Youngtimer Camp - Youngtimer rally 27.07.2019
#1

Seekord pakkuda rahvale selline üritus nagu Youngtimer Rally seoses Youngtimer Campiga.

[Pilt: orig_29844465_yETS.jpg]

YOUNGTIMER CAMP 2019 -YOUNGTIMER RALLY.

Youngtimer Rally on regulaarsus sõit. Tegemist on teekonnaraamatu alusel auto orienteerumisega mille eesmärk on põnev aja veetmine nautides autosõitu Eesti teedel.

Rallil liikumine toimub vastavalt teekonnaraamatule ehk legendile, mis antakse kätte võistlejatele vahetult enne starti. Läbitav teekond on kirjeldatud vaid ristmike ja kurvide kujutisega ning selleni jääva vahemaaga. Minimaalselt peab sõidukil olema töötav odomeeter või muu vahend millega määrata läbitud tee pikkust.

1. Teed mida mööda liikumine toimub on 100% asfalt, teekonna pikkus 115km.

2. Sõiduk millega rallil osaletakse peab omama kehtivat liikluskindlustuslepingut ja poliisi.

2.1 Sõidukil peab olema kehtiv tehniline ülevaatus.

3. Ralli põhimõte on läbida kõik kontrollpunktid selleks ette antud aja jooksul.

3.1 Kontrollpunkt on legendi järgi leitav asukoht, kus tuleb leida vastus legendis antud küsimusele.

4. Teekonna läbimise aega kontrollitakse ajakontrollpunktides.

4.1 Teekonnal võib olla ootamatuid ajakontrollpunkte, lisa ülesandeid või salajasi asukohti kus jälgitakse reeglitest kinni pidamist. 

5. Kogu sõidu vältelt kogutakse punkte, mille järgi selgub paremusjärjestus.

5.1 Juhul kui parimatel sõitjatel on sama punkti summa, siis määratakse võitja lisaküsimustega mis on seotud ralliga või läbitud teekonnaga.

5.2 Suurima punkti summaga võistkond saab auhinna.

6. Liiklusseaduse räige rikkumise puhul loetakse sõit lõppenuks ja tulemus tühistatakse.

7. Rally algus ja lõpp asuvad LaitseRallyPargi väravas.

7.1 Ürituse algus on LaitseRallyPargist kell 8:00 ja kestab ligikaudu 2,5-3 tundi.

8. Osavõtutasu on 30 EUR- sõiduki kohta, mille saab tasuda kohapeal enne starti sularahas.

9. Sõidukile lisatakse enne starti võistlusnumber läbimõõduga 100mm esiklaasi ülemisse paremasse nurka kleebisena. Number peab olema sõidukil kogu ralli vältel.

Sõidu lõppedes saab enda võistlusvahendi parkida Youngtimer Camp näituse alale.
Parimate premeerimine ja tunnustamine toimub Youngtimer Camp 2019 sündmusel 14:30-15:00.

Osalemiseks registreerida kodulehed: youngtimer.ee 

NB!!! Kindlasti võtta kaasa töötav kirjutusvahend. NB!!!


Korraldaja - Jaak Aibast tel: 51919329

Näidis pilt legendist.
[Pilt: 66408969_709475279512330_142070381634020..._block.jpg]

2002 Volvo S80 D5
1987 Volvo Nilsson 740 "kaubik"
Vasta
#2

Täna 22.07 oleks viimane aeg end rallile registreerida. 23.07 hakkab trükikoda legende trükkima. Kes tahavad sõitma tulla, need kiirelt regama.
http://www.youngtimer.ee/voistlused/registreerumine

2002 Volvo S80 D5
1987 Volvo Nilsson 740 "kaubik"
Vasta
#3

Täitsa timm ralli oli!
Üks mõte tekkis seoses startimisega- kui ekipaaže nõnda vähe, 15-20 või palju meid oli, võiks vahed pikemad teha kui 1 minut?
Vasta
#4

Sõit oli tore, samas ilma kusagil julmalt pealevajutamata õnnestus ikka salajasest AKP-st 80 miinust korjata Big Grin

_______________________
KKK all the way...
Vasta
#5

Tore oli tõesti. Õiges ajas suutsime püsida vist tänu lastele, kaks last enamus KPdes välja lasta ja pärast uuesti autosse saada
võttis ise juba omajagu aega. Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#6

No ja teine asi, mis närima jäi- kui juba laitses olime, siis oleks raja peal kah tiiru võinud teha ✌️


Vasta
#7

Kuidas saime finišis olla 5-minutilise eksimusega, kui stardiaeg 8.25 ja sõiduaeg 165 minutit annavad ideaalajaks 11.10?
Vasta
#8

(29-07-2019, 10:56 AM)PilleR Kirjutas:  Kuidas saime finišis olla 5-minutilise eksimusega, kui stardiaeg 8.25 ja sõiduaeg 165 minutit annavad ideaalajaks 11.10?

Lõpu aeg on antud asukohaga LaitseRallyPargis,  liigutasime mõned päevad enne üritust finiši lähemal. Selleks hetkeks olid legendid juba trükis, muutusi teha ei saanud. Asukoha muutuse tingis suur hulk näitusel osalejaid, muidu oleks lõpp olnud esialgu planeeritud asukohas Rallipargi väravas. Arvestasime sõidu ajast maha selle aja mis oleks kulunud Laitsesse sõitmiseks. Sealt siis ka aja erinevus.

Sellel korral lisakatseid kiiruse peale jah ei olnud. See osa oli juba Rallipargi otsus, kiiresti sõita soovijatele korraldasime eelnevalt Youngtimer Time Attack ürituse. 

Tänud kes tulid osalema. Selle sõiduga sai tarkust juurde kuidas üht teist paremini teha.  Kogupikkus polnud just väga pikk kuna Camp oma ajakavaga pidi kenasti teil päeva sisse mahtuma.

Konstruktiivne kriitika ja head ideed alati teretulnud. Kui huvi oleks, siis järgmise sõitmise korraldab juba sügisel. Saaks pikema teekonna mille jagaks võimalusel osadeks.

2002 Volvo S80 D5
1987 Volvo Nilsson 740 "kaubik"
Vasta
#9

(29-07-2019, 14:28 PM)Aibast Kirjutas:  
(29-07-2019, 10:56 AM)PilleR Kirjutas:  Kuidas saime finišis olla 5-minutilise eksimusega, kui stardiaeg 8.25 ja sõiduaeg 165 minutit annavad ideaalajaks 11.10?

Lõpu aeg on antud asukohaga LaitseRallyPargis,  liigutasime mõned päevad enne üritust finiši lähemal. Selleks hetkeks olid legendid juba trükis, muutusi teha ei saanud. Asukoha muutuse tingis suur hulk näitusel osalejaid, muidu oleks lõpp olnud esialgu planeeritud asukohas Rallipargi väravas. Arvestasime sõidu ajast maha selle aja mis oleks kulunud Laitsesse sõitmiseks. Sealt siis ka aja erinevus.
AKP aeg on AKP aeg, võistleja ei saa seda omavoliliselt muuta. 165 minutit oli viimasesse AKP-sse jõudmise aeg, mitte teatud kilomeetrite läbimise aeg.
Vasta
#10

Me jõudsime Laitse väravasse ehk legendijärgsesse finišisse täpselt ideaalis ehk seda varajasemat finišit võis võtta kui sakp-d ?
Meile tundus see tol hetkel planeeritud vingerpuss igatahes ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne