Lada 21051
#41

Ka täna tuleb idanaabritelt kraami loterii alusel. Oli tegemises alles hiljuti selline imeloom nagu Lada 110, millel sai diagnoositud vigane sütepool. Omanik kappas poodi ja tõi uues pulika (made in russia) ja viga endiselt alles. Saatsin poodi tagasi, kus ta naasis kolme pooliga. Müüja oli öelnud, et kolmest üks ikka peaks töötama ja see tavaline praktika, et pakist väljudes asi vigane. Õnn oli suur, sest kolmest üks töötaski Smile Samas oleks saanud osta ka Boschi toote aga too palju kallim.
Vasta
#42

Kvaliteedi jutu juures tuleb ilmselt vene aeg jagada mitmesse ossa. Vene aja lõpul toodeti paska rohkem. Kui nüüd "mälestamine" langeb sellesse aega, siis on kõik ikka paha-paha. Kui aga võtta varasem aeg, siis on natuke parem. 
Minu tädi sai autoostuloa. Igatses kangesti punast sapikat, aga ei "vedanud" ja anti Lada 21011 ostuluba. Ma käisin siis alles koolis ja es teadnud autodest midagi. Meesterahva kätt tädil majas polnud ja auto sõitis uhkelt. Ei saa ütelda ühtegi paha sõna. Alles aastaid hiljem võtsin korrosioonitõrje ja hoolduse enda õlule. 90nendate Ladad olid juba saast.
Donni treipink on umbes tädi auto ajastust pärit ja treib uhkeid asju siiani. 
Jumpsi võib ju maapõhja kiruda, aga kõik tööd tehti ära. See oli miskit 30a tagasi, kui maal maja vundamenti kaevasime. Jumps sõitis 20km kaevas ja bullerdas poole ööni ja siis sõitis tagasi linna. No tööd tegi mees, ega remontinud seal kordagi masinat. Samas oli majandis teehöövli juht, kelle masin lagus igast otsast ja pidevalt. Ka mees ise "lagunes" igast otsast.
Mul ei ole mingeid illusioone ja tol ajal tehti palju paska. Ka tänapäeval toodetakse. Kindlasti tuleb kirumisel arvestada aga sellega, et tööd tehti siiski ära, vaatamata vigadele. Praegusel ajal aga räägitakse, nagu polnuks need masinad üldsegi töökõlbulikud. Selline arvamine tuleb sellest, et meie elu on läinud niiiiipalju paremaks, et tolleegsed asjad tunduvad võimatud kasutada.
Vasta
#43

Jutt jummala õige.
Ainult sel ajal ei pahandanud keegi kui auto kõige kiiremal heinaajal kaks nädalat garaasis seisis ja ootas uut veepumpa mida vaene varustaja pidi keskuratteabkust välja võluma. Ainult autojuht oli tige ja jõi need kaks nädalat sest teised teenisid heina või siloveol pea topeltpalka, aga tema sai töökoja eest mult ainult kõige odavama kati lukksepa kopikaid.
Sama ka 53 siduriga mille kettaid restaureeriti või tehti millegist ETKVL koondis Autos ja haltuuramehe järjekord oli kuu aega...
JNE......Auto võis ju hea sattuda....
Vasta
#44

plaanimajanduse viljad.
kapitalist toodaks mitmeidkümneid aastaid vanadele vene masinatele hea meelega mistahes juppe,
mis istuks külge muretult ja kestaks tuhandeid ja tuhandeid raskeid töötunde.
aga need jupid maksaksid sama palju kui samaväärsed jupid kapitalistlikule rämpsule.
ja selliseid enam osta ei taheta. ehk siis pakkumist pole nõudluse puudumise tõttu.
Vasta
#45

Marko küsimusele vastuseks ,et ei ole trükiviga ,see oli kooperatiivide alguses kui vennad tegid ja vedasid kivipesu teksasid Venemaale.Minu kätte jõudes oli sõitev aga suht kohv aga kuna esimene sillatala tuli kere küljest lahti vahetati auto välja.Kuna tegemist oli puhtatõulise 06-ga mis oli minu unistus siis sai ta ligi võetud,kuna käed olid otsas ja jupid piiramatult käes sai ta ligi võetud.See on ka üks põhjus miks ma enam Vene tehnikast vaimustuses pole kuna neid nullist üles ehitadud autosid on olnud mitmeid.Las nüüd teised ehitavad kel on soovi ja tahtmist seda teha,ainult edu soovin neile.
Vasta
#46

Lada odomeeter läks ju ainult 99 999km?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#47

Vanasti oskasid inimesed paberile märkmeid teha. Ühe ringi täitumine oli kindlasti tähistamist väärt sündmus.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#48

Ka minu äiapapi oli selline märkmete mees .Kõiksugu pukse ,munakaid jne mida oli vahetanud ,pani kirja (avalda või automehepäevik automuuseumile) Tal garaasitäis varuks.Kimas ringi nagu Duraselli jänes ,oli teine sihuke nooruslik.Aga et pool milli ,seda ma pole Tema kirjatükkideast avastanud.Ehk ikka vist mingite legendilugudega tegu. Toungue Tegu oli 2101 ga.
Vasta
#49

(11-10-2019, 20:47 PM)linnuke Kirjutas:  Ka minu äiapapi oli selline märkmete mees .Kõiksugu pukse ,munakaid jne mida oli vahetanud ,pani kirja (avalda või automehepäevik automuuseumile) Tal garaasitäis varuks.Kimas ringi nagu Duraselli jänes ,oli teine sihuke nooruslik.Aga et pool milli ,seda ma pole Tema kirjatükkideast avastanud.Ehk ikka vist mingite legendilugudega tegu. Toungue Tegu oli 2101 ga.
 Mina peaaegu usun tegelikult, kuna too ärikate 06 oli tänapäeva mõistes nii pikki otsi pidevalt uhav kaubik kui ka suure pealiku esindusauto.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#50

Tervist, selgus et tulevikus läheb vaja pagasniku luku ilurõngast, kas teadja mehed teavad kas see on suur defitsiit? Või Tallinnast lauliku tn saaks?
Vasta
#51

(13-10-2019, 16:10 PM)ladamees051 Kirjutas:  Tervist, selgus et tulevikus läheb vaja pagasniku luku ilurõngast, kas teadja mehed teavad kas see on suur defitsiit? Või Tallinnast lauliku tn saaks?

Lauliku tn-st. ei tea midagi, aga tasuks küsida Veerenni tn-lt.
Vasta
#52

,,Veereni,, tänav? Mina soovitaksin siiski Veerenni tänavalt seda kauplust otsida.
Vasta
#53

(12-10-2019, 11:26 AM)Tegelane5 Kirjutas:  
(11-10-2019, 20:47 PM)linnuke Kirjutas:  Ka minu äiapapi oli selline märkmete mees .Kõiksugu pukse ,munakaid jne mida oli vahetanud ,pani kirja (avalda või automehepäevik automuuseumile) Tal garaasitäis varuks.Kimas ringi nagu Duraselli jänes ,oli teine sihuke nooruslik.Aga et pool milli ,seda ma pole Tema kirjatükkideast avastanud.Ehk ikka vist mingite legendilugudega tegu. Toungue Tegu oli 2101 ga.
 Mina peaaegu usun tegelikult, kuna too ärikate 06 oli tänapäeva mõistes nii pikki otsi pidevalt uhav kaubik kui ka suure pealiku esindusauto.
Ma saan toetuda ainult auto peremehe sõnadele,lihtsalt mingi töö käigus ta mainis, et neljas ring sai täis.Ma mainisin talle et kui müügimõtted tulevad siis ma olen huvitatud. Lihtsalt ühel hetkel kui sillatala kere küljest irdus  tõi ta auto mulle ja ütles et on sinu auto.Tolleaegsest turuhinnast polnud pooltki.
Vasta
#54

Tere õhtust, nimelt kui viimane kord auto käima panin ja veidi hoovis teist liigutasin enne pikka puhkust garaažis, siis näidikuplokki lõi laadimise tule, veidi hiljem kustus ära ja siis lõi uuesti põlema.Vahepeal polnud üldse aega asjasse süveneda ja auto juurde jõuan alles järgmine nädal.Ise mõtlesin et äkki geneka plaat läbi või teab keegi pakkuda mis viga võiks olla?
Vasta
#55

(13-12-2019, 21:52 PM)ladamees051 Kirjutas:  Tere õhtust, nimelt kui viimane kord auto käima panin ja veidi hoovis teist liigutasin enne pikka puhkust garaažis, siis näidikuplokki lõi laadimise tule, veidi hiljem kustus ära ja siis lõi uuesti põlema.Vahepeal polnud üldse aega asjasse süveneda ja auto juurde jõuan alles järgmine nädal.Ise mõtlesin et äkki geneka plaat läbi või teab keegi pakkuda mis viga võiks olla?

Võta harjad korraks maha (2 kruvi) puhasta ära ja pane tagasi. Tõenäoliselt saab viga (selleks korraks) parandatud.
Vasta
#56

(14-12-2019, 00:51 AM)zazik Kirjutas:  
(13-12-2019, 21:52 PM)ladamees051 Kirjutas:  Tere õhtust, nimelt kui viimane kord auto käima panin ja veidi hoovis teist liigutasin enne pikka puhkust garaažis, siis näidikuplokki lõi laadimise tule, veidi hiljem kustus ära ja siis lõi uuesti põlema.Vahepeal polnud üldse aega asjasse süveneda ja auto juurde jõuan alles järgmine nädal.Ise mõtlesin et äkki geneka plaat läbi või teab keegi pakkuda mis viga võiks olla?

Võta harjad korraks maha (2 kruvi) puhasta ära ja pane tagasi. Tõenäoliselt saab viga (selleks korraks) parandatud.

tänud, eks siis peab nii tegema.
Vasta
#57

Tere, tänaseks auto poleeritud ja vahatatud. Külge said pandud ka tagumised akna kardinad ja taga aknalauale ajastukohane padi. Hetkel on vead tagatuledega, skeem tundub korras aga kuskil ilmneb massi puudus.Esitulede ja esimeste suundadega on kõik korras.Vahepeal tänu sugulase abile sai ka originaal esiklaas ette pandud.Bensupump on vist ka streikima hakanud, sest bensiin vajub ära ja kui autot seisab nädala või kaks siis bensiini naljalt ülesse ei võta, kõik voolikud on uute vastu vahetatud. Kas viga pumbas, või äkki bensiini torus kuskil pisike auk?        
Vasta
#58

Bensutoru auk peaks endast valjuhäälse haisuga teada andma. Ning lekkekoht niiske ka olema.

Pumba klapid on kulumaterjal, eriti meie "standardile vastava bensiini" puhul. Igaks petteks kontrolli ka mootoriõli: kui see on bensune, on ka membraan kahtlane.
Vasta
#59

Siksi bensu pump ei pruugi igas mootori asendis käsitsi lüüagi. Vajadusel tuleb mootorit nats keerata.
Vasta
#60

(02-09-2020, 08:40 AM)vant Kirjutas:  Siksi bensu pump ei pruugi igas mootori asendis käsitsi lüüagi. Vajadusel tuleb mootorit nats keerata.

Märkus õige: kui ajam on nuki otsas, siis pumbata ei õnnestu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne