T-25 kütusepumba leke
#1

Tere
Palun abi. 

Kui põkale läheb koormus taha (kiirendad, või raskem tõmme), siis hakkab kütusepumba täiteava korgist (nii oli nimetus raamatus)kütust välja suruma. Korgil on ka väikesed avad sees.
Kas probleem võib olla seotud tagasivooluga ? Või mis..

Tänud ..
Vasta
#2

Esmalt alt punn eest ja küte välja. Siis punn tagasi ja külje pealt punn ära. Seejärel ülalt täitepunn eest ja vala mootoriõli sisse, kuni küljepealt hakkab välja ajama. Siis kõik augud kinni. Kui nüüd töötab mootor ilma pumbast õli-kütuse segu välja ajamata vähemalt 10 töötundi, siis on raamatute järgi normaalne. Kui ei, siis alates etteandepumbast ja lõpetades ülejäänu pumba remondiga lõppeb asi.
Vasta
#3

(01-09-2019, 21:40 PM)PSV Kirjutas:  Esmalt alt punn eest ja küte välja. Siis punn tagasi ja külje pealt punn ära. Seejärel ülalt täitepunn eest ja vala mootoriõli sisse, kuni küljepealt hakkab välja ajama. Siis kõik augud kinni. Kui nüüd töötab mootor ilma pumbast õli-kütuse segu välja ajamata vähemalt 10 töötundi, siis on raamatute järgi normaalne. Kui ei, siis alates etteandepumbast ja lõpetades ülejäänu pumba remondiga lõppeb asi.
Tänud..
Olen kuulnud/lugenud, et pumpa läheb kasutatud mootoriõli ? Või võib ka värsket panna ? 
Kui leke peale kütuse välja laskmist jääb alles, siis kas kütusepumba remondiks on piisav tihendite  vahetus või on asi keerulisem?
Vasta
#4

(01-09-2019, 22:14 PM)VahurT Kirjutas:  
(01-09-2019, 21:40 PM)PSV Kirjutas:  Esmalt alt punn eest ja küte välja. Siis punn tagasi ja külje pealt punn ära. Seejärel ülalt täitepunn eest ja vala mootoriõli sisse, kuni küljepealt hakkab välja ajama. Siis kõik augud kinni. Kui nüüd töötab mootor ilma pumbast õli-kütuse segu välja ajamata vähemalt 10 töötundi, siis on raamatute järgi normaalne. Kui ei, siis alates etteandepumbast ja lõpetades ülejäänu pumba remondiga lõppeb asi.
Tänud..
Olen kuulnud/lugenud, et pumpa läheb kasutatud mootoriõli ? Või võib ka värsket panna ? 
Kui leke peale kütuse välja laskmist jääb alles, siis kas kütusepumba remondiks on piisav tihendite  vahetus või on asi keerulisem?
Olen kuulnud , et mootorisse pidi suvel searasv hea olema....
Vana õli soovitada ,on ikka lambaid olemas.
Ära kõiki külamehi ka usu.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#5

Üldiselt on varuosad nii nigela kvaliteediga, et remont ei õigusta. Uued plunsrid ajavad juba uuena kütust läbi. 
Kui aga on vanatüübi pumb, kolmest kokkukäiva võlliga, siis pole mõtet mõeldagi remondi peale. Uue pea võid panna aga lõtkud ei lase pöörispeas avadel kattuda ja tekkib ülejääk mis surutakse pumba õlivanni. 
Kui lahinal ei jookse siis lase aeg ajalt kütust välja ja kärab.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#6

kruvi etteande pump korraks maha ja liiguta kolbi,kui sealt lahinal ei tule siis etteande pump korras.etteande katkesti hoova vahelt saab ka tulla ning plunzerpeal alumise tihendi vahelt ka.kunagi talupoeg taluja pani punni asemele voolikustutsi ja vist suunas paaki ja ralli jätkus.siin foorumis kusagil sellest juttu.traktoris kasutame ikka uusi õlisi ja määrdeid,vanaõliga võime garaazi kütta või puitu immutada.
Vasta
#7

Just,just. Vanaõli võib igale poole toppida aga mis sa tast küttepumpa topid kui ka seal uus õli ei püsi. Nafta ise määrib edukalt küttepumpa,õli võib siis toppida kui kestab näiteks nädala ja ei hakka kuskilt välja ajama. Ja ärge siis päris töötavaid asju surkige. Töömeest ei tohi segada... Big Grin
Kõige vaesem variant oli vanasti see,et kui ülevalt välja hakkas kütust ajama,keerasid korgi küljhepealt maha ja lasid sorinal pange ülejäägi joosta. Pikapeale hakkas see muidugi ära tüütama.
Vasta
#8

nt boch pöörispea pumbad ju ongi seest silmini diislit täis ja diisel määrib pumba sisu.pumpa lammutama alles siis kui enam  masin ei tööta,vene tehnika puhul töötavat asja ei näpita.
Vasta
#9

(01-09-2019, 22:14 PM)VahurT Kirjutas:  
(01-09-2019, 21:40 PM)PSV Kirjutas:  Esmalt alt punn eest ja küte välja. Siis punn tagasi ja külje pealt punn ära. Seejärel ülalt täitepunn eest ja vala mootoriõli sisse, kuni küljepealt hakkab välja ajama. Siis kõik augud kinni. Kui nüüd töötab mootor ilma pumbast õli-kütuse segu välja ajamata vähemalt 10 töötundi, siis on raamatute järgi normaalne. Kui ei, siis alates etteandepumbast ja lõpetades ülejäänu pumba remondiga lõppeb asi.
Tänud..
Olen kuulnud/lugenud, et pumpa läheb kasutatud mootoriõli ? Või võib ka värsket panna ? 
Kui leke peale kütuse välja laskmist jääb alles, siis kas kütusepumba remondiks on piisav tihendite  vahetus või on asi keerulisem?


Ära torgi töötavat asja. Kui muidu on OK, siis kas lase perioodiliselt kuivaks või pane tagasivool paaki. Võid panna kolmikuga kokku pihustite tagasivooluga. Seal ei pea oelma metalltoru (kui peaks olema juhuslikult säilinud).

Remontima hakka alles siis, kui KSP põhitöö kannatama hakkab. Sest osi, nagu juba mainitud, ei ole. Ja ridapump maksab...palju.
Vasta
#10

Kusjuures ridapumbad UTN-i laadsed made in ????  On ka odavaks läinud. Maksavad pöörispeast 30-40 euri rohkem ainult. 
Kes on julge ja esimesena ära proovib?

Aquila captas non muscas.
Vasta
#11

(09-09-2019, 12:49 PM)Daff Kirjutas:  Kusjuures ridapumbad UTN-i laadsed made in ????  On ka odavaks läinud. Maksavad pöörispeast 30-40 euri rohkem ainult. 
Kes on julge ja esimesena ära proovib?

Juba proovitud. 20 minutit ja kiildus tühikäigult kinni. Võll pooleks, rind jäi terveks. Võeti peale pikka väsitamist garantiisse ja asenduseks saadetud pump toimib. Katkise tootjat ei tea, praegusele on peale löödud russia.
Vasta
#12

Mul on kusagil pilt talvel läbi käinud pumbast. Uus pump, tehases oldi juba korpust seest keevitatud. Päris huvitav vaatepilt oli. Traktor töötas ühe silindriga, teine aitas ainult suitsuga kaasa aga pärast stendimist töötab küll. Vähemalt seni.

https://www.youtube.com/watch?v=Ch5yzCQa1V4 

https://www.youtube.com/watch?v=JtpNHVcjWdo
Vasta
#13

Tere
Lasin kütuse välja ja värske õli asemele.
enam kütust välja ei surunud. 
Jälgin olukorda ja hoian ka uue pumba osas silmad lahti.
Või kuidas oleks mõistlik käituda ja mida pumbast oodata ? 

aga tänud .. 
Edu !
Vasta
#14

Mul tutikas pöörispea peal. Kui kerget tööd teed on kõik kuiv aga kui purustiga mässad ja must jookseb on varsti pump märg. 
Pole enam vene rauale korralike juppe võtta. Seni kui rohelised ei sekku las leemetab.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#15

Uut pöörispead vist ei müüdagi, renoveeritud pakutakse:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...-t-25.html
Ridapump oli kunagi jah arvestatavalt kallim, nüüd tõesti hinnavahet nagu polegi:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...05-16.html
Leedu? Kuro Aparatura ridapump peaks vist kuulduste järgi kvaliteedilt üle olema:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...-t-25.html
Siin küll nõksa leedukas odavam:
http://www.agroparts.ee/et/a/kutusepump-t-25-euro
Ehk Ksf gruppen selle Leedu omaga ka kokku puutunud ja oskab miskit rääkida?
Mõnisada eurot maksva vene pumba kvaliteet peabki selline kehvake olema. Kõrgsurvepump on täpisasi ja korralik asi ka maksab.
Aga kes seda kallist asja ikka ostaks, kui 25-ed suurest osast vanaraud tänaseks päevaks. Nokk kinni, saba lahti.
Vasta
#16

KuroAparatura omaga pole keegi kohale laekunud. Pöörispea pead on ka neil korralikud olnud (v.a nn libapakendis võltsingud, jumal teab kelle omad). Vene reaspumpasid on mõni kangem käinud poes ringi vahetamas aga mis sestki kasu, kui kvaliteet on nagu on ja lõpuks on seda ikka stendida vaja... Või remontida. Selle venelase sai igaljuhul tööle. 

Üldiselt enamus pöörispäid on remonditavad. Oleneb paljuski, kui pikalt on traktor olnud kaasaegse hobimehe käes ja palju nood seda ise  juba remontinud on. Või kusagil remontida lasknud. Neljaste reaspumpadega üksvahe oli selline huvitav asi, et sattusid tulema liimitud leevenditega pumbad... Noh, suusõnalised jäljed viisid Pärnu suunal aga miks nii tehti/tehakse selle asemel, et uusi sisse panna - me ei tea. Samamoodi mõni tark lihvib vanu klappe käia peal ja ütleb, et nii saab päris heaks küll. Maitse asi, kas korralikult käiv mootor on sooviks või siis käib "päris hea küll". 

Täna käib läbi põhiliselt MTZ-i reaspumpasid, kuid nendega on ses mõttes lihtne, et need on läbilüpstud ja valdavalt on ka mootorid lõpuni tarbitud neil, ehk et tehakse kapitaalremont kõigele korraga. Jutt pole siis n.ö euro põlvkonnast vaid kolhoosiaegsetest.

Teine sort, mida eriti kevadel palju tuuakse on T-25 pealt. Rõhuvas enamuses on pea läbi pluss omaniku võimetus küttesüsteemis filtreid vahetada. On olnud ka radikaalsemaid näiteid ise remonditud või kinniroostetanud "nädal-tagasi-töötas" pumpadest, kuid kahjuks enamuses ei piisa pumba remondist, vaid tuleb minna kohale ja ka see traktor käima panna, sest omanik ise ei suuda nii pumpa maha võtta korrektselt, rääkimata peale ja tööle panekust. Osadel pole vastavat haridust/praktikat kunagi olnudki. Osad tuletavad juutubina baasil midagi aga lõpuks on ikka hädas. Lõpuks on lihtsam kohale minna kui neid kõnesid kuulata, et pump ei tööta. Pump töötab, see on kindel. Lihtsalt küttesüsteem pumbani peab samuti vastama nõuetele aga seda ju kohale ei tooda...

Üksvahe tuli hakata pumpasid suisa plommima sest osavnäpud esimese asjana hakkasid kohe kruvima reguleerkruve, kuigi võib-olla oli küttevoolik puruks, või mõni seib puudu või ühel juhtumil - polnud kütusetoru kinni keeratudki.... "Aga mis see loeb?" Oli selline muhe imestus.

Täna Traktoristi  ABC on mõnes vanaraamatupoes ilmselt mõni euro maksev. Rääkimata, et see saadetakse pakiautomaati või koju ka sealt aga haridust ei peeta selles valdkonnas justkui oluliseks meil. 

Sellest on kahju.
Vasta
#17

Vene lehti tudeerides jäi silma problem nende uute põka ridapumpadega. Kuna tootjaid on erinevaid siis konstruktsioone on ka erinevaid. Kõige valusamalt annab vastu näppe õlitus. On nii autonoomse- kui ka tsentraalse määrimisega pumpasid. Ühed siis võtavad eluspüsimiseks õli mootori õlitussüsteemist ise teistele peab panama oma käega  normi sisse. Pumba taga on samasugune kõver ülevoolutoru nagu ürgvanadel UTN_5 pumpadel.
Et kuna hinnad on langenud neil ridapumpadel siis on võimalus, et hakkab neid rohkem ilmuma masinatele. Enne tasuks pumbale seljataha vaadata kui tule alla teeb.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#18

(10-09-2019, 00:43 AM)gruppen Kirjutas:  ...
Täna Traktoristi  ABC on mõnes vanaraamatupoes ilmselt mõni euro maksev. Rääkimata, et see saadetakse pakiautomaati või koju ka sealt aga haridust ei peeta selles valdkonnas justkui oluliseks meil. 
...

Või "III kategooria traktoristi õpik."  Kah algajale nõukatehnikalembile kohustuslik maakeelne kirjandus.

Muus osas - väga nõus. KSP on üldiselt uskumatult sitke loomake ja päris ära tappa on seda raske. Aga võimalik... Samas hästi töötavat KSP-d naljalt vene tehnika peal ette ei tule.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne