minutit ja selle aja jooksul sai 5l bensiinikanister kust kütust võttis peaaegu tühjaks.
Vasta
#7

Need vahekastid olid nõrgad millegipärast. Veosild oli ZILi oma ja roolivõim mingi kombinatsioon ZILi pumbast - mulle tundmatust silindrist. Muru peal ja pehmes abitu kui koormat polnud, pepu raske ja veorattad kerged. Rehvides mingi 9 või rohkem survet.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

naabrimehel saeraamis selline töös. neljakümne mootor. veosillal kaarkummid. tagaotsa vastukaaluks veel umbes kantmeeter betooni valatud.
Vasta
#9

Omal ka selline kandilise kabiiniga olemas, seisab küüni all juba aastaid Smile
Vasta
#10

(28-05-2019, 12:55 PM)aavu Kirjutas:  Need vahekastid olid nõrgad millegipärast. Veosild oli ZILi oma ja roolivõim mingi kombinatsioon ZILi pumbast - mulle tundmatust silindrist. Muru peal ja pehmes abitu kui koormat polnud, pepu raske ja veorattad kerged. Rehvides mingi 9 või rohkem survet.

Kas veosild isegi mitte ZIS-150 oma polnud? Kusagilt oleks nagu selline infokild meelde jäänud.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#11

Olen kunagi sellisele paigaldanud T40 mootori.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne