08-09-2023, 23:41 PM
Et miks Eestis on vaja niipalju makse koguda ja kõik ära kulub nagu väitis rahandusministri sarnane toode Nõrklaev...
Eesti ja Jaapan otsustasid korraldada iga-aastase valitsusliikmete sõudmisvõistluse kaheksapaatidele.
Mõlemad meeskonnad treenisid kaua ja kõvasti.
Võistluspäevaks olid mõlemad enda arvates tippvormis.
Aga jaapanlased võitsid ülekaalukalt – kilomeetriga.
Kaotuse järel valitses Eestlaste tiimis masendus.
Valitsuse tasandil otsustasti siiski, et maine säilitamiseks tuleb järgmisel aastal kindlasti võita.
Kaotuse analüüsimiseks moodustati kõrgepalgaline ekspertkomisjon.
Pika analüüsimise järel esitas komisjon raporti mis ütles, et jaapanlaste meeskonnas oli 7 sõudjat ja 1 roolija, Eestlastel aga 1 sõudja ja 7 roolijat.
Kriisihetkel näitas valitsus üles tõelist tegutsemisvõimet – palgati spetsialistid uurima meeskonna ülesehitust.
Mõnekuulise töö järel tulid eksperdid järeldusele, et Eestlastel on liiga palju roolijaid ja liiga vähe sõudjaid.
Raporti põhjal tegi valitsus kohe meeskonnas muudatusi – nüüd oli paadis 4 roolijat, 2 ülemroolijat, kapten ja sõudja.
Sõudja motiveerimiseks töötati lisaks välja preemiapunktisüsteem ja tulemuspalk.
“Tuleb tööülesandeid laiendada, anda rohkem vastutust…” Järgmisel aastal võitsid jaapanlased 2-kilomeetrise eduga.
Eesti meeskonnast arvati välja sõudja, viidates kehvale tööpanusele, kuid maksti tiimijuhile siiski lisatasu isikliku panuse eest.
Järgmiseks aastaks projekteerivad riigihankega vähempakkumise korras palgatud spetsialistid juba uut paati…
Eesti ja Jaapan otsustasid korraldada iga-aastase valitsusliikmete sõudmisvõistluse kaheksapaatidele.
Mõlemad meeskonnad treenisid kaua ja kõvasti.
Võistluspäevaks olid mõlemad enda arvates tippvormis.
Aga jaapanlased võitsid ülekaalukalt – kilomeetriga.
Kaotuse järel valitses Eestlaste tiimis masendus.
Valitsuse tasandil otsustasti siiski, et maine säilitamiseks tuleb järgmisel aastal kindlasti võita.
Kaotuse analüüsimiseks moodustati kõrgepalgaline ekspertkomisjon.
Pika analüüsimise järel esitas komisjon raporti mis ütles, et jaapanlaste meeskonnas oli 7 sõudjat ja 1 roolija, Eestlastel aga 1 sõudja ja 7 roolijat.
Kriisihetkel näitas valitsus üles tõelist tegutsemisvõimet – palgati spetsialistid uurima meeskonna ülesehitust.
Mõnekuulise töö järel tulid eksperdid järeldusele, et Eestlastel on liiga palju roolijaid ja liiga vähe sõudjaid.
Raporti põhjal tegi valitsus kohe meeskonnas muudatusi – nüüd oli paadis 4 roolijat, 2 ülemroolijat, kapten ja sõudja.
Sõudja motiveerimiseks töötati lisaks välja preemiapunktisüsteem ja tulemuspalk.
“Tuleb tööülesandeid laiendada, anda rohkem vastutust…” Järgmisel aastal võitsid jaapanlased 2-kilomeetrise eduga.
Eesti meeskonnast arvati välja sõudja, viidates kehvale tööpanusele, kuid maksti tiimijuhile siiski lisatasu isikliku panuse eest.
Järgmiseks aastaks projekteerivad riigihankega vähempakkumise korras palgatud spetsialistid juba uut paati…