21-02-2020, 09:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2020, 09:41 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(21-02-2020, 02:29 AM)Marvin Kirjutas:Kas rahvaspordiauto peab läbima eriülevaatuse või erikomisjoni, kes silladetailide vastavust auto VIN-koodi järgsele mudelile/variandile kontrollib?(21-02-2020, 01:44 AM)Marko Kirjutas: Siin kuskil on väidetud, et buhankale ja vene villisele ketaspidurite paigaldamine on lubatud, kuna vastavad osad on seeriatootmises ja bolt-on meetodil paigaldatavad. Selles valguses näib suuremate ketaste-trumlite-sadulate keeld eriti totter. Ilmselt ei plaanitud neid rella ja keevituse abil auto külge sokutada?Ei kavatsenud - mul oli doonorauto samalt tootjalt, sõsarmudel. Kõik on bolt-on.
Selles suhtes, et tava TÜV läbivatel hobiautodel ei ole kuulnud, et oleks originaalist suuremate ketaste-supportitega probleeme olnud kui õigete bolt-on juppidega on vahetus tehtud (nt. tavaviiesele bemmile M5 suuremad pidurid alla). MNT ametist pole ju nagu luba ka millekski küsida kuna ketta diameetrit ja paksust pole ju neil kuskil auto andmetes kirjas ja TÜV seda seega ka ei kontrollita, supportist rääkimata.
Hoopis teine asi oleks muidugi kui hakata nt. silmnähtavalt isetehtud vaheplaatidega omaalgatuslikult pidureid suurema ketta jaoks ümber või trumlist ketaspiduriks ehitama.