Tere kallid kaasfoorumlased!
Sai siis üks pikaajaline projekt lõpuks valmis. Tegemist kunagi Koerus tehtud Pobeda Pickupi reproga, mida on natuke kustomeeritud. Ärge siis kohe väga kõvasti lööma hakake, kuna toorik oli väga ebakvaliteetne ja koosnes peamiselt muldmetallist ja 50mm vinkelraudadest. Panen ka mõned pildid auto taastamisest.
Sellisena sai ta toodud, lähemal uurimisel selgus, et põhi on pea olematu ja koosneb vaid roostest.
Tuli teostada täielik lammutus, eemaldada poolraamid ja kõik mis võimalik, siis läks liivapritsi. Seejärel hakkasin teda tasapisi uuendama. Kahjuks läks osa pilte tööprotsessist koos telefoniga õhtale. Panen veel mõne pildi.
Siin on detailid peale pulbervärvimist.
Uue põhja loomine. Auto väliskuju hakkab moodustuma.
Kogu protsess võttis aega 6 talve. Pilte on palju, aga kõike ei jõua siia panna.
Värviproov sisepindadel.
Üks pilt ka veokastist ja keretugevdustest.
Siin esimene reanimatsioon. Südemeks sai Opel Omega 2,0 komplektis automaatkastiga.
Iste ja polstrid jõudsid rätsepa juurest kohale.
Tehnoülevaatus läbitud ja selline ta siis tuli. Autost oli lugu ka ühes maikuu Autolehes.
Sai siis üks pikaajaline projekt lõpuks valmis. Tegemist kunagi Koerus tehtud Pobeda Pickupi reproga, mida on natuke kustomeeritud. Ärge siis kohe väga kõvasti lööma hakake, kuna toorik oli väga ebakvaliteetne ja koosnes peamiselt muldmetallist ja 50mm vinkelraudadest. Panen ka mõned pildid auto taastamisest.
Sellisena sai ta toodud, lähemal uurimisel selgus, et põhi on pea olematu ja koosneb vaid roostest.
Tuli teostada täielik lammutus, eemaldada poolraamid ja kõik mis võimalik, siis läks liivapritsi. Seejärel hakkasin teda tasapisi uuendama. Kahjuks läks osa pilte tööprotsessist koos telefoniga õhtale. Panen veel mõne pildi.
Siin on detailid peale pulbervärvimist.
Uue põhja loomine. Auto väliskuju hakkab moodustuma.
Kogu protsess võttis aega 6 talve. Pilte on palju, aga kõike ei jõua siia panna.
Värviproov sisepindadel.
Üks pilt ka veokastist ja keretugevdustest.
Siin esimene reanimatsioon. Südemeks sai Opel Omega 2,0 komplektis automaatkastiga.
Iste ja polstrid jõudsid rätsepa juurest kohale.
Tehnoülevaatus läbitud ja selline ta siis tuli. Autost oli lugu ka ühes maikuu Autolehes.