17-10-2019, 18:01 PM
Soolodega võis nii ka olla. Aga meite kolhoosi saabunud EO-l oli kohe uuena mootoris kolks, mille põhjuseks oli ühe silindri kepsu ülemise pea puuduv puks. Sama masina õlipaak lekkis õmblusest ja pumba ajami laagrid läksid laiali esimese nädala jooksul peale mootori kokkusaamist. Aasta oli tõenäoliselt 1987. Siis võttis kopavana selle tõsiselt ette ja tegi terve talve tööd. Peale seda oli küll paar aastat muretu.
[/quote]
Oli kaks asja mida pidi alati uue masinaga tegema- puhastama kõik karterid valuliivast ja treilaastudest ning k õ i k mutrid-poldid tuli üle kontrollida et polnud haamriga otsa löödud ja siis pingutama üle ettenähtud tugevusega. Sellele lisandus kõikide sõlmede kontrollimine ja reguleerimine ning kohustuslik korrosioonitõrje.
Kuna sai ikka mõni kord endise suure kodumaa avarustest uusi autosid toodud on kogemusi kuidas GAZ-53 24 tunniga niipalju sõidukorda seada et Eestisse jõuda.
Ainus vene masin millega minu teada pääses esimesest tegevusest oli VAZ, pole kuulnud et neilt oleks karteritest igasugu sodi leitud.
[/quote]
Oli kaks asja mida pidi alati uue masinaga tegema- puhastama kõik karterid valuliivast ja treilaastudest ning k õ i k mutrid-poldid tuli üle kontrollida et polnud haamriga otsa löödud ja siis pingutama üle ettenähtud tugevusega. Sellele lisandus kõikide sõlmede kontrollimine ja reguleerimine ning kohustuslik korrosioonitõrje.
Kuna sai ikka mõni kord endise suure kodumaa avarustest uusi autosid toodud on kogemusi kuidas GAZ-53 24 tunniga niipalju sõidukorda seada et Eestisse jõuda.
Ainus vene masin millega minu teada pääses esimesest tegevusest oli VAZ, pole kuulnud et neilt oleks karteritest igasugu sodi leitud.