19-02-2020, 20:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2020, 20:58 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(19-02-2020, 20:39 PM)13piisab Kirjutas:Võimalikest soodustustest rääkis ksf. surgaM selles samas postituses, millele vastasin:(19-02-2020, 19:31 PM)mossepower Kirjutas: Kokkuvõttes peaks üks eesmärkidest olema kindlasti näidata, et riik ei kaota erisuse tegemisega raha. Kui seda mitte teha, siis vaevalt mingeid soodustusi toovaid muudatusi loota võiks olla.mis täpselt need "soodustused" on? St millega täpselt koormab riik praegu hobiautondust? Nt ma olen oma hobiautode puhul riigile vaid kütuseaktsiisi maksnud. Ei kujutaks ette, kuidas ja miks selle vabastus käima peaks (sh pettuse elimineerimine).
Liikluskindlustuse- ja TÜV kohustus on ju iseenesestmõistetavad ja kaitsevad kõiki liiklejaid teiste eest. Ning nende rakenduslik pool toimib turumajanduslikel printsiipidel - sinna käsumajanduse toppimine teeks protsessi haldamise kulukamaks, kui väikese grupi võidetav pisku (mis tuleks koos lisakuluga kõigi maksumaksjate taskust).
(19-02-2020, 15:58 PM)sugraM Kirjutas: ...No ja siis tegelikkuses see põhiküsimus, mis on eelised on tava registris olemise ees - Mõneti juba tänavalegaalsuse all käsitletud aga mis veel - pikem ülevaatus - välja käidud siin 3 aastat. Üks liikluskindlustus mitmel sõidukil - kuidas sa garanteerid, et mõlemat autot korraga ei kasutata? Mis veel - parem kaitse kindlustuste vastu, kui su hoolega ehitatud sõidukit võrreldakse suvalise rondiga? Kui peaks tulema automaks, siis võimalus soodustusteks või siis maksu vältimine?
Kindlasti veel asju...