318is vs crx
#1

bmw e30 318is või honda crx 2gen, kumba valida? mõlemad suhteliselt erksad, samas pole just suurimad penaröövlid... e30 kasuks räägivad odava(ma)d jupid, aga crx jällegi omanäolisem ja haruldasem + mõlemad saksas ~1000euri
Vasta
#2

minu isiklik arvamus e30 nest on väga hea olen seda kasutanud ca aasta igapäeva sõitudeks, kütusekulu on muidugi suurem kui on riisiraketil, kuid samas on olemas auto sinu ümber. Aga lõplik vastus siis ikka kui oled mõlemad autod ära proovinud sõitnud, bmw on hea hoolitsuse korral pommkindel masin, kuid ega ka crx\'il miragi viga oleks. Kuid arvestades foorumi loomu ja isiklike eelistusi, siis soovitaks selle 1000 eur eest hankida endale igapäevaseks sõiduks kõlblik ja ülikorras mosse
Vasta
#3

Omadest kogemustest paar kivi CRX-i kapsaaeda: et auto nn. erksalt liiguks, peab mootor kogu aeg pöördes olema. Alla 5000 ei juhtu suurt midagi. Varuosad on ikka päris kallid ja bemarit pidada kindlasti odavam.

CRX-i puhul pole väikesed Jaapani insenerid suutnud ka otsustada, kas nad tahavad teha kahe, või neljakohalist autot. Tagaiste sellel masinal täiesti mõttetu element, kus vabatahtlikult küll üle 10 km ei taha olla. BMW-s peaks sellega võreldes ruumi lahedalt olema.

CRX-ist natuke pikemalt viimases Autolehes.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#4

See on küll vist selline asi, et ühele ema teisele tütar. Proovi, sõida mõlemaga, mis sisetunne ütleb. Talvel on noorel poisil rohkem rõõmu tagaveost, aga kui sellega sõidab ntx vahetevahel ka poisi tüdruk, siis oleks lollikindlam esivedu. Nii vanade autode puhul on veel korras eksemplari leidmine ka vb raske, kui mõelda neutraalselt ilma margieelistuseta, siis minuarvates tasuks võtta see, mis on korras. Ja soovitaks vaadata ka muid variante, mis esile kerkivad, (miks mitte ntx Golf GTI Smile)

E23
Vasta
#5

tänud vastajaile.

ise kipun ka rohkem 318is\'i poole vaatama. enamjaolt just varuosade odavuse tõttu (+tagaveoline Rolleyes ). crx\'il küll tugev mootor ning käimar, aga veermikuremont jms remont just eriti odavei ole ning ruumi ka na vähe.
Vasta
#6

318 on kas karpa või pritsung, oli endal karpa, täiestimõttetu auto minekut ei ole kütust võtav nagu loom, üli kehv auto uskuge mind
Vasta
#7

316 on siis karpaga 1,8l kolmese nimetus. 318 on ikka pritsega olud, 316i aga oli sammuti pritsega kuid 1,6 mootor. endalgi selline p****all oli mina ei nurise kütusekulu kül pritsemootorist suurem, kuid mõistluku sõidupuhul ei kurda, loomulikult peab korras olema veermik ja mootor. 318 puhul siis mina kontrolliksin tagasilla seisukorda kuna ise olen sellega luttida saanud.

lõpetuseks valikuvõimaluse puhul kindlasti eelistada pritsungit
Vasta
#8

pvr Kirjutas:316 on siis karpaga 1,8l kolmese nimetus. 318 on ikka pritsega olud, 316i aga oli sammuti pritsega kuid 1,6 mootor.
aga need \"elektrilised karpad\" (mingi aju on isegi olemas, samas lambdasid-õhulugejaid mu teada pole...)? Pole ise nende anatoomiaga tutvunud, aga tuttaval on taoline. Paras peavalu. Just paar nädalat tagasi kurtis mulle muresid ja ootas mult justkui mingit \"imevalemit\" asja raviks (tuttav ise ning tema paps teenivad mõlemad mehaanikutöödega elatist).
küttekulu 1.8 motol paarteist keskmiselt, minek masinal olematu (eks oleneb, millega harjunudRolleyes ).

kui roosteussi ei pelga, on opelid väga head liikurid (nii karbussi kui pritsega, v.a. monopritsega - see on IMO nurisünnitis, kuigi madalate pöörete moment on muljetavaldav). Aga jah, eks igaüks kiida omasidBig Grin

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#9

318is ei ole sugugi mitte sama auto mis 316 või 318i. 318is on tuntud ka \"vaese mehe M3\" nime all - is mootor on väliselt kui ka sisemuselt väga sarnane vanale M3-le. Enne kui te siin 318is minekut maha teete peaksite seda proovima.
Samuti ei ole CRX nii vilets kui siin väidetakse. VTec mootoriga tõmmab ta ka madalalt väga hästi ja kaldun arvama et BMW jääb tast maha.. Kuigi jah, ruumi poolest on seal taga istumine tõesti inimõiguste rikkumine ja vedrustus on meie loguteede jaoks ka naca jäik..
Pakuks et otsi omale proovisõiduks 1 vtec Honda ja 1 korras is, sõida ja tunneta ja siis valiSmile
Vasta
#10

MrBungle Kirjutas:Samuti ei ole CRX nii vilets kui siin väidetakse. VTec mootoriga tõmmab ta ka madalalt väga hästi ja kaldun arvama et BMW jääb tast maha.. Kuigi jah, ruumi poolest on seal taga istumine tõesti inimõiguste rikkumine ja vedrustus on meie loguteede jaoks ka naca jäik..
Pakuks et otsi omale proovisõiduks 1 vtec Honda ja 1 korras is, sõida ja tunneta ja siis valiSmile

VTEC mootoritega CRX-e Eestis ju vist vaid paar tükki ja ega neid üldse palju tehtudki. Seega nende hinnad ka Saksas hulgaliselt $$$
CRX- ei ole üldsegi paha auto, aga suhteliselt ebapraktiline ja rohkem selline \"moe asi\". Bemm kindlasti pommikindlam ost, ka valik on suurem.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#11

ainult üks vtec crx\'i peakski eestis olema ...kui sellega vahe peal midagi juhtnud ei ole aga ..ma kunagi pooldasin ka CRX\'i..aga nii kui ma bemmi roolis korra ära käisin siis suhtumine muutus ......
....crx\'i jama on jupid....a bemmil ma pole nagu erilisi vigu leidnud veel !
Vasta
#12

ikka 318is\'i mõtlesin jah, mitte tavalist Wink. eestis vanu e30 is\'e liigub vähe, kui ostuks läheb, siis plaan saksa minna ja sealt vaadata mõni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne