VAZ 2101
#1

Ukrainas otsustas keegi 2101 omanik oma 1981 a. auto maha müüa. Eriliseks teeb selle asja see, et kodanik on suutnud 38 a. jooksul tiba üle 3500 km maha kärutada.
 Hinda küsib täpselt sama mis omal ajal maksis, st. 5500.-rub = 5500.-€, Kui keegi on huvitatud võin anda kontakti. Võin aidata Eestisse toomisel. 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#2

Masin on ilus, aga veidi ettevaatlikuks teeb osaliselt siniseks värvitud kapoti fiksaator ja värvipritsmed vasakpoolsel signaalil.Ärge pahandage, kui see
nii pole - võib-olla lihtsalt nägemisega kehvasti.
Vasta
#3

Kui suured on maksud Eestisse toomisel?
Vasta
#4

(08-08-2019, 22:00 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kui suured on maksud Eestisse toomisel?
 Maksta tuleb käibemaks ostusummalt + deklareerimiskulud. Kui ostad 5000.- ja kõik ausalt näitad, siis 1150.- Kuna tegemist originaalse üle 35 a. autoga, siis tollimaksu ei tule.
Vasta
#5

(08-08-2019, 21:28 PM)Sidorov Kirjutas:  ... osaliselt siniseks värvitud kapoti fiksaator ja värvipritsmed vasakpoolsel signaalil ...
Fiksaator on ilmselgelt määrdega koos ja signaalil pigem välklambi peegeldus. Kaup on uskumatu tegelikult, võta ja sõida kohe musta numbri järele!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

Mälus pole enam kõike. Mis aastal pandi 01 stangele ümarad puhvrid? 70-ndal pandi kandilised.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины.
Vasta
#7

(08-08-2019, 23:18 PM)Formika Kirjutas:  
(08-08-2019, 22:00 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kui suured on maksud Eestisse toomisel?
 Maksta tuleb käibemaks ostusummalt + deklareerimiskulud. Kui ostad 5000.- ja kõik ausalt näitad, siis 1150.- Kuna tegemist originaalse üle 35 a. autoga, siis tollimaksu ei tule.

Seda on kena kuulda. 
Kas see on kirjutatud s nemetskimi bukvami kuhugi või on ametnikud tõesti viimasel ajal võtnud sellise kena joone ? Kuuldavasti M401 veel mõned aastad tagasi saadeti pikalt, kui kollektsiooni väärtust mitteomav isend, ametnikuhärra meelest. Minu silm hindas ta kena musta numbri vääriliseks.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta
#8

Mulle tundub imeliku kooslusena, et on tagurpidikäigu tuli ja valged esimesed suunakad.
Vasta
#9

Sama siin. Suunakad peaks ikka kollased olema.

See stange nukk kadus vist juba esimese-teise tootmis aastaga ära.

Rehvid võiksid siis kah veel "karvased" olla, pildilt seda muidugi ei näe.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta
#10

(09-08-2019, 01:24 AM)motamees Kirjutas:  Mulle tundub imeliku kooslusena, et on tagurpidikäigu tuli ja valged esimesed suunakad.

Eks ta selline hilisema otsa 01 on ja sestap ka päris algsest pisut erinev. Tagurpidikäigu tuli oli eksportvariantidel minu teada algusest peale, 1981. aastaks võibolla juba kõigil. Või siis on omanikul enda aretatud. Armatuurlaua plast on juba 011-ga sama (algse 01 oma oli, kuidas nüüd öelda, ribilisem), samuti puhuriavade katted (algselt sellised kahe "kõrvaga") ja näidikuteplokk ka juba 011 oma (algselt hall, punaste osutite ja kitsamate märgulampidega). Gaasipedaal oli ka vanemal versioonil pikk, otsa pidi põranda küljes ja klaasipesu ei käinud mitte jalaga vaid oli kummist nupp vasakul armatuurlauas. Klaasitõstukite vändad ka juba plastmassist uuemat tüüpi:
[Pilt: VAZ2101_2.jpg]

Mis aga on huvitav, on birka! Ma loen sealt selgelt välja variant 94, aga too peaks hoopis 01 1,5l mootoriga miilitsaversioon olema! Selline siis: http://denisovets.ru/vaz/vazpages/vaz210194.html
Aga kena leid igatahes, sobib suurepäraselt kellegi kollektsiooni täiendama.

P.S. nende esimeste suunatuledega seoses tuleb meelde üks naljakas juhtum nõukaajast. Nimelt, minu isal oli 011 (ja tollel teadupärast oranžid suunakad). Mingil põhjusel üks suunatule klaas ühel hetkel puru läks ja oli uut vaja. Aga 011 omi varuosade poes polnud. 01 omi - nii palju kui soovite. Esimene mõte oli, et mis seal ikka, paneb siis valged klaasid mõlemale ja asi tahe, 01 ja 011 ju niikuinii praktiliselt sama auto ja mis seal vahet on. Aga kuidagi selgus, et on ikka vahet küll ja kui 011-le valged suunakad panna, hakkavad miilitsad kohe urisema, ülevaatajatest rääkimata - pole tehase poolt ette nähtud i vsjo! Asi sai lahendatud sedasi, et sai ostetud 011 tagurdustule klaas (neid õnneks müügil oli ja mõõt suunatule klaasiga täpselt sama), see autoapteegist võetud joodiga seestpoolt kollakaspruuniks mäkerdatud ja oligi juriidiliselt kõik korrektne Big Grin .

P.P.S. Tuleb meelde, et Raivo E. Tamm mitte just väga ammu teles tunnistas üles, et tema 01 musta numbri vääriliseks taastamine läinud maksma 18000€. Seega viie ja poole eest originaal-tehasekonditsioonis masin saada tundub ikka väga hea võimalusena.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#11

Raivo kopikas keerati esimese hooga petserisse. Seepärast ka kulutused suured olivad, et maksti nigu oleks kaks autut korda tehtud.
Vasta
#12

Kollased suunatuleklaasid pandi eksporti minevatele VAZ 2101 - tedele.
Mootor ju kongreetselt kirjas: 2101.
Vasta
#13

Kas mitte liiklusseadus ei muutunud mingil aastal ? Ja uue seaduse järgi pidid suunad kollased olema.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta
#14

Tere,
Esimesed suunakad peaks olema ikka kollased kuna on kasutusel ääretulega põhilaternad.Kui on nn.eksportvariant.Tavavariandil olid ääretuli ja suunakas koos ühes pirnis valge klaasi all.
Vasta
#15

(08-08-2019, 23:20 PM)Marko Kirjutas:  
(08-08-2019, 21:28 PM)Sidorov Kirjutas:  ... osaliselt siniseks värvitud kapoti fiksaator ja värvipritsmed vasakpoolsel signaalil ...
Fiksaator on ilmselgelt määrdega koos ja signaalil pigem välklambi peegeldus. Kaup on uskumatu tegelikult, võta ja sõida kohe musta numbri järele!

Fiksaator on alati olnud musta värvi ja see fiksaatori rullik valge-beez.  Signaali mutril ka sinine plekk jakus on välguga tehtud varjud pildil, kui peegeldus värvilt tuleb eestpoolt ?  Peaksite ikka tundma ukrainlasi, kui nad ise uhkusega ütlevad, et juut nuttis, kui ukrainlane sündis.  ( ei ole vihakõne ja rassismiga pole siin tegemist)

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#16

Üks väike tähelepanek põhja alt - sumbutaja resonaator on vale kujuga. Peaks olema kahest poolest kokku pandud kumerate otstega ja helisummutuskattega.
Vasta
#17

(09-08-2019, 13:39 PM)h2rra Kirjutas:  
(08-08-2019, 23:20 PM)Marko Kirjutas:  
(08-08-2019, 21:28 PM)Sidorov Kirjutas:  ... osaliselt siniseks värvitud kapoti fiksaator ja värvipritsmed vasakpoolsel signaalil ...
Fiksaator on ilmselgelt määrdega koos ja signaalil pigem välklambi peegeldus. Kaup on uskumatu tegelikult, võta ja sõida kohe musta numbri järele!

Fiksaator on alati olnud musta värvi ja see fiksaatori rullik valge-beez.  Signaali mutril ka sinine plekk jakus on välguga tehtud varjud pildil, kui peegeldus värvilt tuleb eestpoolt ?  Peaksite ikka tundma ukrainlasi, kui nad ise uhkusega ütlevad, et juut nuttis, kui ukrainlane sündis.  ( ei ole vihakõne ja rassismiga pole siin tegemist)

offtopic: pildi andemeid vaadates, siis selle pildi tegemisel kaamera välku igatahes ei kasutanud.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#18

Huvitav on lugeda kõiki neid heietusi originaalsuse teemadel, kahjuks pean eelpool olijatega mitte nõustuma. Juuli esimeses pooles Ukrainas käies kuulsin sellest eksemplarist ja olin esimesena kohal, kui seda vaatama läksime. Auto oli viimased 20 a. seisnud, kummid tühjad ja vaevalt see tädike tegeles spidomeetri kruttimisega, sest auto oli puutumatu paksu tolmukihi all. Kuna seda garaazi kasutati ka muu pudi-padi hoiukohana, siis sissepääsu kitsuse tõttu on kuigipalju ära nühatud taga vasak tiib. Mitte keegi pole seal tegelenud mingite tulede või käepidemete vahetusega. Kui hakata sellist autot taastama, siis isegi Ukrainas pole võimalik sellise raha eest seda teha. Ega see hind neil kivisse ka pole raiutud, ma arvan et 5 tonniga saab selle pilli kätte. Panen nende oma kuulutuse ka üles. Seal allpool on väga ülevaatlik video sellest isendist. Mitte lasta ennast häirida krüptoraha reklaamist, mis sinna keskele on topitud.
https://avtoclassika.com/carmarket/41/
Vasta
#19

Siintoodud piltidel masin juba müügi jaoks ära tehtud (nt. kapoti alune värskem ja samuti summuti). Youtubes on leitav ka video, kus antud masin veel täitsa algsel kujul tundub olevat:

Kapotialust on tõenäoliselt muidugi värvitud kuna signaal ja kapotihoidmiskonstrui on kerevärvi läinud nagu ka eelpool mainitud.

Sellistest pisiasjadest hoolimata ei tohiks musta numbri saamine ka sellisel kujul mitte kui mingi probleem olla.

(09-08-2019, 09:29 AM)Janka Kirjutas:  Raivo kopikas keerati esimese hooga petserisse. Seepärast ka kulutused suured olivad, et maksti nigu oleks kaks autut korda tehtud.

Raivo E Tamme 2101, mis taastati algselt Leivategija juures, oli esimesel korral peamiseks probleemiks kehva värvitöö. See teostati allhanke korras ja mitte Leivategija enda poolt. Leivategija juurest tulles sai auto musta numbri nagu eesmärk ka oli. Teisel taastamisel Entar autos tehti masin uuesti üle ja sellest saab lugeda Entar auto kodulehelt pärit soovitusest:
   
Vasta
#20

kas tõesti suudetakse 3,5 tuhandega juhi iste nii pekki keerata ja juhi matt nii ära trööbata Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne