VW LT 45 4X4 1990a
#21

Moodsa seadusandluse võtmes paneks sellele apastraadile mingi LSx tüüpi mootori koos sobiliku tomatikastiga. Selgesti pole ju tegu pikamaavedude massinaga, sestap paslik see masuudiporno kolme tähe poole läkitada.

_______________________
KKK all the way...
Vasta
#22

Mulle meeldib ikka kepikastiga möllata,nüüdseks olen sebinud omale LT 55 kaane koos vile,pumba,pihustite,kolletega ja cooleriga pärit siis 80kw-se mooori pealt,eks siis näha kui pudinad paika on pandud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#23

Sai korrastatud diffri lukkude vaakumit,kogu liin sai korda tehtud,vaadatud üle lukkude rakendumise (et see osa mida vaakum sikutab poleks roostes ja liiguks) vaakum taldrikud diffri juures korras,ei leki AGA auto poolt vaakum kuidagi lahja ei jõua lukkusid peale tõmmata.
Tekkis ka küsimus kas sisse lülitatud hüdro pumbaga võib sõita?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#24

Juhul kui pumpa veetakse kardaaniga, siis ei ole mõistlik sisse jätta. Käigukasti sünkrod saavad käiguvahetuse ajal suurema koormuse kuna kardaani näol vaja tavapärasemast suuremat inertsi sünkroniseerida.
Vasta
#25

(09-10-2019, 08:32 AM)olli Kirjutas:  Juhul kui pumpa veetakse kardaaniga, siis ei ole mõistlik sisse jätta. Käigukasti sünkrod saavad käiguvahetuse ajal suurema koormuse kuna kardaani näol vaja tavapärasemast suuremat inertsi sünkroniseerida.

... ja Sa märkad seda koormust käike lülitades. Mõnel autol ei olegi võimalik normaalse jõuga käike sisse saada.


Vasta
#26

Tal on eraldi väljavõte kastist,millest jookseb siis kardaan õlipumpa,mul tekkis küsimus,et vints toimib hüdroga,kas ma siis maakera küljes kinni olles pean ainult vintsi jõul välja sikutama või tohin ka käguga kaasa aidata?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#27

(09-10-2019, 11:15 AM)hulgus Kirjutas:  ... ja Sa märkad seda koormust käike lülitades. Mõnel autol ei olegi võimalik normaalse jõuga käike sisse saada.

Kes märkab, kes mitte  Big Grin

https://youtu.be/e62l8LaLiMc



Aga maakera küljes kinni olles ikka tohib ja tulebki ratastega aidata. Sel ajal ju käiku vahetada pole vaja.
Vasta
#28

Mõnel autol sidur ka ei lahuta, siis pole käigukasti mõtet süüdistada.


Aga jah, jaapani ürgtraktori (seitsmekümnendate lõpu iseki arvan ma)  ja vene traktori võrdluses paneb nutma, kui kergesti ja täpselt jaapanlasel kõik kangid liiguvad ja kuidas venelasel mitte.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne