19-10-2019, 16:51 PM
-------------------------------------
Lõunaks oli siis selline pilt olnud, kui Gorkist väljasõidul olid teeääred järjest teele jäänud autosid täis.
-------------------------------------
Kui nii võib öelda siis ma "elasin" 2 aastat Gorkis. Autotehase vastas üle jõe Štšerbinkal ja sai palju käidud GAZ-I tehases. Samuti pidevalt kurseeritud linnast välja Kaasani, Moskva ja Pavlovo suunal, need olid sealt linnast põhilised transiidi marsruudid. Polnud seal teeääres selle aja jooksul ühtegi autot näha mis oleks olnud teepeale jäämise märkidega.
Eksitada võisid ehk "peregoni" autod sest meeletu arv Avtosavodi-, Kanaivino- ja Sormovo rajooni meestest tegelesid peregoniga ehk maakeeles autode kohale toimetamisega kundedele. Auto võeti tehasest välja, sõideti koju ja kui oli aeg pühiti minema. Pärast tuldi rongi bussi või lennukiga tagasi koju. Eriti oli talvel seda autode lasu märgata kuna autodega ei saanud lume tõttu koju siis jäeti need laiemate kohtade peale kodu lähedal. Kui hoonestatud ala lõppes lõppes ka autoed rivi tee ääres.
Muidugi s...a toodeti seal kõvasti ja oli spetsialiste kes siis sellest s...t saia tegid. Peale TKO vastuvõttu oli kaks variant, kas valmistoodangu platsile või angaari peenhäälestusele. Oli näiteks vanataat kes regullis 53 klappe töötava mootoriga. Põhiviga miks auto angaari saadeti oligi puterdav mootor, süüde ja klapimajandus. Taat keeras kõrva järgi süüte paika. klapid regulliti samuti kuulmise järgi ja mootor käis nagu Singeri massin.
Meie 53 olid kõik tema käe alt läbi käinud ja polnud midagi nuriseda.
Lõunaks oli siis selline pilt olnud, kui Gorkist väljasõidul olid teeääred järjest teele jäänud autosid täis.
-------------------------------------
Kui nii võib öelda siis ma "elasin" 2 aastat Gorkis. Autotehase vastas üle jõe Štšerbinkal ja sai palju käidud GAZ-I tehases. Samuti pidevalt kurseeritud linnast välja Kaasani, Moskva ja Pavlovo suunal, need olid sealt linnast põhilised transiidi marsruudid. Polnud seal teeääres selle aja jooksul ühtegi autot näha mis oleks olnud teepeale jäämise märkidega.
Eksitada võisid ehk "peregoni" autod sest meeletu arv Avtosavodi-, Kanaivino- ja Sormovo rajooni meestest tegelesid peregoniga ehk maakeeles autode kohale toimetamisega kundedele. Auto võeti tehasest välja, sõideti koju ja kui oli aeg pühiti minema. Pärast tuldi rongi bussi või lennukiga tagasi koju. Eriti oli talvel seda autode lasu märgata kuna autodega ei saanud lume tõttu koju siis jäeti need laiemate kohtade peale kodu lähedal. Kui hoonestatud ala lõppes lõppes ka autoed rivi tee ääres.
Muidugi s...a toodeti seal kõvasti ja oli spetsialiste kes siis sellest s...t saia tegid. Peale TKO vastuvõttu oli kaks variant, kas valmistoodangu platsile või angaari peenhäälestusele. Oli näiteks vanataat kes regullis 53 klappe töötava mootoriga. Põhiviga miks auto angaari saadeti oligi puterdav mootor, süüde ja klapimajandus. Taat keeras kõrva järgi süüte paika. klapid regulliti samuti kuulmise järgi ja mootor käis nagu Singeri massin.
Meie 53 olid kõik tema käe alt läbi käinud ja polnud midagi nuriseda.
Aquila captas non muscas.