Kustutada
#1

Teema võib kustutada.
Vasta
#2

Enne ei osanud nagu tähelegi panna ,et video kvaliteet erineb nn.tavalisest.Mõni päev tagasi oli Kuku raadios jutt mingist uuest mängufilmist ,mis filmitud 60 kaadrit sekundis .Pidavat jätma 3D efekti ilma prillideta ,samas pidavat mängufilmile mõjuma justkui "dokumentaalselt".Sinu klippide puhul aga nagu rusikas silmaauku.Tore vaadata.Edu. Rolleyes
Vasta
#3

Milles seisneb pumba kohvisus?
Kui hammasrattad ei ole korpusesse radiaalsihis käinud siis on ravi võimalik.
Ja freespingiks ei julgeks mina teda nimetada, pigem ikka freesimisvõimalusega puurpingiks.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#4

Õlitase ei ulatunud pumbani ning kuna torus oli õhk mida antud pump ei suuda liigutada (kuna pole piisavalt tihe - tõenäoliselt mitte ka tehasest tulles Wink), siis ei tõmmanud ta ka õli ülesse. Kui õhku vahel ei oleks toimiks see pump 100%, kuna ta ei pea tekitama mingisugust survet.
Vasta
#5

see pump jah lihtsalt kuivale jäänd.
aga mul väga meeldib, et kolm põlve koos toimetavad.
Vasta
#6

Nendel kastidel on jah ,üldjuhul õlitus ju ainult läbi tsentraaltoru ,millest väljuvad T d ,ja tila otsast voolab hammakale.St. ei ole surveõlitust nagu autol ,et peaks pressima läbi vända või muu sarnase võlli.
Vasta
#7

(12-10-2019, 19:19 PM)diesel Kirjutas:  see pump jah lihtsalt kuivale jäänd.
aga mul väga meeldib, et kolm põlve koos toimetavad.

Nägin noort ja VANA ,kus on keskmine. Rolleyes
Vasta
#8

Keskmine toimetas elektrikilbi kallal.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#9

Elektripool sai kontrollitud. Kas reaalselt ikka elektrimootor koos õlipumbamajandusega pöörleb õiget pidi?
Ise prooviks mingi paksema õliga (80w-90) pumba sisu kokku teha seest ja siis proovida. Videos ei tundu pumba sisu üldse hull olevat.
Imipoolt peab ka kontrollima, et kuskilt õhku vahele ei võtaks.
Teoreetiliselt on võimalik, et pika seismisega nõrgub pump õlist nii tühjaks, et pole ülesimemiseks enam piisavalt tihendusmaterjali pumba hammasrataste vahel.
Praktikas on aastakümneid seisnud sisepõlemismootorid küll aga õlisurve ilusti üles võtnud. Ja seda vastusurve korral veel, antud pingil seda ju pole. Seega õli pumbast ilmselt nii jäätumaks ei nõrgu.
Pumba imipoolele võib küll ka mingi ühtepidi klapi tegemisele mõelda, mis ei laseks õlil alla vajuda ehk.
Huvipärast, mis selline pink ka maksis?
Vasta
#10

Väga lahe. Kas too miniekskavaator on omalooming? Ei meenu nagu eriti varasematest videotest seda, vb vilets mälu lihtsalt..
Vasta
#11

(12-10-2019, 20:33 PM)olli Kirjutas:  Väga lahe. Kas too miniekskavaator on omalooming? Ei meenu nagu eriti varasematest videotest seda, vb vilets mälu lihtsalt..

Vilets mälu Big Grin

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#12

Meli666 on vist asja läbi hammustanud. Lõtkudeta, seisnud pink, ilus pump visuaalselt, ilmselt on probleem lihtsam kui pumbavahetus. Ehk saab ülevalt vaakumiga pumba õli täis meelitada?
Muidugi see, et kõrgemalt toites töötas, räägib jälle vastu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#13

Nagu alati ,alusta kõige lihtsamast .Puhu torud läbi. Big Grin
Vasta
#14

Kas tegu ei ole sama hiina pingiga mida näiteks Stokkeris Bernardo ja Koneitas Nova nime all müüakse? Sel juhul võib aliexpressist või mõnest taolisest kohast nii varosi kui täiendusi näiteks DRO ja elektriliste ettenihete näol leida.
Vasta
#15

Freespink on see tõesti ainult nime järgi aga õlipumbal ei näe liikuvas pildis küll mingeid kulumisjälgi vaid ainult konstruktsioonilisi puudujääke.
Nimelt otsakaanel peaks mingi ava või soon olema kust hammaste vahele jäänud õli välja pääseks.
Teadmata küll selle õlitussüsteemi eripärasid siis üldistades on tegu vabavoolulise süsteemiga kus on paar toru kust õli välja voolab ja näiteks spindlilaagrite õlituse ava on piiratud kas reguleerkruviga või düüsiga et puuduliku tihenduse tõttu õli väga palju maha ei jookseks.
Kuna eeldatavalt puudub ka kaitseklapp siis pump on tehtud selliste lõtkudega et mingi toru ummistumisel surve nii suureks ei lähe et asjad purunema hakkavad.
Süsteemi töövõime hindamisel aga on vaja esmalt mõõta pumbal hammasrataste pikilõtku näiteks lehtkaliibriga ja kui pikilõtk on liiga suur siis lihvida korpust seni kui hammasrattad on korpusega tasa ja siis teha ajalehest tihend vahele et õhku ei imetaks kaane vahelt.
Proovimisel aga kui pump on mõeldud õlis sees olema ta seda ka peaks olema et näiteks veovõlli vahelt õhku ei tõmbaks.
Kui aga pump ülalpool õli tasapinda siis enne õli täis valama.
Teadmata ka diagnoosija pädevust võib ka esineda mingi mehaaniline viga ajamis kus mingi asi ei ulatu või annab üle ja pumpa reaalselt jõuga ei aetagi ringi.
Vasta
#16

Mind paneb üleüldse üllatama  Donni (kui hüdraulikat tundva mehe) selline küsimus. Rolleyes
Vasta
#17

Testib meid. Loeb ja naerab.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(12-10-2019, 22:52 PM)linnuke Kirjutas:  Mind paneb üleüldse üllatama  Donni (kui hüdraulikat tundva mehe) selline küsimus. Rolleyes

Tekitab klikke juutuubi Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#19

Küsiksin, mis marki on see käepärane (ei ole vaja püssist pressida) tihendipasta?
Vasta
#20

Würth rtv, väga hea silikoon. Saab tavalise silikoonituubina ka  Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne