Järelpaigaldus-alarmid
#1

Õhtut!

Masina viimane alarmipult tõrgub ja vaatasin, mida aliexpressist leida võib. Silme eest võtab kirjuks - ehk on keegi kodutöö ära teinud, mis seal pakutavast mida teeb. On justkui kaks hinnaklassi:
1) ca 15eur alarmid. Puldid või telefoniga juhtimine. Ca 30eur eest mõlemad
2) ca 150eur alarmid start-stopiga. Tunduvad olevat margipõhised (kuigi kas nt Peugeot 307 puhul on tõesti masinas midagi, mida alarm vajab?). On ka ca 65eur versioonid

Tehnoloogiatest hiinlased suurt ei räägi. Kas ja milleks NFC, milleks BT ning kas ka oma SIM.
Kui asjad sobivad, siis hea meelega paneks pea 30a vana oopli ka telefoni läbi start-stoppima ehk siis end ette soendama. Aga nii võimekad need odavad asjad ilmselt ei ole?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#2

palju hiinlased oma toodetele voolutarvet lubavad.tänapäeva alarmidel on norm. max 10 mah.odavatel tavaliselt 50-60 mida on palju.odavate alarmide suurim miinus on kehvad puldid.10-15 euri pole ju ka palju maksta ,et katsetada ja mängida
Vasta
#3

remote käivituseni pole jõudnud, aga keskluku juhtimine puldilt sai küll 5 eurose aliexpressi alarmiga lahendatud ja kui mõõtsin, siis mingi 30mA oli auto tarbimine kokku (alarmi eraldi mõõtnud pole). nüüdseks üle aasta toimetanud, levi ka hea.
Vasta
#4

(05-09-2019, 19:36 PM)sturmbannführer Kirjutas:  10-15 euri pole ju ka palju maksta ,et katsetada ja mängida
kui ajaga midagi targemat teha ei ole, siis küll.
mu enda otsene küsimus on, kas võimekamad on ka päriselt võimekamad ja suudavad 30a masinat kaugelt start-stoppida jne.
150eur asja pole mõtet 15eur funktsionaalsuseks soetada - eriti veel, kui sellega jändamine kulutab aega ja närve kordades rohkem, aga tulem on lõpuks sama.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#5

30 aastasel masinal pole ju immotki.seal asi veel lihtsam,kui tänapäeva masinatel
Vasta
#6

(06-09-2019, 18:41 PM)sturmbannführer Kirjutas:  30 aastasel masinal pole ju immotki.seal asi veel lihtsam,kui tänapäeva masinatel

 Immot mitte aga kuidas "käik sees" blokeering teha manuaalkasti korral?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#7

Nende kaugkäivitustega on tavaliselt asi lahendatud sedasi, et enne välja suretamist tõmbad peale käsipiduri, vajutad puldil nuppu. Keerad võtme süütelukust välja, auto jääb edasi käima. Seejärel autost välja astudes paneb uksed lukku ja suretab mootori välja. Siis on järgmisel korral kindel, et käik sees olla ei saa!
Vasta
#8

(06-09-2019, 20:14 PM)highway2hell Kirjutas:  Nende kaugkäivitustega on tavaliselt asi lahendatud sedasi, et enne välja suretamist tõmbad peale käsipiduri, vajutad puldil nuppu. Keerad võtme süütelukust välja, auto jääb edasi käima. Seejärel autost välja astudes paneb uksed lukku ja suretab mootori välja. Siis on järgmisel korral kindel, et käik sees olla ei saa!

Tohoh.Töötava mootoriga ja käik sees ei astu sa välja enivey. Smile Või olen millestki valesti aru saanud. Rolleyes
Vasta
#9

Just selles see mõte ongi, et kui mootor töötab, aga sind autos pole, ei saa kuidagi käik sees olla Big Grin



https://www.lifewire.com/remote-car-star...ons-534880

Edit: Endal oli kunagi midagi sellist kasutuses: https://www.audiovideo4me.com/Code_Alarm...553sst.htm

Toimis kenasti, ekraaniga puldi levi orienteeruvalt kilomeeter. Kuna mul oli võtmesse juba ka immo kivi peidetud, olin sunnitud ühe võtme ohverdama ja kivi süüteluku taha kleepima.
Vasta
#10

Natuke järelkaja - tellisin sellise: https://a.aliexpress.com/_dTZADol

esialgu jätsin vaid kesklukku juhtima - et las tõestab end kõigepealt vähemkriitilises rollis ja alles siis lasen süütevoolud (ainult) odavast hiina vigurist läbi. Pasuna- ja ohutuleühendused jätsin tegemata: ei saanud aru, kas ja kuidas need disableda - pasuna ühendasin küll esialgu proovisiks, aga annab sinna täisvoolu peale ja no sorri, aga seda on liiga palju Smile
pea kolm kuud kasutamist on kiirelt möödunud ja start-stoppima polegi see asi veel jõudnud.
Senised anomaaliad:
1) mingite nullilähedastel temperatuuridel on viguriga kahel korral ka huvitav jama olnud: on keeldunud uksi sulgemast. Nii puldiga autost eemaldudes (kui muidu ise sulguma peaks) kui puldist kui äpist. Põhjus tundub olevat pagasiruumi lukk: seal moodustub ilmselt mingi jää (salongiventilatsioon käib masinal läbi pagasiruumi) ja hiina juhtplokk ei anna kesklukule piisavalt voolu, et pagasiruum avada. Ning juhtplokk saab ka aru, et on mingi jama. Tulem on, et uksi avab, aga ei sulge - ilmselt lukus auto võimaluse mitte-tekitamiseks. Ning pagasiruum ei avane ega sulgu.
2) lisaks on kahel korral ühes ja samas supermarketi maa-aluses parklas keeldunud ise avanemast. St on tulnud pult taskust üles otsida ja auto sellest ise avada. Lõhnab justkui raadioreostuse järele konkreetses kohas

kuna talv hakkab otsa saama ja kaugkäivitusest puudust ei tunne, siis juhul, kui "hiinlane" veel sügisel töötab ja usaldusväärne on, panen selle siis ka start-stoppima.
äpp muidu autoga toast (auto on majast ca 10m kaugusel) ühendust ei saa. Kui käsi uksest välja pista, saab ühenduse. Pult töötab siiski ka läbi ukse-seina - madalam sagedus (433MHz) levib ju paremini ning ilmselt on ka süsteemis sisalduvad kaks pikema juhtmega autos laialiveetavat antenni just selle jaoks ja keskuse enda küljes olev antennijupats bluetoothile.

Lühikokkuvõte: seni on jubin ootuste tasemel.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#11

(01-03-2020, 21:14 PM)13piisab Kirjutas:  juhul, kui "hiinlane" veel sügisel töötab ja usaldusväärne on, panen selle siis ka start-stoppima.
...
ning ilmselt on ka süsteemis sisalduvad kaks pikema juhtmega autos laialiveetavat antenni just selle jaoks ja keskuse enda küljes olev antennijupats bluetoothile.
süsteem kasutab lausa 3 sagedust:
1) 2,4GHz bluetoothile (telefoniäpile)
2) 433MHz puldile
3) 125kHz PKE-le (Passive Key Entry) ehk puldi tunnetamine ja masina avamine-sulgemine

nr3 jaoks on need kaks laualiveetavat antenni (manuspildil), neist ühega on mul nüüd jama ja PKE ei tööta. Kuna süsteemil on omadus (seda ei saa maha võtta) avamise järel võtit mitte nähes masin lukku panna, siis lukustab ka end mõned korrad pärast avamist. Mis on jube tüütu Smile
Lahkasin antenne. Neis on ka nn kontroller sees - tegelikult loogiline, kuna varjestamata 3m kaabliga pole mõtet nõrka signaali põhimoodulisse saata.

järeldus on, et ühel antennil on kivike saba andnud.
Küsimus on, kas tuleb sellist kivikest kaugelt hiinamaalt tellima hakata või leidub analoogi?
https://www.chinahao.com/product/550068803936/

Oomipoe ja farnelli kodulehtedelt ei leidnud ma midagi, mis funktsioonilt vähegi õiges suunas oleks.

Muidu kivikese väsimises ma armitootjat ei süüdista - masina pardapinge pole päris stabiilne ja võimalik, et see ei sobinud.
Hella kirjaga pingeregulaator ei kestnud kaht aastatki Sad


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne