Doktoritöö auto ja inimese suhtest
#21

ema ja tütre teema.
algne küsimus oli küll jah väikse läbisõidu teemal.
mis seal ikka, kui rahakott kannatab, siis võib suvalise aparaadi võtta.
meelerahu huvides vaadata võimalikult pikk garantii.

teisipidi muidugi väikse läbisõiduga on kilomeetri hind kopsakas.

aga mis kestmisse puutub, siis olen vähe aja eest kuskil teemas justkui juba
maininud, et vaatan vaegauto diisel pirukaid.
1.9 ja 2.0 konedega on laialt müügil palju üle poole milli sõitnud isendeid.
1.6 aga lõppevad pakkumised kuskil kolmesaja tuhande juures ära.
igaüks võib nüüd ise mõelda, kas sellest saab midagi kestmise teemal arvata või mitte.
Vasta
#22

(23-08-2020, 17:00 PM)vwt2 Kirjutas:  Alustame sellest,et pange kirja oma aastane kilometraas.5;10;15;20+ tkm.Siis on mõtet vestelda kütuse osas.
Mu arust pole selle üle üldse mõtet arutleda ... Enda näitel tööl käies ja liisingut makstes tuleb 5 aastat ca 40+ kkm aastas, , pensionäri sõitude puhul 10-15 kkm aastas (asjalikumad poed ja arstid jäävad 30 km kaugusele, lähim pisike ja kallis toidupood on küll 8 kmei ole see +- paar liitrit enam määrav. Ehk enda pensioniauto valikul ei mõtle ma kütusekulule, kui see jääb alla 10l sajale, on see 5 või 8 l, kama kaks.
Tsitaat:Ja näidake nüüd pensionäri kes reaalselt 10-15 aastaga üle 200 tuhande sõidab, pigem ikka oluliselt vähem
Ma just arvestan, et liisinguperioodiga sõidan ca 100-150 kkm (no on teine auto ju ka) ja järgnevate pensioniaastatega teist samapalju juurde, kokku 250-300 kkm, kui eluaastaid antakse.
Vasta
#23

https://citroen.autobon.ee/mudelid/c3-aircross 

Viimane võimalus mul abikaasat ümber veenda, tema otsus tundub lõplik. Käidud siis pärast swifti veel istumas sees daciates ja skodades.

Muidu olen temaga nõus, et tal on seal kõige mugavam sisse-välja käia. Ainult mulle ei istu selle eksemplari jäik vedrustus. Muu koha pealt ei oska talle vastu ka vaielda. Ehk on kellelgi kogemust sellise isendiga ja oskab puudused välja tuua, mis naisterahvale mõjuksid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#24

Minu viimase auto kriteeriumiteks oli: Kollast värvi, et poe parkimisplatsilt kohe leitav. Diisel ja kaubik- et mõistlik kütusekulu ja  ette-ülevaade sõidul oleks. Mitte üle kahe meetrise kaubaruumiga, et vaid madrats, õngevärgid, otsimagnet ja metalliotsija, keevitusinverter, vahest ka koer peale mahuks. Saingi Viimsi  elektrikult  sellise oksjonikorras. Teine  300 euri läks juppidele ja nüüd teenib aastaid. Mingit vahevõret on veel vaja, palju esiklaasini pikki asju ikka vedada on. Ja siis koer ei saaks oma nina mu õlal hoida ja nähtut kommenteerida. PS naist pole kolmkümmend aastat enam, lapsed nelja-viiekümnesed, laiali linnades.
Vasta
#25

Velje ümber olevad püksirihmad saab alati pärisrehvide vastu vahetada. Kui ei piisa, siis pehmemad vedrud ehk? Kui juba naine autot valib, ega palju muid variante pole vist  Wink

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#26

Intrigeeriv teema igatahes.
Minu valik 26 aastat vana sakslane. Miks - odavad ülalpidamiskulud. Universaal - laste tränn mahub sisse. Mõistus käib omal üle.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#27

(27-08-2020, 20:26 PM)aavu Kirjutas:  https://citroen.autobon.ee/mudelid/c3-aircross 

Viimane võimalus mul abikaasat ümber veenda, tema otsus tundub lõplik. Käidud siis pärast swifti veel istumas sees daciates ja skodades.

Muidu olen temaga nõus, et tal on seal kõige mugavam sisse-välja käia. Ainult mulle ei istu selle eksemplari jäik vedrustus. Muu koha pealt ei oska talle vastu ka vaielda. Ehk on kellelgi kogemust sellise isendiga ja oskab puudused välja tuua, mis naisterahvale mõjuksid.
Kõige uuema C3 koha pealt kogemus puudub. Aga omades kogemust sama sarja isendiga aastast 2006 siis tollel oli paras porno lähitulede pirni vahetus (pimesi käsikaudu, nii tihedalt kokku pakitud kõik, et meesterahva käe jaoks polnud füüsiliselt eriti ruumi). Sportlikust huvist võiksid salongionudel paluda näidata-rääkida pirnivahetusest, paistab ka uuel see kapotialune üsna tihedalt pakitud olema. Kuidagi tobe tundub vaid pirnivahetuseks teenindusse minna. Tänapäeval on muidugi igal pool led tuled ja intelligentsed ise ümberlülituvad tuled, ehk polegi muud varianti peale teeninduse ja teeservas enam ei vaheta pirni.

...
Vasta
#28

Vaatasin, augu kate mingi 10-12 cm. Muidugi pimesi vahetus või peegliga. Põhilised on LED-päevased ja palju seda öösõitu ikka tuleb, et suured tuled töötavad harva. Ah-jaa, kuidas firma teenindus ramondi poolel on? AUTO-BON AC AS Laagri esindus. Kogemusi?
Tsitaat: Universaal - laste tränn mahub sisse. Mõistus käib omal üle.
Lapsed-lapselapsed pole mureks, sõidavad oma autodega. Lapselapselaps 1,5 aastane ja meile pole veel usaldatud sõidutada.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#29

(28-08-2020, 17:33 PM)aavu Kirjutas:  Vaatasin, augu kate mingi 10-12 cm. Muidugi pimesi vahetus või peegliga. Põhilised on LED-päevased ja palju seda öösõitu ikka tuleb, et suured tuled töötavad harva. Ah-jaa, kuidas firma teenindus ramondi poolel on? AUTO-BON AC AS Laagri esindus. Kogemusi?
Tsitaat: Universaal - laste tränn mahub sisse. Mõistus käib omal üle.
Lapsed-lapselapsed pole mureks, sõidavad oma autodega. Lapselapselaps 1,5 aastane ja meile pole veel usaldatud sõidutada.
Kogemus prantslasega on kordi negatiivsem, kui saksa või jaapani autoga. Garantii lõppedes algavad elektriprobleemid, küll on mõni liikuva koha peal olev juhe katkenud, aknatõstukid lõpetavad üksteise järel töö, nende ainsaks lahenduseks on uutega asendamine. Omal sant kogemus mootoriga, mis jooksis kokku 90 tuhande peal, ilmselt põhjus kehvast materjalist klapp või teeninduse pusserdamine rihmavahetusel. Tuttaval hakkasid pudenema istmed, kattematerjal nimelt, õnneks garantii ajal, tükk tüli ikkagi.
Täis ja pooltulede pirnide vahetus päris paras k*pp, kõige kiiremini sai, kui võtta esimene ratas alt ära, võimalik ka kahekesi teha, siis üks pusib rattakoopas ja teine juhendab ülevalt. Mingil tundmata põhjusel tuli seda sado-maso protsetuuri teha vähemalt kaks korda aastas, seda siis pooltuledega.
Valiku peab igaüks ikka ise tegema. Mitte iial ei valiks ühe ainsama autoga proovisõidu järel.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#30

C3 aircross sai ostetud. Nüüdseks juba väheke kogemust. Muidu pole viga aga näppimist ei salli. Ühe päeva sõitsin ilma püsikiirusehoidjata. Kodus lugesin raamatust ja sain korda, olin näppinud rooli peal ühte rullikut. Siin õppimist veel küllalt. Suurim puudus muidugi tuleneb kolmesilindrilisest turbomootorist - algus jõuetu ja alles turbo annab jõu. Alla 2000 pöörde hakkab jõnksutama ja ülekandeid lõhkuma nii kiirendades kui aeglustades. Algul oli imelik, et gaasi vabastamisel ei pidurda mootor nagu Lacettil. Üks eriti järsk pidurdus on ka olnud, ilmselt mingi assistent oli abiks ja ei osanud seda abilist oodata. Esinduses pesusse minna ei saa, seal võetakse auto käest ja pestuna saad tagasi, mulle ei sobi. Tahan ise pesu jälgida. Hind tuli ka ülisoodne, sest tegemist eelmise aasta demoautoga ja 13 tuhat sõitnud selle ajaga. Ise mingi 1,5 tuhat juurde lisanud Üldiselt peab rahul olema, sest abikaasa on rahul.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne