13-08-2019, 01:59 AM
Vastuseks Zil 131-le poritiiva kaare tühjuse teemal: ma olen Sinuga täiesti päri kõigi kohatud 70.-te 2101,2102,21011 tehasepoolses "tühjuses", paljud omanikud täitsid selle ise, kes plastiliiniga, kes pigiga, kes mesilasvahaga jms. Aga ma ei julge siiski välistada 80.-te kopikalistel mingitel juhtudel selle liitekoha tehasepoolset möginaga täitmist. Võimalik, et see võis ebareeglipärasena kaasneda mudeli 2105 ilmaletulekuga 1980. aastal. Neil küll tiivaliides erineb, kuid on kinni mäkerdatud. Ka võib olla võimalus, et antud sinisel see seostub birkal olevas andmekastis nimetusega "Variant" oleva numbriga, näidates töötlust, detailide kooslust. Pole lihtsalt andmeid selle numbri lahti šifreerimiseks. Reeglina see kastike lihtmudelil nõukogude inimese tarbeks toodetul oli tühi. Harvemal juhul oli löödud number, mis tähendas maad-riiki, kuhu antud eksemplar ekspordiks toodeti ja omas ka detailides vastavaid erisusi.
Nii nagu ka siin sinisel autol, on pildilolevad rõngakesed pea igal VAZ-il kadunud. Need pragunevad ja kaovadki ära. Ka tihtilugu on need ka musta numbrit taotlevatel autodel puudu. Hoiavad nad süütepoolist tulevat kõrgepigejuhet ja madalpingejuhet koos kuni jagajani.
Nii nagu ka siin sinisel autol, on pildilolevad rõngakesed pea igal VAZ-il kadunud. Need pragunevad ja kaovadki ära. Ka tihtilugu on need ka musta numbrit taotlevatel autodel puudu. Hoiavad nad süütepoolist tulevat kõrgepigejuhet ja madalpingejuhet koos kuni jagajani.