16-04-2020, 18:52 PM
Poolast saadud tagasild sai juppideks võetud ning püüame nüüd õige sillatalaga asja kokku panna. Pikivedrude kinnitused olid surunud sillatala mõlemast otsast kõveraks ning tala tuli uuesti sirgeks rihtida.
Pärast sirgeksrihtimist, pragude kinnikeevitamist ja uue amordikinnituse valmistamist puhastasime sillatala ära. Välja tuli huvitav number 914, mis võib tähendada selle auto numbrit, mille küljest sild pärit. Auto-Union kasutas sellist meetodit, et kandis erinevatele detailidele auto identifitseerimisnumbri viimaseid numbreid. Levinud oli see kapottidel ja ustel, et pärast vävimist ikka õiged detailid õige kere külge saaksid.
Lõpuks sai keevisliidete pidavus kontrollitud sellise riputamise meetodiga. Tala ots on kinni ning talasse valatud bensiin. Kui bensiin ei suuda mikroaukudest välja trügida, siis peab vast ka õli.
Pärast sirgeksrihtimist, pragude kinnikeevitamist ja uue amordikinnituse valmistamist puhastasime sillatala ära. Välja tuli huvitav number 914, mis võib tähendada selle auto numbrit, mille küljest sild pärit. Auto-Union kasutas sellist meetodit, et kandis erinevatele detailidele auto identifitseerimisnumbri viimaseid numbreid. Levinud oli see kapottidel ja ustel, et pärast vävimist ikka õiged detailid õige kere külge saaksid.
Lõpuks sai keevisliidete pidavus kontrollitud sellise riputamise meetodiga. Tala ots on kinni ning talasse valatud bensiin. Kui bensiin ei suuda mikroaukudest välja trügida, siis peab vast ka õli.