Renault
#1

...........................

https://matkaauto.com/kunena/ise-tehtud-...0-12-c-96a
Vasta
#2

Väga hea.

Ootame huviga, mihandne seekordne haigushoog siis välja näeb.
Vasta
#3

Safrane ? 
K.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#4

(19-09-2019, 21:18 PM)motamees Kirjutas:  Sai soetatud jälle üks auto. Haigus vajab ju leevendust. Masinal on turbo ja interkooler. Isegi kuus silindrit on. Nii võimast autot pole mul ennem olnud. A küll ma hakkama saan. Pojal ja tütrel on/olnud võimsamadki ja nendega sõidetud ringi küll.
Kiiret tegemisega pole, sest sõitmiseks on masinaid mitmeid. Lihtsalt hakkas meeldima. Käisin maal tööl ja mööda sõites nägin. Mõni km edasi keerasin otsa ringi ja läksin rääkisin peremehega. Tuli välja, et see oli peremehe poeg, aga ikkagi saime läbi helistamiste kaubale. Ja sealt ma ta kodo tassisingi.
Probleeme on/saab olema palju, sest masin on kaheks aastat lihtsalt seisnud.
Juttu jätkub kauemaks. Esmalt äratoomisest ja hiljem ka tegemistest. Muidugi tuleb ka pilte...
Kui äkki saladus ei ole mis ime loomast jutt käib ???
Vasta
#5

Espace-Matra?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#6

Andmete järgi võiks olla Alpine A610. Kõlab lihtsalt vähe uskumatult, et niisugune masin kuskil laudataga vedeles
Vasta
#7

Andmed (vedeles kuuri ääres) klapivad pigem Midlineriga.
Vasta
#8

(20-09-2019, 01:23 AM)lzv8q Kirjutas:  Andmete järgi võiks olla Alpine A610. Kõlab lihtsalt vähe uskumatult, et niisugune masin kuskil laudataga vedeles

A610 tundub tera võimsam olema. Avantime? Tehti seda üldse 6torulisena?
Vasta
#9

Ja ma mõtsi just pakkuda, et äkki on Laguna 3,0BiT - oleks ka päris tore teema olnud  Cool
Vasta
#10

Tuleb nüüd meelde jah et kunagi olen vist seda pilti näinud aga pakkumine tuli puhtalt Sinu eelnevate projektide põhjal  Smile
Vasta
#11

(20-09-2019, 13:50 PM)motamees Kirjutas:  ... Seejärel panime 66ele tule rauda ja hakkasime vintsiga edasi tõmbama ...

Ei näe raudu, kuid lubasid ju näidata.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#12

Raami number tähtis asi, ära sa seda rooste lase.
Vasta
#13

(23-10-2019, 00:15 AM)motamees Kirjutas:   läheb ML lõpuks tavotiks kätte ära. Enne poldi panemist määrin kõik liited, vindid, seibid, augud ...
Tõrva ehk? Mul natuke on...
Muidugi ei looda ma tehnikakorüfeed uude usku värvata, aga siiski - tõrv on igavesti voolav ja korrosiooni eest kaitsev.
Auto tuleb ilmselt parem kui tehasevaravas kunagi oli Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#14

Kui ükskord auto komplekteeritud (rehvidel õiged rõhud sees) ja ülevaatuspunkti jõuad, küsi kindlasti piduritesti tulemuste paber. Veoauto puhul peaks lausa iga ratta (rattapaari) kaal kirjas olema. Sul vedrud ja vedrukandurid paigatud ja kõverad Sad On juhuseid (avarii tulemusel, peale taastamist 800 - 900 kg kaaluvahe, sama silla rataste vahel).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne