27-08-2020, 12:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2020, 15:19 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Alljärgneva võivad roheterroristid ja tõsimeelsed inimesed jätta lugemata, aga mu arust väga vaimukas ja paraku ka tõetruu kokkuvõte tänasest seisust.
Heitgaaside järeltöötlusest. Uku Tampere Acceleristast on tabanud üsna hästi.
EDIT 2: Kuna Accerelerista portaal on selgelt teada andnud (keri leht keskele) , et tohib ühekordselt tsiteerida 1-3 lõigu ulatuses, siis austusest asjaliku lehekülje vastu ma nii ka teen. Ehk klikkige lingile ja lugege sealt. Ning teenige kasumit reklaamiandjatele...
...
DPF, GPF, EGR ja AdBlue on tänapäevase õudusloo peategelased, mis valmistavad tuska nii autotootjatele kui ka autoomanikele ja mis on üks osa kummalistest sammudest, millega (auto)maailma hukatuse poole tüürida.
Ühtlasi sobivad kõik keerulise nimega “roheseadmed” illustreerima kogu kliima- ja keskkonnapoliitika olemust, millest tõenäoliselt ammu enam ei saa aru ka poliitikud ise.
...
Kuhu lähed maailm!? Pole siis ime, et säärases olukorras sunnitakse meid oma s*tta sööma – esialgu ülekantud tähenduses, aga peagi ilmselt sõna-sõnalt.
Heitgaaside järeltöötlusest. Uku Tampere Acceleristast on tabanud üsna hästi.
EDIT 2: Kuna Accerelerista portaal on selgelt teada andnud (keri leht keskele) , et tohib ühekordselt tsiteerida 1-3 lõigu ulatuses, siis austusest asjaliku lehekülje vastu ma nii ka teen. Ehk klikkige lingile ja lugege sealt. Ning teenige kasumit reklaamiandjatele...
...
DPF, GPF, EGR ja AdBlue on tänapäevase õudusloo peategelased, mis valmistavad tuska nii autotootjatele kui ka autoomanikele ja mis on üks osa kummalistest sammudest, millega (auto)maailma hukatuse poole tüürida.
Ühtlasi sobivad kõik keerulise nimega “roheseadmed” illustreerima kogu kliima- ja keskkonnapoliitika olemust, millest tõenäoliselt ammu enam ei saa aru ka poliitikud ise.
...
Kuhu lähed maailm!? Pole siis ime, et säärases olukorras sunnitakse meid oma s*tta sööma – esialgu ülekantud tähenduses, aga peagi ilmselt sõna-sõnalt.