Elektrisignaali muutmine
#21

(17-02-2022, 21:49 PM)wagoneer Kirjutas:  
(17-02-2022, 19:12 PM)Roomik Kirjutas:  Vahi raibet, ongi juhtimine takistitega läbi CAN liini. https://portal-diagnostov.com/es/2020/04...-diagrams/

Ülaltoodud lülitit ei saa tööle nii lihtsalt, sest tulemoodulis puudub tagumiste udukate väljund. Aga muidu, kui ta sinna füüsiliselt sobib ja olemasolevad funktsioonid jäävad tööle, oleks ta esteetiliselt ideaalne. Funktsionaalsuse poolest oleks lahendus sinna sisse tagumise uduka jaoks aretada lisaks olemasolevale mudrule lihtne mikrolüliti, mis juhib uduka releed.
Nii palju olekseid Smile

Milline see elektroonikajubin on, mida Sa proovid seal kasutada?
Teen homme pildi sellest priboorist. Mopari värk jah. Miks seda impulsi jama vaja on reaalselt?  Hetkel olen niipalju targemaks saanud,et üldiselt pannakse selle priboori + ja - vahele lihtsalt kondekas. Ja pidi asja ära lahendama. Selgusetu on veel see,et kui suur see kondekas peaks olema. Mainiti,et rohkem kui 12V? mis iganes see ka tähendaks.

Siiani on saanud CHR-JEEP autodele lisatulesid paigaldada täiesti tavalise releega, kaugtule ahel on PWM

Seega peab saama ka tagumist udutuld tööle lähitule ahelast sõltuvalt, vaja fikseeruvat releed ja impulsslülitit

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta
#22

Tundub, et mingi hetk on Chrysler LX'i elektrit korralikult muutnud. 2005a kasutab "front control module'it", 2008a kasutab juba "TIPM'i"
Mõlemal juhul suudab aju udutule põlema panna.
See on eelviidatud 2008 Voyageri tulede lüliti.
http://connectors.dcctools.com/details.htm?id=53694
ja see on 2005 Chargeri oma
http://connectors.dcctools.com/details.htm?id=33457
siin on näha 2005a Chargeri aju pin-out- pin 21
http://connectors.dcctools.com/details.htm?id=33491

ja lõppu panin 2008 aasta Chargeri ja Voyageri skeemid


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#23

Visuaalselt tundub küll sarnane lüliti olema. Aga hetkel vaataks kas saaks juba olemasoleva priboori käima. 
Kui nüüd keegi kirjutaks mis järjekorras kokku panna siis pooljuhtdiood/elektrolüütkondekas/takisti  Sad Või peaks järjekord teine olema?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#24

Õige järjekord.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#25

(17-02-2022, 21:59 PM)laf1247 Kirjutas:  Siiani on saanud CHR-JEEP autodele lisatulesid paigaldada täiesti tavalise releega, kaugtule ahel on PWM

Seega peab saama ka tagumist udutuld tööle lähitule ahelast sõltuvalt, vaja fikseeruvat releed ja impulsslülitit
Millist releed oled kasutanud, tavarelee on mul urisema jäänud?




(17-02-2022, 21:49 PM)wagoneer Kirjutas:  Miks seda impulsi jama vaja on reaalselt? 
See on väga suur ressursside kokkuhoid. Väike trükkplaat asendab kilode viisi väärismetallidest releesid ja juhtmeid. Lisaks võimalus pea kõike- lülitusreziimid, voolu karakteristika jne- programmeerida. Lisaks lampide eluea pikenemine tänu ülimalt stabiilsele voolule. Lisaks tulede kontroll. Tegelikult pole kõik imelikud asjad saadanast, kuigi esmapilgul tundub.



(17-02-2022, 22:07 PM)saarlane87 Kirjutas:  Tundub, et mingi hetk on Chrysler LX'i elektrit korralikult muutnud. 2005a kasutab "front control module'it", 2008a kasutab juba "TIPM'i"
Mõlemal juhul suudab aju udutule põlema panna.
Me ei teagi tegelikult mis karpi sel autol kasutatakse. Neil iga aasta uus mudeliaasta Smile
Ma ei ole selle aju suutlikkuse kohalt nii kindel, olen näppinud 2015a usa fordi moodulit, kus tehasest ilma e udukateta paketi puhul olid pesas pin-id olemas, aga trükkplaadil puudusid juhttransid. Kohitud, kokkuhoid. Vb 2006 elati paremini ja pandi igaks juhuks ka mingeid valmidusi.
Vasta
#26

Selline briboor siis juhib seda uduka asja pooltule signaalist. Ja uduka toiteks siis võtab voolu samuti pooltule juhtmest.
Udukas LED idega. Mis võisuste/väärtustega asjad ma sinna ritta peaks siis panema?


Manustatud failid
.pdf jubin.pdf Suurus: 36.64 KB  Tõmbamised: 90

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#27

https://o.lnwfile.com/_/o/_raw/qp/vx/q5.jpg
Tulejuhtmest VCC-sse läbi suvalise dioodi (vt et valepidi ei pane) toide peale. Kondekas äää... 470uF 16V elektrolüüt ehk, targemad võiks täpsustada/arvutada, saad joota oma jubina külge- seal on koht olemas vcc klemmi kõrval (- on triibuline). Vanast autoraadiojuustust leiad need jupid kindlasti. GND on mass muidugi. Impulsi nupp kere ja KEY vahele. COM peale võta sobilikust kohast läbi kaitsme pluss ja udutulesse pane juhe NO pealt. Siis udukas ei tarbi lähitule voolu. Takistit ma ei panekski, sest selle vidina voolutarve tühijooksul on kindlasti paarkümmend mA.
AGA, see seade ei pruugi töötada selles ühenduses, sest relee seal peal vajab rakendumiseks ca 11V. Katseta.
Vasta
#28

Väga peeneks ajate selle värgi. Saab ju lihtsamalt ka. Aitab ühest tavalisest releest mille paned läbi lüliti oma kontaktidega mähisele voolu hoidma. Kui 12V relee tõmmata ei jõua siis paned 9V relee ja sinna võib vajadusel takisti ka ette panna. Niimoodi ei saa küll enam samast nupust udukat välja lülitada aga kui pooltuled välja lülitad siis kustub udukas ka ära ja põlema ei lähe enne kui uduka nupust lülitad. 
Tegelikult on see üldse jama et udukas ei tohi põlema minna kui pooltuled põlema paned ja enne on uduka lüliti sisse jäänud. Enamusel vanematel autodel on uduka lüliti eraldi ja kui sees on siis läheb ka põlema koos pooltuledega. Hulluks lähevad oma tobedate nõuetega.
Vasta
#29

Liiga suur kondensaator annab kardetavasti sellise efekti, mida just ei tohi olla, st et uuesti lülitades läheb tagumine udutuli ka kohe ise põlema. Juhtub siis kui "priboor" ei tarbi nii palju, et konde kiirelt tühjaks saaks.
Sellist asja on muidugi peaaegu võimatu distantsilt juhendada. Normaalselt käiks asi auto juures ja peaks olema mingi valik elektroonikajuppe kaasas. 
Vanapaganal on ka huvitav mõte.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#30

point ongi selles,et samast nupust peab ka saama välja lülitada.olen nende nõudmiste järgi teinud sellise lahenduse.vaja läks vist 5 releed ja mõned dioodid.kusagil on mul skeem olemas
ma muidugi ei saa sellistest nõudmistest aru
Vasta
#31

(19-02-2022, 19:53 PM)sturmbannführer Kirjutas:  point ongi selles,et samast nupust peab ka saama välja lülitada.olen nende nõudmiste järgi teinud sellise lahenduse.vaja läks vist 5 releed ja mõned dioodid.kusagil on mul skeem olemas
ma muidugi ei saa sellistest nõudmistest aru

Kahe relee ja kahe kontaktipaariga mittefikseeruva lülitiga teeb ära sellise lahenduse.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#32

(20-02-2022, 00:43 AM)Laurts Kirjutas:  
(19-02-2022, 19:53 PM)sturmbannführer Kirjutas:  point ongi selles,et samast nupust peab ka saama välja lülitada.olen nende nõudmiste järgi teinud sellise lahenduse.vaja läks vist 5 releed ja mõned dioodid.kusagil on mul skeem olemas
ma muidugi ei saa sellistest nõudmistest aru

Kahe relee ja kahe kontaktipaariga mittefikseeruva lülitiga teeb ära sellise lahenduse.
ja.teeb küll.nõue oli kasutada ühte esteetlise väljanägemisega lülitit! neid koledaid nn. pulklüliteid ei taha keegi näha
Vasta
#33

Lülitil peab veel tuluke ka sees põlema.
Vasta
#34

Hetkel läksin lihtsama vastupanu teed ja soetasin American Beautist toimiva asja koos vajaliku lülitiga. Erinevus minu omaga ongi see,et seal on lisaks joodetud kondekas ja diood. Kõik toimib kenasti. Pool sellest LED ribast siis nõutud udukas ja teine pool tagurdustuli. Uduka lüliliti peab jah olema ka valgustatud ning tähistatud sobiliku märgiga. Nõuded jah suht jaburad. Aga kui arvele tahad saada,siis peab need täitma.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne