13-02-2023, 10:31 AM
Poritiibadega on tehtud edusamme.
Esmalt pakkumine tulevasele Audi taastajale - ära anda originaalsed 1939. aasta Saksa rauast esimeste poritiibade tükid. Tasuta.
Päris palju tuli asendada. Mõlemad proitiivad olid kujust ära ning mõnest kohast ka roostest õhukeseks puretud. Eriti neis kohtades, kus mitmekordne plekk ja sisemised toed. Kui originaalautodelt ei oleks shabloone teinud, siis oleks tulnud loominguliselt läheneda. Nüüd sai kopeerida täpselt originaali.
Järgmise tööna tuleb poritiiva serva sisse uus traat panna. Tehases tõenäoliselt neid servi ei värvitud. Püüame siin põhjalikumad olla. Kõvendit sai tavapärasest oluliselt vähem pandud, et värv oleks valtsimise ajal veel pehme ning värvile ei murduks pragusid sisse.
Esmalt pakkumine tulevasele Audi taastajale - ära anda originaalsed 1939. aasta Saksa rauast esimeste poritiibade tükid. Tasuta.
Päris palju tuli asendada. Mõlemad proitiivad olid kujust ära ning mõnest kohast ka roostest õhukeseks puretud. Eriti neis kohtades, kus mitmekordne plekk ja sisemised toed. Kui originaalautodelt ei oleks shabloone teinud, siis oleks tulnud loominguliselt läheneda. Nüüd sai kopeerida täpselt originaali.
Järgmise tööna tuleb poritiiva serva sisse uus traat panna. Tehases tõenäoliselt neid servi ei värvitud. Püüame siin põhjalikumad olla. Kõvendit sai tavapärasest oluliselt vähem pandud, et värv oleks valtsimise ajal veel pehme ning värvile ei murduks pragusid sisse.