13-07-2020, 10:25 AM
Audi 920 Cabriolet kere on valmistatud Gläseri keretehases ning esiaknast tahapoole jääv kere on tänaste teadmiste kohaselt täpselt samasugune juba 1937. aastal tootmisse läinud Wanderer W23-ga. Esiosa venitati pikemaks, esisild ja roolimehhanism on Horch-lt, tagasild on Wanderer, kui kiirema ülekandega ning rataste kinnitused on teistsugused.
Kerel on enamus väiksemaid detaile Wandererist erinevad, mis teeb nende leidmise ja taastamise keerulisemaks. Kõik ukselingid ja aknatõstukivända on teitsugused, armatuurlaud põhiosas samasugune, kuid siis erineva kujunduse ja kelladega. Näiteks Wandereril on kiirusnäidud paariskümnete kaupa ning ulatuvad 140-ni, Audil aga paaritute kümnete kaupa ja ulatuvad 150-ni.
Audi 920 planeeritud armatuurlaud tehasepildil:
Audi 920 tegelikult kasutatud armatuurlaud:
Võrdluseks Wanderer W23 armatuurlaud:
Spidomeetrite erinevus on selline:
AUDI 920
WANDERER W23
Kerel on enamus väiksemaid detaile Wandererist erinevad, mis teeb nende leidmise ja taastamise keerulisemaks. Kõik ukselingid ja aknatõstukivända on teitsugused, armatuurlaud põhiosas samasugune, kuid siis erineva kujunduse ja kelladega. Näiteks Wandereril on kiirusnäidud paariskümnete kaupa ning ulatuvad 140-ni, Audil aga paaritute kümnete kaupa ja ulatuvad 150-ni.
Audi 920 planeeritud armatuurlaud tehasepildil:
Audi 920 tegelikult kasutatud armatuurlaud:
Võrdluseks Wanderer W23 armatuurlaud:
Spidomeetrite erinevus on selline:
AUDI 920
WANDERER W23