1937 Adler Trumpf Junior RatRod V8
#1

Kuna masin nüüd põhimõtteliselt valmis siis teen teema kah sellest

Jäi üks chevy 5 liitrine mootor üle,siis mõtlesin ehitada midagi omanäolist,seega leidsin netist selle adleri karbi,sai siis koju toodud ja otsitud talle mõõtudelt sobiv põhi koos sildadega.Valituks osutus lada 06.
Karbil lõikasin põhja alt,sigulli kere kah paljaks ja juppideks kuni põhjani välja,sai nad omavahel ära sobitatud.

Tagaistujate jalgade osa lõikasin minema 35cm,lühemaks,siis istus karp juba ilusti peale,laiuselt sobisid tagaratta koopad kah kenasti.
Põhja alt keevitasin poolraamid kokku et jäigem oleks,samuti sai nelikandist uued lävepakud tehtud,esiotsast tuli 35cm juurde,muidu poleks mootor ära mahtunud ja tahtsin et kaalujaotus veidigi parem oleks,et mootori käpad jääksid esisillast tahapoole.mootor mahtus ilusti vahele,kastile pidi veidi ruumi tegema,aga üsna vähe,sest th350 kast on pealt poolt sama kitsas kui sigulli oma ja pealt jäi kõik originaaliks.

Aga postitan järjest pilte,eks pilt räägib palju rohkem.
[Pilt: 1][Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vasta
#2

Edasi siis sai eest poolt veits värvitud,latile kah värv peale,piduripump installitud,pedaalid,rooli asend paika aetud...
vahepeal sai jubinaid soetatud,
mootori klapikaaned värvitud,taha niiöelda stage nurgad keevitatud.
Taha tulevad r15 295 laiad papud.
sai veel tehtud istmed,käigukang koos nupuga
ja sai keevitatud võrgud,taha aknedele

eks pildid räägivad ise...
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vasta
#3

edasi tuli siis sirm teha,kelladele koht,radikas paigaldada,koos muu mandiga:roolivõim,genekas,vent,torud jne..

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vasta
#4

nüüd siis kardaan kokku keevitada,väljalase valmistada

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vasta
#5

Edasi tuli rool teha ja veidi parem toon talle anda,peale mitut tundi lihvimist ja värvimist nägi asi palju mõnusam välja kohe
Sisse sai ka õhukest vineeri polstriks paigaldatud..

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vasta
#6

Siis sai laiad papud alla keeratud,katusega midagi välja mõeldud,ukselingid leiutatud,esiratastele kilbid peale...

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vasta
#7

Jamasid ikka esines,süütepool põles maha ja omast lollusest sai radikas ära lõhutud,aga nüüd ikkagi peaaegu valmis ta on
Natuke nokkimist veel on,siitsealt,vaja tagavara ratta kohale vanakooli kodarvelge näiteks jne

väike radikas jahutab kenasti ära,kui vent on taga ja täitsa liigub iseseisvalt.
Tegin teda täpselt aasta aega(loomulikult vahepeal seisis päris mitu kuud,kuna oli muud tegemist,pole ainuke projekt),eelmise aasta augustis tõin selle karbi..



[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vasta
#8

Vasta
#9

Siin veidi häält kah kuulda
Vasta
#10

kuna mulle absoluutselt ei meeldi poleeritud-lakutud autod, millega söita ei julgegi, siis sellise projekti ees ikka sügav kummardus. Eks omalgi mölgub midagi sarnast peas, aga karta on et kunagi realiseerimiseni ei jöua. Kuskandis seda näha ja vöimaluse korral näpugagi katsuda saaks?
Vasta
#11

Vägev. Siin on olnud tegemislusti rohkem kui ühekorraga ära imestada jõuab. Smile 
Tundub et kvaliteedi poolest võiks olla isegi hot rod. On igatahes meeldiv et rotika stiili on sisse toodud, aga ei ole ülearu ülepingutatud
Vasta
#12

Päris äge,kahj,et neid meie maal sõitma ei lasta.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#13

uhke värk. ja kohe meenus ära kadunud ksf! impreza.
Vasta
#14

Jah,ma päris sellist rõvedalt madalat rotikat ei tahtnudki temast teha,vaid sellise tagant suure ratta ja kergelt üleval oleva pepuga,hotrodi stiilis,selline meeldib rohkem endale.

Asub see masin peetri alevikus,tallinna lähistel
aga kauaks ta mul on,seda ei tea,kuna teised projektid kah ootavad lõpetamist ja rahasüsti ka vaja

Desoto tuleb originaal,
firebirdile tuleb siis fiibrist camaro esiots nagu näha(loomulikult enda ehtud) ja 6 liitrine LS seeria 400hp mootor peale.
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vasta
#15

Panin igaks juhuks müüki kah...

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php...rhash=69e9
Vasta
#16

On vist päris keeruline ette kujutada sellise hotrodi ostjate "tüüpilist sihtgruppi".
 Et kui teaks, võiks juba täpsemalt sihtida müüki/reklaami. 
Artikkel autolehes võiks kasuks tulla, näiteks. .
Sellise ostjal peab ilmselt olema julge maitse, suur tehnikahuvi, edevus ja palju vaba raha. Viimaseid veeringuid kokkukraapivat tehnika(spordi) fänni ei kujuta selle ostjana ette.

Alles nüüd märkasin otse Ernie piraajaklubi koomiksist väljahüpanud  Desoto't. Varem on üks kollane firesweep universaal siin Eestis "piraajaklubi esindanud", aga universaal pole päris see.
 Mis mudel see on?
Vasta
#17

(26-10-2019, 10:53 AM)TeeTL Kirjutas:  ...Alles nüüd märkasin otse Ernie piraajaklubi koomiksist väljahüpanud  Desoto't. Varem on üks kollane firesweep universaal siin Eestis "piraajaklubi esindanud", aga universaal pole päris see.
 Mis mudel see on?
Tundub olevat 57. aasta algupoole sedaankerega Firesweep.
[OT]Ernie või mitte, aga minu jaoks on 57. aasta Fireflite/Firedome kaheukselise hartopina kogu tiivaajastu ilusaim auto. 59. aasta Cadillac, andke andeks, ei saa näolegi. Vt.:
http://www.valorem.ee/1957_DeSoto_Fireflite.jpg
[/OT]
Vasta
#18

Need garaazhi seinad on õnnelikud. 
 On seal enne sind 30+ aastat ehitatud ja loodetavasti ehitatakse järgnevad veel. 
Minu "vanaraua" kokkupuude ja armastus  sai alguse sealt garaazhist.

Aasta oli siis 98/99


Go go go ?

Polegi vist ammu eestis midagi nii kardinaalset tehtud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne