Popeda Pickup replika
#1
Car 

Tere kallid kaasfoorumlased!

Sai siis üks pikaajaline projekt lõpuks valmis. Tegemist kunagi Koerus tehtud Pobeda Pickupi reproga, mida on natuke kustomeeritud. Ärge siis kohe väga kõvasti lööma hakake, kuna toorik oli väga ebakvaliteetne ja koosnes peamiselt muldmetallist ja 50mm vinkelraudadest. Panen ka mõned pildid auto taastamisest.

   

Sellisena sai ta toodud, lähemal uurimisel selgus, et põhi on pea olematu ja koosneb vaid roostest.

   

Tuli teostada täielik lammutus, eemaldada poolraamid ja kõik mis võimalik, siis läks liivapritsi. Seejärel hakkasin teda tasapisi uuendama. Kahjuks läks osa pilte tööprotsessist koos telefoniga õhtale. Panen veel mõne pildi.

   

Siin on detailid peale pulbervärvimist.

     

   

Uue põhja loomine. Auto väliskuju hakkab moodustuma.

   

Kogu protsess võttis aega 6 talve. Pilte on palju, aga kõike ei jõua siia panna. 

   

Värviproov sisepindadel.

   

Üks pilt ka veokastist ja keretugevdustest.

   

Siin esimene reanimatsioon. Südemeks sai Opel Omega 2,0 komplektis automaatkastiga.

   

   

Iste ja polstrid jõudsid rätsepa juurest kohale.

   

Tehnoülevaatus läbitud ja selline ta siis tuli. Autost oli lugu ka ühes maikuu Autolehes.
Vasta
#2

(22-09-2019, 11:37 AM)kopamees1 Kirjutas:  ...
Siin esimene reanimatsioon. Südemeks sai Opel Omega 2,0 komplektis automaatkastiga.
...

Väga viis!

Kas pidurid jäid originaalid? Kuidas need hakkama saavad?
Palju kandevõimeks loositi ja palju tegelikkuses olema tundub?
Kui pikk soffer veel rooli taha normaalselt asjatama mahub?
Kas kahe põhja vahele mahub varuratas ja tööriistakomplekt ka ära?
Vasta
#3

+1
 Kas tagaots väga kerge?
Vasta
#4

Väga kena panoraam põhi oli. Lõpptulemus on ka kena.
Vasta
#5

Ilus töö, ainult kiitus!
Vasta
#6

Automaatkast on priima lahendus Cool
Vasta
#7

Pidurid ja roolisüsteem on täiesti originaalid. Kuna meie seadlusandlus ei luba rooli ja piduri süsteemi ümberehitust.Loodan küll,et äkki tohib kasutada gaz 24 vanema tüübi piduri võimendit.Muidu pidurid toimivad täitsa efektiivselt,vaid tuleb rohkem jõudu rakendada.Tööriista komplekt,aku ja tungraud mahuvad ilusti topelt pöhja vahele.Tagavararatas kahjuks mitte.Ma olen ise 183ccm pikk ja mahun normaalselt.Kandejõuks määrati 415kg.
Vasta
#8

(22-09-2019, 20:35 PM)porikas68 Kirjutas:  +1
 Kas tagaots väga kerge?

Kuna paak on taga otsa peal siis on täitsa normaalne.
Vasta
#9

(22-09-2019, 21:38 PM)kopamees1 Kirjutas:  meie seadlusandlus ei luba rooli ja piduri süsteemi ümberehitust

Alates 26.08.2019 uue määrusega peaks täiesti legaalselt saama pidureid vahetada.

Tore auto igatahes. Meeldiv tagasihoidlik värvitoon ja sisupolsterdus on ka mõnusa rahuliku stiiliga.
Kastis olev rihvelplekk küll hakkab veidike võõrkehana silma, kuid räägin muidugi ka vaid enda maitse eest.

Kas veidike madaldamist ka ehk plaanis on? Ma ei pea silmas täitsa kõhuli laskmist, vaid ainult veidikene, nii nagu ca nelja- ja viiekümnendatel customite hulgas moes oli (toonased madaldused erinesid tehasekõrgusest ainult veidikene), sest ka selle konkreetse projekti väline iseloom on mu meelest just üsna traditional tunnetusega.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#10

Tegin madalduse illustreerimiseks ka mõned näidised.
Esimesed kolm pilti on sellised, mis mu arvates sobiks väga hästi ja need on ühtlasi ka lihtsate vahenditega saavutatavad (ette madalamad asendusvedrud ja taha madaldusklotsid), viimane pilt aga on lihtsalt võrdlevaks näidiseks ka layin' frame/slammed tüüpi madaldusest, mille puhul oleks lisaks reguleeritavale vedrustusele vaja tõenäoliselt ka keret modida.


Algatuseks panen ka originaalpildi, et oleks hea võrrelda
[Pilt: 48780112651_cedf8d578a_b.jpg]



Originaalist natuke madalam
[Pilt: 48780262652_44e5f5fe35_b.jpg]



Veel veidike madalam
[Pilt: 48780262622_881c8a4245_b.jpg]



Veel madalam
[Pilt: 48779717838_4b14860a80_b.jpg]



Slammed
[Pilt: 48780262567_ce4b801205_b.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#11

(23-09-2019, 09:12 AM)Jarmo Kirjutas:  
(22-09-2019, 21:38 PM)kopamees1 Kirjutas:  meie seadlusandlus ei luba rooli ja piduri süsteemi ümberehitust

Alates 26.08.2019 uue määrusega peaks täiesti legaalselt saama pidureid vahetada.
...
Sellele lubatud pidurivahetusele võiks ka viite lisada kuna nt. siin selle kohta küll midagi kirjas pole.

Aga teemaalune auto ise on väga ilus ja hästi õnnestunud!
Oleks selline küsimus, et kas muidu tagasild jäi Pobeda enda oma?
Vasta
#12

(23-09-2019, 09:37 AM)mossepower Kirjutas:  Sellele lubatud pidurivahetusele võiks ka viite lisada kuna nt. siin selle kohta küll midagi kirjas pole.

30+ vanusega autode ümberehitusel kehtib määrus nr. 37. Sinu viitel on info määrus nr 42. kohta, mis muidu on samuti muutunud ja nüüd veidi vabam.

Määruse muudatuse selgitus:
Määruse nr 37 § 10 lõike 2 muutmine.Tunnistatakse kehtetuks säte, mille kohaselt tohib pidurisüsteemi või juhtimisseadmete ümberehitust teha ainult sõiduki valmistaja või tema ametlik esindaja. Kuna käesoleva eelnõuga tunnistatakse määruse nr 42 lisas 2 nõue, et pidurisüsteemi ja juhtimisseadmete ümberehitust tohib teha ainult valmistaja või tema ametlik esindaja kehtetuks, siis tunnistatakse sarnane säte kehtetuks ka määruses nr 37. Muudatus puudutab üksnes sõidukeid, mis on vähemalt 30 aastat vanad või vanemad. Uuemate sõidukite korral jääb nõue kehtima ja see on sätestatud määruse nr 42 lisa 1 koodi 301 punktis 1 ja koodi 401 punktis 1. 

Nõuded leiab siit, tuleb kerida alla ja avada Lisa 2:
https://www.riigiteataja.ee/akt/123082019003

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#13

(23-09-2019, 09:12 AM)Jarmo Kirjutas:  ...
Kastis olev rihvelplekk küll hakkab veidike võõrkehana silma, kuid räägin muidugi ka vaid enda maitse eest.

Kas veidike madaldamist ka ehk plaanis on?
...



Äkki on töö tegemise auto? Siis on riffel ja normaalne kõrgus eeliseks.
Vasta
#14

Masin päris elus on vägevam, kui piltidel (koos madaldustega).

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#15

(23-09-2019, 09:37 AM)mossepower Kirjutas:  
(23-09-2019, 09:12 AM)Jarmo Kirjutas:  
(22-09-2019, 21:38 PM)kopamees1 Kirjutas:  meie seadlusandlus ei luba rooli ja piduri süsteemi ümberehitust

Alates 26.08.2019 uue määrusega peaks täiesti legaalselt saama pidureid vahetada.
...
Sellele lubatud pidurivahetusele võiks ka viite lisada kuna nt. siin selle kohta küll midagi kirjas pole.

Aga teemaalune auto ise on väga ilus ja hästi õnnestunud!
Oleks selline küsimus, et kas muidu tagasild jäi Pobeda enda oma?
Tagasild on gaz 24 oma.
Vasta
#16

(23-09-2019, 09:33 AM)Jarmo Kirjutas:  Tegin madalduse illustreerimiseks ka mõned näidised.
Esimesed kolm pilti on sellised, mis mu arvates sobiks väga hästi ...
Ilu on vaataja silmades, mulle meeldib originaalkõrgus ikka rohkem, tegelikult meeldivad mulle hoopis tõstetud kastikad Toungue , siis on ikka nagu päris töötegemise masin, millega saab kusagil ehitusplatsil kruusahunnikute vahel ukerdada.
Vasta
#17

(23-09-2019, 10:21 AM)v6sa Kirjutas:  
(23-09-2019, 09:12 AM)Jarmo Kirjutas:  ...
Kastis olev rihvelplekk küll hakkab veidike võõrkehana silma, kuid räägin muidugi ka vaid enda maitse eest.

Kas veidike madaldamist ka ehk plaanis on?
...
Kaalusin korra ka õhkvedrustust, mida ei ole eriti keeruline külge aretada,aga siis loobusin.Tahtsin teda siiski säilitada nii originaali sarnasena kui võimalik.
Mulle isiklikult neede madaldatud autod ei meeldi eriti.Aga see ju puhtalt maitse asi.



Äkki on töö tegemise auto? Siis on riffel ja normaalne kõrgus eeliseks.
Ei ole töö tegemise auto.Mõeldud vaid vanatehnika üritustel eputamiseks ilusa ilmaga. Ega see vineer ka riffli asemel parem poleks olnud.Riffel annab ka mingil määral tugevust.
Vasta
#18

Eputamise autole ikka tiikpuu või äärmisel juhul odav tamm. Täispunniga, lihvituna ja lakituna.
Vasta
#19

Ilusti tehtud.
Palun kirjelda kuidas sai tehtud kabiinile tagasein. See näeb oluliselt viisakam kui esimesel pildil.

Edu
Veiko

MTJ.EE
Vasta
#20

Väga kena auto, kabiini tagaseina lahendus on väga hea. 
Alumiiniumrihvel on väga hea kasti sisuks kui tööautona kasutada aga muidu on küll liiga silmatorkav. Muidu näeb auto välja nagu tehasest välja sõitnud aga kasti materjal on valest ajastust. Enda autot tehes oli sama dilemma ja otsustasin veekindlast vineerist teha, torkab vähem silma ja minu auto puhul läheb värviskeemiga ka hästi kokku. Kui tööautona ei kasuta oleks midagi sellist väga kena:[Pilt: 1949-Ford-F1-Pickup-4.jpg]
Kas valmis kapotialusest on ka pilte?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne