VAZ 2101
#41

see pidi ikka väga rasvane tagumik olema,mis suutis 3,5 tuhandega istme niimoodi ära mustata Big Grin .ok võibolla tõesti,aga juhi põrandamatti niimoodi ikka ära ei trööpa!
Vasta
#42

(12-08-2019, 19:04 PM)sturmbannführer Kirjutas:  .... juhi põrandamatti niimoodi ikka ära ei trööpa!

vat see vaip ei tekita mingit kahtlust, poole aastaga on autol vaip hullemas seisus - eriti kui lühikesed otsad, porised olud ja tihti sisse-välja. Ma olen imestanud nende müüdavate 100 000 km autode vaipade seisu, mul ei püsi nad mingi valemiga sellised, juba paarikümne tuhhiga on vaip lootusetult läbi... võib-olla puhtalt asfaldilt autosse astudes see õnnestub kuidagi hoida.
Vasta
#43

Lõunapoolt toodud autodel, hispaania itaalia,on kõigil rool , enamkasutatavad nupud, iste, ära kulunud.Just selle sama higi pärast.Veokate roolid , mis on seisnud mõne kuu päikese käes , ajavad ka mõnuga higi välja.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#44

Mis uss nõelab inimest kes mitte kunagi autoga ei sõida ? See on tegelt ju mõistetav, ei taha ja ei sõida.

A mis süümekad vaevavad inimest kes autot ei kasuta, aga ülevaatuse teeb igal aastal, nagu meil viidikus papreid näidati, aastad 84, 1986, 1991, 2000, 2003 ja 2005 on lausa dokumenteeritud. Talina meestel üks tripp pärnu on üle kolme soti kilu ja meetrit, ÜKS kord. A see autolemb pole pärnus käind ta käis igal aastal ÜV-d tegemas, tõenäoliselt käis õli kah vahetamas igal jummala aastal, .. no ja nii see kolm tuhhi tuli. A jaa, vahepeal oli veel omanikuvahetus või ümbervormistamine, numbri vahetus. Ma ei tea millisel tiheasustusalal see kopeika peesitab, aga need dokumenteeritud tripid löövad juba büdzeti lõhki.

Ei, auto on kena, pole midagi viriseda. See on ka siis sama kena auto kui öelda, et on sada ja kolm tuhhi liigelnud ja prouad on teda kätel kandnud. Mulle pole muinasjutud kunagi meeldinud.. noh, punamütsike välja arvatud.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#45

Mis nüüd saab? Originaalvärvi auto.
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/va...13620224_n
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/va...19840768_n
Vasta
#46

Mede kandis oli mutt kes käis kaks korda aastas surnuaias,kevadel käis autojuhiga ja lasi auto üle vaadata.No eks siis tehti ka ülevaatus ära.
Hakka nüüd garaažist autot välja ajama kui jalgratas ukse kõrval seina ääres.
Vasta
#47

(12-08-2019, 21:57 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Mis nüüd saab? Originaalvärvi auto.

Nüüd on küll jama majas...

Ma ka "nelja aastasena" kuulsin mehi rääkimas, et kui porilaua vahel on miskit mõksi, siis on asi vale. Ja sinna ei tohigid mõksi panna, kuna sealtkaudu saab vesi ära joosta. Porilaud on altpoolt ka lahti.

See on viisakas koht, ega siin ei tohi palju autodest rääkida.
Vasta
#48

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil...27&view=10

Kahjuks on natuke kaadrist väljas, aga seal oli möks, ja kindlasti osiginaalvärvi all.
Miks see nii oluline on? Oli laos möginat, siis pandi, ei olnud, siis ei pandud...
EI OLE nii, et pooled originaalis säilinud autod on ühesuguse konsistentsiga mastiksiga võltsitud ja pooled ei ole. Ma olen neid tiibasid lapsepõlves ka mõned ikka vahetanud, oli kitti küll.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#49

84a  -2102l oli küll porilaua vahel mingit tumehalli värvi veidi venivat   materjali. Meenutas kangesti seda vorsti mida pandi vanasti betoonpaneelide vahele. Vorstiks kutsuti... Venis.... ei mäleta mis nimetust see asi kandis,järsku keegi täpsustaks.  Veel meenub,et tagatiivad ja kuskilt nurgad olid mitte keevitatud vaid vasega joodetud.
T.
Vasta
#50

(12-08-2019, 23:34 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:   ei mäleta mis nimetust see asi kandis,järsku keegi täpsustaks.  Veel meenub,et tagatiivad ja kuskilt nurgad olid mitte keevitatud vaid vasega joodetud.

Kelaan.
Joodetud olid kindlasti ukseplekkide ülanurgad.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#51

(12-08-2019, 23:41 PM)Marko Kirjutas:  
(12-08-2019, 23:34 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:   ei mäleta mis nimetust see asi kandis,järsku keegi täpsustaks.  Veel meenub,et tagatiivad ja kuskilt nurgad olid mitte keevitatud vaid vasega joodetud.

Kelaan.
Joodetud olid kindlasti ukseplekkide ülanurgad.
Tänud!
Just.  Samuti vanad keresepad Viljandis tagatiiba vahetades panid ka uue tiiva ette vasega jootes. Ütlesid,et siis ei lähe rooste. Smile
Vasta
#52

(12-08-2019, 18:38 PM)süsikas Kirjutas:  Mul avanes võimalus 1981aastal soetada uus 05 mudel ja pidasin seda üle kümne aasta, ning ka sellel autol oli see vahe mingi möksiga kaetud ja üle värvitud. Nii et pole seal mingit omaloomingut.

Palun ära võrdle emmi ja näppu.
Lähme edasi. Kuhu on kadunud kapotti nurki toetavad kummipuksid?
Vasta
#53

Lähme edasi. Originaal auto. On aimatav, et esitiiva ja aknalaua vahel tühjus.
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/no...0#IMG_3151
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/no...0#IMG_3150
Uksepeegli juurest näha.
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/no...0#IMG_3155
Vasta
#54

Vastuseks Zil 131-le poritiiva kaare tühjuse teemal: ma olen Sinuga täiesti päri kõigi kohatud 70.-te 2101,2102,21011 tehasepoolses "tühjuses", paljud omanikud täitsid selle ise, kes plastiliiniga, kes pigiga, kes mesilasvahaga jms. Aga ma ei julge siiski välistada  80.-te  kopikalistel mingitel juhtudel selle liitekoha tehasepoolset möginaga täitmist.  Võimalik, et see võis ebareeglipärasena kaasneda mudeli 2105 ilmaletulekuga 1980. aastal. Neil küll tiivaliides erineb, kuid on kinni mäkerdatud. Ka võib olla võimalus, et antud sinisel  see seostub birkal olevas  andmekastis nimetusega "Variant" oleva numbriga, näidates töötlust, detailide kooslust. Pole lihtsalt andmeid selle numbri lahti šifreerimiseks. Reeglina see kastike lihtmudelil nõukogude inimese tarbeks toodetul oli tühi. Harvemal juhul oli löödud number, mis tähendas maad-riiki, kuhu antud eksemplar ekspordiks toodeti ja omas ka detailides vastavaid erisusi.

Nii nagu ka siin sinisel autol, on pildilolevad rõngakesed pea igal VAZ-il kadunud. Need pragunevad ja kaovadki ära. Ka tihtilugu on need ka musta numbrit taotlevatel autodel puudu. Hoiavad nad süütepoolist tulevat kõrgepigejuhet ja madalpingejuhet koos kuni jagajani.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#55

1989. aasta.
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/va...7#IMG_2245
Vasta
#56

(12-08-2019, 15:36 PM)mossepower Kirjutas:  Lisan illlustratsiooniks ka ekraanitõmmised videost arutluse all olevatest liitekohtadest:

Kapotti nurkasi hoidvad kumminibud videos puudu. Lisaks on üks kummiriba jahutusradiaatori ja jahutusventilaatorikoja vahelt puudu.
Vasta
#57

(12-08-2019, 21:33 PM)spitfire Kirjutas:  Mis uss nõelab inimest kes mitte kunagi autoga ei sõida ? See on tegelt ju mõistetav, ei taha ja ei sõida.

A mis süümekad vaevavad inimest kes autot ei kasuta, aga ülevaatuse teeb igal aastal, nagu meil viidikus papreid näidati, aastad 84, 1986, 1991, 2000, 2003 ja 2005 on lausa dokumenteeritud.
OT.
Vot just Rootsis nägin MB-d 300TD 124 keres aastast 1989. Silmini lisasid täis. Läbisõit 24000km. Oli salongi auto. Nüüd peale esindust autol teine omanik. Esimene omanik lihtsalt hoidis autot garaazis ega liiknud meetritki. Ei teinud ka hooldusi ega ülevaatust.Peale seda seismist tehti autole esinduses täielik hooldus(seismisest tingitud pukside vajumise tõttu). Nüüd viimase 10ne aasta jooksul ainus läbisõit(kusagil 200km kord) ongi esindusse õlivahetusse ja seal kõrval paiknevasse TÜV punkti. Päris lahe on vaadata hooldusraamatut Smile 
PS! MB esindus viimased 5a teeb õlivahetust tasuta Smile  igal aastal. Nii,et inimesi on erinevaid.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#58

Tehasevärvis 2107, aastast 1986.
Nurkades on mastiks värvi all, kuid terve serv ei ole täis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#59

Jääme teemasse. VAZ 2101 ja VAZ 2105/7 on ikka täiesti erinevad kered.
Vasta
#60

Väga hea ja õpetlik teema kõige levinuma ja pikka aega toodetud vene auto kohta, mis näitab kuidas komplekteeritus aja jooksul muutus ja kui põhjalikult me nende iseärasusi mäletame või ei mäleta (mina ise nende hulgas). Näitab sedagi, kui raske on musta numbri ekspertidel õiget hinnangut anda.
Minu poolt veel paar tähelepanekut teemaks oleva sõiduki kohta:
1) Vene riigis oli auto birka nii püha asi, et seda ei kinnitatud autole kruvidega. Minu kõigil VAZ-idel on see tehases kinnitatud neetidega (pop- või paukneedid), mida sellel ajal oli tarvis välisriigist hankida. Kuuldavasti on ka praegu ARKis registreerimisel probleem, kui kinnitus ei ole algupärane.
2) Kõigil minu VAZidel (01, 02, 06) on olnud peal ilma vaakumkorrektorita süütejagajad (02 ja 06 on 82- aasta toodangud). Ainult 07 oli vaakumkorrektor. Vaatasin isegi ühte enda vana vaakumiga jagajat, millel oli peal alles 83. aasta tehniliste tingimuste (Ty) kood.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne