18-02-2024, 12:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2024, 12:06 PM ja muutjaks oli hulgus.)
jällegi elust enesest.
Sel aastal on nädalajagu päevi olnud, kus särts on seinast kadunud, jõuad töökotta, pime ja siis tuleb sms- hea klient jne...
Mõistetav, aga siis tuleb 2h voolukatkestuse kohta mitu päeva varem 2meili, 2sms-i ja järgmisel päeval traditsiooniline ´´kiida meid´´tagasiside lunimine... katkestus kestis muidugi üle 6h.
Hea klient!
Oleme tänulikud, kui leiate 5 minutit aega, et anda meile tagasisidet ja hinnata oma viimast teeninduskogemust seoses 03.02.2024 saadetud plaanilise katkestuse teavitusega .
Teie arvamus on väga oluline, sest nii aitate meil teenuste kvaliteeti parendada ja Teie ootusi paremini täita.
Küsimustiku lõppu saate lisada ka oma ettepanekud.
Vastamiseks palun vajutage: jne..
Ette tänades
...
Sel aastal on nädalajagu päevi olnud, kus särts on seinast kadunud, jõuad töökotta, pime ja siis tuleb sms- hea klient jne...
Mõistetav, aga siis tuleb 2h voolukatkestuse kohta mitu päeva varem 2meili, 2sms-i ja järgmisel päeval traditsiooniline ´´kiida meid´´tagasiside lunimine... katkestus kestis muidugi üle 6h.
Hea klient!
Oleme tänulikud, kui leiate 5 minutit aega, et anda meile tagasisidet ja hinnata oma viimast teeninduskogemust seoses 03.02.2024 saadetud plaanilise katkestuse teavitusega .
Teie arvamus on väga oluline, sest nii aitate meil teenuste kvaliteeti parendada ja Teie ootusi paremini täita.
Küsimustiku lõppu saate lisada ka oma ettepanekud.
Vastamiseks palun vajutage: jne..
Ette tänades
...