13-06-2021, 16:55 PM
Selle pildi levitamine sellise selgitusega näitab, kui pealiskaudseks on muutunud kaasaegne maailm. Isegi end autoajakirjanikena tituleerivad inimesed ei suuda teha lihtsalt googeldamist.
Fotol on DKW F7 Reichsklasse Special ning foto on tehtud 1937. aastal. Autokered hakkasid juba valmima metallist ning kandevkeregi ei olnud enam uudis. Allpool oleval reklaampildil seisab platvormi peal 30 täiskasvanud meest DKW Spandau tsehhist kogukaaluga ca 2,5 tonni ning eesmärgiks oli demonstreerida Spandau keretehases valmistatud puitkerede vastupidavust. Juhikohale pandi istuma Spandau tehase tehnikadirektor Willy Fritsch.
Puupakud kere nurkade alla pandi seetõttu, et veermik ei olnud mõeldud 2,5 tonni kandmiseks (DKW Front-seeria mudelite kandevõime oli üldjuhul 320 kuni 350 kg, väikeveokitel 500 kg). Puupakke ka ei varjatud, et demonstreerida kere vastupidavust. Sõiduvõimeline see 20 hobujõulise mootoriga auto sellise koormaga ei ole.
Fotol on DKW F7 Reichsklasse Special ning foto on tehtud 1937. aastal. Autokered hakkasid juba valmima metallist ning kandevkeregi ei olnud enam uudis. Allpool oleval reklaampildil seisab platvormi peal 30 täiskasvanud meest DKW Spandau tsehhist kogukaaluga ca 2,5 tonni ning eesmärgiks oli demonstreerida Spandau keretehases valmistatud puitkerede vastupidavust. Juhikohale pandi istuma Spandau tehase tehnikadirektor Willy Fritsch.
Puupakud kere nurkade alla pandi seetõttu, et veermik ei olnud mõeldud 2,5 tonni kandmiseks (DKW Front-seeria mudelite kandevõime oli üldjuhul 320 kuni 350 kg, väikeveokitel 500 kg). Puupakke ka ei varjatud, et demonstreerida kere vastupidavust. Sõiduvõimeline see 20 hobujõulise mootoriga auto sellise koormaga ei ole.