Romude arvelt kustutamine ilma lammutustõendita
#1

https://majandus24.postimees.ee/6804810/...olutsiooni

Selline lugu siis.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Loodan et plaanist saab asja... omast ajast on omalgi päris mitu autot arvel mida maamunal ei eksisteeri enam.
Vasta
#3

Piisava tahte korral saab ka praegu registrist need maha, seletuskiri pikk ja lai ning intriigiderohke vestlus bürokraatia käsilastega mnt ametis ja voila...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

(19-10-2019, 00:07 AM)mlsluik Kirjutas:  Piisava tahte korral saab ka praegu registrist need maha, seletuskiri pikk ja lai ning intriigiderohke vestlus bürokraatia käsilastega mnt ametis ja voila...

Siiski peaks see olema oluliselt lihtsam.

Ma ootan ka huviga rakendusakti.
Vasta
#5

Ma ka kunagi mõtlesin, et kui peaks kunagi selline olukord tekkima, et midagi ei ole alles sõidukist siis võtan peoga sammalt selle koha pealt kus asi ära on mädanenud ja viskan ARK-i tädidele letti tõestuseks. Midagi on ju ikka sealt näha. Big Grin
Aga kui nüüd tõsiselt asjast rääkida siis võiks see asi ikka hulga lihtsam olla,milleks inimesi peedistada. Kuna mu vanatehnikasõber ütles:" Eesti riik pole veel valmis!" siis loodan väga, et sinnapoole asi vaikselt tiksuks.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta
#6

Err i uudistes käis ka läbi selline lause:

Omanikul tuleks ikkagi tõendada, miks autot esialgsel kujul olemas ei ole. Siinjuures on kaalutud ka trahvinõuet ohtlikku jäädet sisaldava toote käitlemise eest, kuid täpne kord on alles väljatöötamisel, 



https://www.err.ee/993661/ministeerium-o...banemiseks
Vasta
#7

Pessimistina ei usu,et sealt midagi mõistlikku tuleb. Eelpool viidatud tarhvimõte pigem riigil motivaator. Mitte romudest vabanemine või veelvähem kodaniku elu lihtsustamine.
Mul ka üks laip hingekirjas. Aastat vast 16? tagasi pandi biizdu mul auto. Kindlustus hüvitas selle ja sellega minu jaoks asi lõppes. Kui üllatuslikult selle kindlustuse kohustuse tekkimise ajal potsatas kirjakasti teada,et vot teil selline ja selline auto Sad 
Saatsin neile kindlustuse paberid ja palusin viisakalt nendega suhelda kuna vastavalt hüvitamise lepingule läksid kõik õigused omandile neile üle. Rohkem enam tüüdatud ei ole aga auto on ark-is ikka minu hingekirjas. Paar korda ka kindlustusele ennast meelde tuletanud aga ei tule sealt mingit vastust. Ja laisk nagu ma olen ei viitsi ma ka ARK-is oma päevi kulutada.
Vasta
#8

sa pole mitte pessimist,vaid realist Wink
Vasta
#9

(19-10-2019, 10:12 AM)hobiautod Kirjutas:  Err i uudistes käis ka läbi selline lause:

Omanikul tuleks ikkagi tõendada, miks autot esialgsel kujul olemas ei ole. Siinjuures on kaalutud ka trahvinõuet ohtlikku jäädet sisaldava toote käitlemise eest, kuid täpne kord on alles väljatöötamisel, 

https://www.err.ee/993661/ministeerium-o...banemiseks

"Eks see ole tihtipeale omanikus kinni ja võib-olla põhjendatamatutes hirmudes, et romu äravedu on hirmus kallis ja kuidagi keeruline protsess. Tegelikkuses kindlasti see nii ei ole. Näiteks autolammutuse liidu liikmete kaudu, ma usun, on enamikus suuremates Eesti linnades need võimalik täiesti tasuta ära anda," rääkis autolammutuste liidu juhatuse liige Toomas Lember.

Kuna ka endal on kokkupuuteid olnud romude kokkuostu ja utiliseerimisega, siis artiklis väljatoodu on pigem ametlik ja kontoriinimeste poolt analüüsi põhjal välja töötatud probleemi põhjus. Reaalsuses on kõikjal kanalites leida kuulutusi, et viin ära tasuta autoromu ning need tasuta saadaval olevad on kõik ka üldjuhul juba vanarauaärikate poolt üles nopitud ja ära viidud.

Need, mis aga kortermajade parikimiskohti ja linnaruumi risustavad (ka videos) on peamiselt siiski inimeste jaoks suure sentimentaalse väärtusega autod, mille eest sooviks pea korras auto hinda saada, kuna tegelikult oleks jutujärgi väga vähe tööd vaja teha ning omalajal on tegu väga kalli hinnaga ostetud autoga. Või siis magalarajoonide korteriühistutel vast pea igal teisel on probleeme seniilsete vanainimestega, kes oma kasutu autoromuga parklakohta jonni pärast kinni hoiavad, sest neil on võrdne õigus maja ees parkida analoosgelt teiste ühistu liikmetega.

Ja nii need masinad seisavad ja jäävadki seisma ning neile ei pääse ligi ei seaduslikud ega ka illegaalsed utiliseerijad kuna seal puudub majanduslik kasu. Seega artiklis väljatoodud probleemile ma siin küll lahendust ei näe.

"Surnud hingede" kohapealt nulliti tõenäoliselt rahva soov MNT ameti register puhtaks saada võimaliku jäätmekäitlusnõuete rikkumise trahvi mainimisega. Ka pisemagi trahviohu korral las pigem olla see surnud auto registris kuna mingit kulu sellega ju ei kaasne.
Vasta
#10

Milleks selline muudatus, metsaalused on liiga puhtad?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#11

No ilmselt keegi EXELI tabelit haldav indiviid istus ja murdis pead käsuga kusagilt raha leida. Ja puht juhuslikult jäi silma nii öelda surnud autode hinnanguline kogus. Ja silmad lõid särama. Väike hoiatustrahv looduse saastamise eest, siis vajalikud riigilõivud ja noh miks mitte neile jonnakatele kes vastu piuksuvad ka mõelda mingi mõjus meede(väike"surnud hinge" aastamaks ei teeks paha) välja,et nad ikka oma laipu läheksid väikse trahvi toel kustutama.
Vasta
#12

see on ilmselt kõige tõenäolisem seletus asjale.
Vasta
#13

(19-10-2019, 14:53 PM)wagoneer Kirjutas:  No ilmselt keegi EXELI tabelit haldav indiviid istus ja murdis pead käsuga kusagilt raha leida. Ja puht juhuslikult jäi silma nii öelda surnud autode hinnanguline kogus. Ja silmad lõid särama. Väike hoiatustrahv looduse saastamise eest, siis vajalikud riigilõivud ja noh miks mitte neile jonnakatele kes vastu piuksuvad ka mõelda mingi mõjus meede(väike"surnud hinge" aastamaks ei teeks paha) välja,et nad ikka oma laipu läheksid väikse trahvi toel kustutama.

minu meelest mõistlik, kui oleks mingi tagasihoidlik aastamaks vms. Motiveeriks inimest päriselt aru andma, kas romuhunnikuid (sh korruselamute parkimiskohti kinni hoidvaid) on vaja ning de facto mitte-eksisteerivaid sõidukeid registrist päriselt kaotama.
Raha on hea lihtne motivaator, mis paneb ka laisad inimesed ja pohhuistid liigutama. Praegune süsteem ei motiveeri kohe kuidagi romu-omanikke tegutsema Smile

Kui maks tuleks, siis minu 9 masinat jaguneks nii:
- kannaks kaks enda nimel olevat ja taastamisele mittekuuluvat masinat maha
- kannaks maha ka ühe doonori, mis on vaid ostulepingutega minu oma. Registris ilmselt veel kellegi nimel
- 3 seisva masina eest maksaks maksu. Äkki müüks mõne isegi maha
- 3 ülevaatust omava masina plus ühe haagise eest loodetavasti maksu ei maksaks

ehk siis 3 masinat kaoks lisamoti puhul nii paberil kui reaalsuses - asi, millega tegelemiseks puudub praegu põhjus. Ning muude eest kas raha maksmine või TÜV olemasolu näitaks seda, et need on kas kasutusel või saavad seda veel olema.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

loe ja imesta. täiesti tõsimeeli tahad endale täiendavat koormist selga.
vii need mittevajalikud emexisse kui nad sind tegelikult segavad.
saad kopika raha ka ja ära soovi kaaskodanikele lisamakse kukile.
Vasta
#15

Ilmselgelt tundub, et riigiametnikke on liiga palju tekkinud, kui nad oma vajalikkuse tõestamiseks endale kunstlikult tööd peavad "tootma". Samal ajal erasektor nutab töökäte järele... Kellele see eramaa peal seisev romu ikka jalgu jääb. Kui, siis vaid maaomanikule endale. Ja mingi väidetava keskkonnareostamise eest automaatselt trahvima hakata, tõestamata seejuures, et reaalselt üldse mingit keskkonnakahju tekkinud on, oleks täpselt sama kui kõik fertiilses eas meesterahvad automaatselt vägistamise eest kinni panna, sõltumata sellest, kas tõesti tegelikult vägistasid, oled ausalt kristlikus abielus või hoopis süütu selle sõna igas tähenduses.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#16

Tänast kokkuostu hinda ( romu 55 eurot tonn  )
arvestades ei viitsi seda romu tasuta ka minema tassida.
Veelvähem viitsib keegi peale maksta romu äraviimise eest. .
Vasta
#17

(19-10-2019, 20:36 PM)hobiautod Kirjutas:  Tänast kokkuostu hinda ( romu 55 eurot tonn  )
arvestades ei viitsi seda romu tasuta ka minema tassida.
Veelvähem viitsib keegi peale maksta romu äraviimise eest. .

Ma vaatan Kuusakoski hinnakirjast 115 eurot tonn....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(19-10-2019, 20:48 PM)Marko Kirjutas:  Ma vaatan Kuusakoski hinnakirjast 115 eurot tonn....
See on võibolla ViPide hinnakiri, tavakodaniks saab 30 €/t.
Kui kaugele selle raha eest saab treileri kutsuda?
https://www.kuusakoski.com/globalassets/...m_voru.pdf
Vasta
#19

Kahjuks on see jah päälinna vip-hind.

https://www.kuusakoski.com/globalassets/...allinn.pdf

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#20

(19-10-2019, 21:09 PM)Marko Kirjutas:  Kahjuks on see jah päälinna vip-hind.

https://www.kuusakoski.com/globalassets/...allinn.pdf

See hinnakiri on 12. aprill - ammu aegunud.
https://www.kuusakoski.com/globalassets/...allinn.pdf
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne