16-08-2019, 10:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2019, 10:24 AM ja muutjaks oli ZIL 131.)
(14-08-2019, 22:47 PM)Mossemees Kirjutas:Võin oma vana mütsi ära süüa, kui sellel autokerel on tehtud midagi peale tehasest väljumist. Erinevates riikides olid erinevad seadused/nõudmised teeliikluses olevatele sõidukitele. Kojameeste/klaasipesu süsteem näiteks.(14-08-2019, 15:57 PM)ZIL 131 Kirjutas: Kehvasti taastatud VAZ 2101? 13. pilt.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...sfmr=false
Näib olevat Slovakkia numbritega masin ehk üsna tõenäoliselt omal ajal Tšehhoslovakkiasse eksporditud auto. Jälle üks omamoodi huvitav variant - '79 aasta oma, aga klaasipesur juba elektriline ja kojameeste lülitushoob paremal roolisambal. Armatuurlaud, näidikuplokk ja rool sama mis 011, samas istmed, uksepolstrid ja -käepidemed algupärane 01. Tagapõllel kiri "Жигули" ja veel vanematüübiline. Eksportversioonil võiks pigem LADA seal olla? Samas kas sots. maadesse ekspordil see niiväga kedagi huvitas. Tegelikult ma ei saagi aru, miks omal ajal paralleelselt üldse kaht pea identset autot - VAZ 2101 ja 21013 toodeti. Milleks toota kahte eri tüüpi (kuid samas üksteisega 1:1 asendatavaid) istmeid ja salongipolstreid, tagumisi piilareid, esi- ja tagatulesid, esi- ja tagapõlle, stangesid jne. Või oli põhjus puhtalt ideoloogiline: mida rohkem mudeleid tootmises, seda uhkem?
On suur oht, et lähen seda autot inspekteerima.