30-04-2021, 11:21 AM
Tagaosa tinaga töötlemine on hoos, kuid sellest ei ole suurt midagi pildi peal näidata. Hobidega tegelemisel on aegu, kus asjad liiguvad kiiremini ja on aegu kui aeglasemalt.
Kiikame korraks tagumise kaitseraua kinnitustele. Õnneks olid olemas originaalsed ühe poole kinnitusrauad, mis olid näidiseks veel sobilikud.
Esmalt tuli ühes suunas paine teha.
Ja seejärel kõveraks väänata.
Lõplik kujusse ajamine toimub juba siis, kui keretööd võimaldavad mõlemad pooled auto külge kinnitada.
Kiikame korraks tagumise kaitseraua kinnitustele. Õnneks olid olemas originaalsed ühe poole kinnitusrauad, mis olid näidiseks veel sobilikud.
Esmalt tuli ühes suunas paine teha.
Ja seejärel kõveraks väänata.
Lõplik kujusse ajamine toimub juba siis, kui keretööd võimaldavad mõlemad pooled auto külge kinnitada.