20-02-2021, 22:45 PM
Jätkame ekskursiooni armatuurlaual.
Tuledelülitit ei ole originaali leidnud. Oli lootus, et Wanderer sobib, aga kuigi samasuguse kinnitusega, siis nupp veidi teistsuguse kujuga. Sai originaalide pilte uuritud ning läbi tuhlatud DKW ehitamise ajal kogutud tuledelülitid. DKW-l nimelt on tulede lüliti keskel süütelukk, kuid muidu on lüliti sama korpusega. Täpsemal uurimisel selgus, et kui süütelukk asendada võtme asemel nupuga (sellest nupust lülitatakse sisse kogu muu elekter (va mootor ja tuled) ja lisada korpusele sobivad kinnitusjalad, siis sobib DKW lüliti täpselt. Suur park- ja peatulede nupp on pärit DKW F8-lt ja täpselt samasugune. Üks AutoUnion kontsern, vastastikust sobivust on mujalgi.
Vanad varud ühel pildil - üleval vasakul DKW F7 süütelukk-tuledelüliti, millel nupp teistsugune.
Ja valmis sai selline
Võrdluseks ka pilt originaalist
Tuledelülitit ei ole originaali leidnud. Oli lootus, et Wanderer sobib, aga kuigi samasuguse kinnitusega, siis nupp veidi teistsuguse kujuga. Sai originaalide pilte uuritud ning läbi tuhlatud DKW ehitamise ajal kogutud tuledelülitid. DKW-l nimelt on tulede lüliti keskel süütelukk, kuid muidu on lüliti sama korpusega. Täpsemal uurimisel selgus, et kui süütelukk asendada võtme asemel nupuga (sellest nupust lülitatakse sisse kogu muu elekter (va mootor ja tuled) ja lisada korpusele sobivad kinnitusjalad, siis sobib DKW lüliti täpselt. Suur park- ja peatulede nupp on pärit DKW F8-lt ja täpselt samasugune. Üks AutoUnion kontsern, vastastikust sobivust on mujalgi.
Vanad varud ühel pildil - üleval vasakul DKW F7 süütelukk-tuledelüliti, millel nupp teistsugune.
Ja valmis sai selline
Võrdluseks ka pilt originaalist