chillbill
Registreerimata
bmw e30 318is või honda crx 2gen, kumba valida? mõlemad suhteliselt erksad, samas pole just suurimad penaröövlid... e30 kasuks räägivad odava(ma)d jupid, aga crx jällegi omanäolisem ja haruldasem + mõlemad saksas ~1000euri
Postitused: 651
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
minu isiklik arvamus e30 nest on väga hea olen seda kasutanud ca aasta igapäeva sõitudeks, kütusekulu on muidugi suurem kui on riisiraketil, kuid samas on olemas auto sinu ümber. Aga lõplik vastus siis ikka kui oled mõlemad autod ära proovinud sõitnud, bmw on hea hoolitsuse korral pommkindel masin, kuid ega ka crx\'il miragi viga oleks. Kuid arvestades foorumi loomu ja isiklike eelistusi, siis soovitaks selle 1000 eur eest hankida endale igapäevaseks sõiduks kõlblik ja ülikorras mosse
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Omadest kogemustest paar kivi CRX-i kapsaaeda: et auto nn. erksalt liiguks, peab mootor kogu aeg pöördes olema. Alla 5000 ei juhtu suurt midagi. Varuosad on ikka päris kallid ja bemarit pidada kindlasti odavam.
CRX-i puhul pole väikesed Jaapani insenerid suutnud ka otsustada, kas nad tahavad teha kahe, või neljakohalist autot. Tagaiste sellel masinal täiesti mõttetu element, kus vabatahtlikult küll üle 10 km ei taha olla. BMW-s peaks sellega võreldes ruumi lahedalt olema.
CRX-ist natuke pikemalt viimases Autolehes.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
chillbill
Registreerimata
tänud vastajaile.
ise kipun ka rohkem 318is\'i poole vaatama. enamjaolt just varuosade odavuse tõttu (+tagaveoline

). crx\'il küll tugev mootor ning käimar, aga veermikuremont jms remont just eriti odavei ole ning ruumi ka na vähe.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
318 on kas karpa või pritsung, oli endal karpa, täiestimõttetu auto minekut ei ole kütust võtav nagu loom, üli kehv auto uskuge mind
Postitused: 651
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
316 on siis karpaga 1,8l kolmese nimetus. 318 on ikka pritsega olud, 316i aga oli sammuti pritsega kuid 1,6 mootor. endalgi selline p****all oli mina ei nurise kütusekulu kül pritsemootorist suurem, kuid mõistluku sõidupuhul ei kurda, loomulikult peab korras olema veermik ja mootor. 318 puhul siis mina kontrolliksin tagasilla seisukorda kuna ise olen sellega luttida saanud.
lõpetuseks valikuvõimaluse puhul kindlasti eelistada pritsungit
Postitused: 3,693
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
17-05-2004, 18:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-05-2004, 18:53 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
pvr Kirjutas:316 on siis karpaga 1,8l kolmese nimetus. 318 on ikka pritsega olud, 316i aga oli sammuti pritsega kuid 1,6 mootor.
aga need \"elektrilised karpad\" (mingi aju on isegi olemas, samas lambdasid-õhulugejaid mu teada pole...)? Pole ise nende anatoomiaga tutvunud, aga tuttaval on taoline. Paras peavalu. Just paar nädalat tagasi kurtis mulle muresid ja ootas mult justkui mingit \"imevalemit\" asja raviks (tuttav ise ning tema paps teenivad mõlemad mehaanikutöödega elatist).
küttekulu 1.8 motol paarteist keskmiselt, minek masinal olematu (eks oleneb, millega harjunud

).
kui roosteussi ei pelga, on opelid väga head liikurid (nii karbussi kui pritsega, v.a. monopritsega - see on IMO nurisünnitis, kuigi madalate pöörete moment on muljetavaldav). Aga jah, eks igaüks kiida omasid
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
MrBungle Kirjutas:Samuti ei ole CRX nii vilets kui siin väidetakse. VTec mootoriga tõmmab ta ka madalalt väga hästi ja kaldun arvama et BMW jääb tast maha.. Kuigi jah, ruumi poolest on seal taga istumine tõesti inimõiguste rikkumine ja vedrustus on meie loguteede jaoks ka naca jäik..
Pakuks et otsi omale proovisõiduks 1 vtec Honda ja 1 korras is, sõida ja tunneta ja siis vali
VTEC mootoritega CRX-e Eestis ju vist vaid paar tükki ja ega neid üldse palju tehtudki. Seega nende hinnad ka Saksas hulgaliselt $$$
CRX- ei ole üldsegi paha auto, aga suhteliselt ebapraktiline ja rohkem selline \"moe asi\". Bemm kindlasti pommikindlam ost, ka valik on suurem.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
ainult üks vtec crx\'i peakski eestis olema ...kui sellega vahe peal midagi juhtnud ei ole aga ..ma kunagi pooldasin ka CRX\'i..aga nii kui ma bemmi roolis korra ära käisin siis suhtumine muutus ......
....crx\'i jama on jupid....a bemmil ma pole nagu erilisi vigu leidnud veel !
chillbill
Registreerimata
ikka 318is\'i mõtlesin jah, mitte tavalist

. eestis vanu e30 is\'e liigub vähe, kui ostuks läheb, siis plaan saksa minna ja sealt vaadata mõni.