#1

kas keegi seletaks ,kuidas taumisedamordid kiige küljest eemaldada?veel huvitaks milliseid polte ja muttreid kasutada komplekteerimisel?kas panna uued,või lasta vanad ära tsinkida ning paigaldada need?
Vasta
#2

läks vähe segamini.raami torude vahelt sooviks neid eraldada.
Vasta
#3

iz350 Kirjutas:Poldid/mutikad peaksid olema originaalsed ja restaureeritud,sest kust sa uusi 7mm läbimõõduga ja 1mm sammuga ja veel 11mm kuuskandist polte ikka ostad(ma pole 3-aastase otsimisega isegi 11 mm kuuskant materjali leida suutnud).Pealegi on enamus IZ-49 polte/mutikaid peenkeermega.

11 mm kuuskant materjali pole tõesti kuskilt saada, aga M7 keermega poldid ja mutrid ostsin ma Würth\'ist, hind oli kirves,aga mis sa ilma ikka teed. Uutel poltidel on tugevusklassi kirjad peal. Nendest saab vabaneda, kui panna tavaline viil kruustangide vahele ja polt puurpingi padrunisse või vastavasse rakisesse. Pärast tuleb muidugi uuesti tsinkida lasta. Kui kellelgi on paremaid ideid, siis võiks sellest ka teistele teada anda.
Vasta
#4

to iz-350.ega äkki pole mahti uurida olnud amortide eemaldamise kohta?
Vasta
#5

iz350 Kirjutas:... sest kust sa uusi 7mm läbimõõduga ja 1mm sammuga ja veel 11mm kuuskandist polte ikka ostad(ma pole 3-aastase otsimisega isegi 11 mm kuuskant materjali leida suutnud).Pealegi on enamus IZ-49 polte/mutikaid peenkeermega.

Võtan keermelõikaja/-puuri ja keeran mistahes jublikale/augu sisse vajalike mõõtmetega keerme. Mis puudutab meeterkeermeid, siis nende lõikajaid liigub palju ja mul peaks olema enamvähem täiskomplekt (v.a. väga eripärased isendid). Nt M7x1 on kindlalt minu kollektsioonis esindet Smile

Kui asi küll tollmõõdus, siis tõstan tihti käes üles - mul on olemas vaid levinuimad tollilkõikajad ja tolli-maailmas on (erinevalt meetermaailmast) meeletu hulk erinevaid standardeid. Aga kui on vaja keermestada mitte auku, vaid polti, siis treipink alati abiks Smile Ka tollmõõdu korral.

11 mm kuuskantpeaga polti... on muide ülilihtne teha suvalisest suuremast kui 11 mm kuuskantpeaga poldist. Igale kandile veidi peent käia vaheldumisi supleriga mõõtmisele... siis veidi veel lihvi ja ongi poldipea valmis.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Tagaamortidest...
Esimesel taguamordil, mille ära võtsin, suutsin keerme ära rikkuda. Teisega olin juba targem. Treisin amordi poldil kuuskandid maha ja keerasin otsa tagasi, et keeret mitte ära rikkuda. Ja siis peenemat sorti toruga lõin amordi silindri välja. Silmas tuleb pidada, et amordi silinder tuleb välja ainult ülespoole, sest alumises otsas on aste.

Jõudu tööle

Vasta
#7

Küsimus?
Kuidas värvitud IZ-i veljele kõige valutumalt kummi peale ajada/maha võtta?
Vasta
#8

mina tegin oma üliettevaatliku loomuga sellise paksemast plekist aluse heebli alla, millele andsin velje kumeruse ja allapoole liimisin veel sellise sametise pehmenduse ka. tülikas on, aga velge kaitseb natuke ikka.
Vasta
#9

Mustal karbil on asendid 5-0-1-2-3-4, aga mis on nende täpsed funktsioonid?
[Pilt: attachment.php?aid=2049]


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#10

?
Kas nii:
5 - tühja/puuduva akuga käivitamine
0 - peatumine
1 - peatumine parktuledega
2 - päeval (tuledeta) sõitmine
3 - päeval (parktuledega) sõitmine
4 - öösel (tuledega) sõitmine
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne