MAN Veel üks võimalus...
#21

7,5 vs. 11tn täismassis annab mitmeid eeliseid, nii rahaliselt, kui muudes formaalsustes. Tahhost, teemaksude ja laevapiletiteni.


Vasta
#22

(05-02-2020, 19:20 PM)hulgus Kirjutas:  7,5 vs. 11tn täismassis annab mitmeid eeliseid, nii rahaliselt, kui muudes formaalsustes. Tahhost, teemaksude ja laevapiletiteni.

...Pärnus näiteks on üheks argumendiks üle kesklinna sildade kulgemine.
Kesklinnast lääne suunda väljudes tuleb suurega räme ring Papiniidu kaudu, vs. Kesklinna sild - Siimu sild.
 Täna muidugi aitab palju Loode-Pärnu tee, ennemalt pidi suisa Nurme kaudu sõitma, too olnd päris košmaar.

loll on loll olla.
Vasta
#23

Man vurab ka vaikselt ringi, talus nö majandusauto. Veab puistematerjali, tehnikat, ehitusmaterjali jne. Teinekord täitsa hea et ka väiksemat kasvu veokas olemas. 

[Pilt: 0112404243397be.jpg]
[Pilt: 0112404245db399.jpg]
[Pilt: 01124276435b8bd.jpg]
[Pilt: 01124276459e03c.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#24

Man samuti sõiduvees, vahest harva mõned sõidud ikka teen sellega.  

4500€ eest on põhimõtteliselt müügis ka kuna suuremad veokad katavad kõik vajadused hetkel.  Väga aktiivselt pole tegelenud müügiga, kuulutuski vist ammu juba läbi saanud  Big Grin Big Grin Big Grin
 
[Pilt: 0112447681d02ba.jpg]
[Pilt: 0112447683e3be5.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne