17-11-2023, 22:43 PM
(16-11-2023, 20:19 PM)alopex Kirjutas: Tere.Esisild on komplekteeritud originaalosadest, kulunud puksid ja poldid on loomulikult asendatud uutega. Selles esisillal ei olegi mingit reguleerimise ruumi. Külgkalde paneb paika vedru pealehe pikkus, mis õnneks on originaal. Esivedrul on oma konkreetne pesa, kus tal liikumisruumi ei ole - vedru kesktifti jaoks on raamitalas täpne auk. Mingil määral saab reguleerida pikikallet, mis on raami vahel väheses ulatuses pööratav.
Tore näha, et projekt edeneb :-) ja veermik kenasti all.
Siit ka küsimus: Kuidas esivedru õigele kohale said ? Kas puhas mõõtmine , või on mõni kaval nipp. Kas rataste kaldenurkasi saab ka reguleerida, või on need üheselt paigas ?
Jõudu projektiga.
Mõned pildid - kuna need fotod on tehtud prototüübi järgi, siis on piduritrumlid veidi teistsugused, kuid tööpõhimõte peaks olema arusaadav.