GAZ kapremontmootori tähis?
#21

(07-08-2019, 22:06 PM)M.R. Kirjutas:  See viide proofoil.ru on natuke desinformatsioon.
Bensiin Б-70 ei ole etüleeritud.
Sellest tulenevalt suhtun eelarvamusega sellesse viitesse

Ma pole sealt proofoil.ru leidnud viidet Б-70 koostise kohta, see pole ju tegelikult lennukibensiin vaid lahusti, mida müüdi aviobensiini sildiga pudelites.
Küll aga on seal lause "Авиационный бензин может содержать тетраэтилсвинец." st et lennukibensiin VÕIB sisalda pliid elik olla etüleeritud
vt ka http://docs.cntd.ru/document/1200107827 
https://dokipedia.ru/document/5141095
Vasta
#22

(07-08-2019, 12:33 PM)mossepower Kirjutas:  
(07-08-2019, 11:01 AM)spitfire Kirjutas:  
(06-08-2019, 12:50 PM)mossepower Kirjutas:   kuid tänapäeval on kasutusel kvaliteetsed õlid (ka õhkjahutusega mootorile sobivad).
Ainult teoreetiliselt. Leia poest 10W-30 API CI-4 spetsile vastav mootoriõli. Seda õhkjahutusele sobivat. (ma ei räägi volksust ega sapparist), NETU. See ei ole isegi mikimaal enam letikaup. Pika otsimise peale leitsin butiigi kust seda pealinnas saab. A viimati kui oma vinku järgi käisin, öeldi ka sealt, et see läheb nüüd kah toomisest varsti maha.
Sapaka näitel nii (veneaegse) kirjanduse kui ka päriselu kogemuste (15W40 mineraal õli) põhjal võib tühikäigul õlirõhu tuli vilkuda kuuma mootoriga kuna normaalne töötemperatuur on kuni 120 °C. Samas sellist probleemi pole kui kasutada mootoris tänapäevast täis. sünt. 10W60 õli.

Maailma näitel, ka eelmise sajandi Posrche 911 mootorid ju õhkjahutusega, vaevalt et nüüd neile sobiva õli igasugune tootmine ära lõpetatakse. Ei ole nagu üldse loogiline kui vaadata 911 väga laia levikut ja autokultust.

See, et mootor on õhkjahutusega, iseenesest ei tähenda et nad on rehkendatud kõik sama õli peale. Õhkjahutusega mootoril ei ole paraku konkreetset töö temperatuuri, kõik oleneb sellest kust kohast seda mõõta. Mul armatuuris on kell mille skaala algab 200F-ga ja lõpeb 800F-ga. Ilmselt on andur otse peas, sest muidu nii jämedat numbrit ei saa.
Aga eks selle õliga on sama pull nagu bensugagi, et tänu rohelistele on juba keeruline leida sobivat mida paaki panna. Kuna enamik ei oska nendest W-dest õli kankul kaugemale vaadata siis nad tegelikult aru ei saa, et ka selles valdkonnas liigume "kenasti ilusa rohelise" tuleviku poole.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta
#23

honkomees, lennukibensiinid Б91/115, Б92 ja  Б95/130 sisaldavad märkimisväärsel hulgal tetraetüülpliid.
Mul hiljuti oli vaidlus sellel teema, nimelt arvas kodanik, et Avgas 100 ja 100LL on puhtad ja võib käsipidi sees solberdada ja detaile pesta.
http://www.tupolevservis.ru/product/the_...ines.shtml

P.S.
Pagan, me vaidleme vales teemas. Ehk moded parandavad.
Vasta
#24

Tooks teema kaaperdajate käest tagasi.
Mõningaid silte meie vabariigis kunagi  taastremonditud agregaatide kohta.

   

   

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#25

Eelmise postituse "täieliku muutmise" nupp ei toiminud ja panen ühe pildi veel.

   

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne