Honda N600 (poolitus 2020 talveralli eelmängust)
#1

Mõned nädalad tagasi peterseni muuseumis sai mainitud, et 600 on päris vägev. Seepeale öeldi, et meilgi on üks. No 1 nimelt...

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#2

(08-12-2019, 00:08 AM)90Deville Kirjutas:  Mõned nädalad tagasi peterseni muuseumis sai mainitud, et 600 on päris vägev. Seepeale öeldi, et meilgi on üks. No 1 nimelt...

Jep. Ma nendega suhelnud ka. Neil oli mingist hetkest Honda tehasetugi lausa taga taastajatel. Sest ikkagi nr1 pill(seda siis USA pinnal). Tagumistele piduritele(mis olid kasutusel vaid 4kuud sellisena,sain neilt uued mansetid ja ühe puuduva kolvi). Nende kaudu saaks tutika karpa oma pillile. Maksaks vaid 2600.- Ameerika raha. Hetkel kahjuks eelarvest väljas Smile

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#3

Pilti ei lubatud teha kahjuks, aga no meie mustanumbri komisjoni jaoks oleks olnud tegu pöördumatu käkiga
Üldse oli tegu taastatud auto, mitte originaaliga. Kerenumber küll klappis ja ülejäänud autovaliku osas oli enivei tegu peenrahaga( seal alla 6 kohalise summa palju asju polnud)

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4

(08-12-2019, 01:12 AM)90Deville Kirjutas:  Pilti ei lubatud teha kahjuks, aga no meie mustanumbri komisjoni jaoks oleks olnud tegu pöördumatu käkiga
Üldse oli tegu taastatud auto, mitte originaaliga. Kerenumber küll klappis ja ülejäänud autovaliku osas oli enivei tegu peenrahaga( seal alla 6 kohalise summa palju asju polnud)

Pigem siis nii, et alla kuue nulli on vähevõitu Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#5

Nuh väideti,et olla taastatud VAID ajastukohaste jubinatega Honda tehase toel osaliselt. Sest kusagilt mujalt sellele väga midagi ei leidu enam. Uuematele mis aastast 70 ja up,leiab kasutatuna ikka midagi. Aga see krdima alguse otsa N600 on nagu ikaldus. Kindlasti kasutati mingi juba tootmises oleva Honda pudinaid,aga sellest ajalugu vaikib ja lootust leida auto mille jubinaid kasutati on ilmselt ka suht 0-i lähedane Smile
Niipalju tean,et selle vägeva õhkjahutuse ventika laagrid on sellist mõõtu mida teadsid vaid iidsed Jaapanlased. Aga kuna neid enam ei ole,siis ainus võimalus on seal pesa ümber teha leitavama mõõdu peale. Rattalaagritega on ka mingi samalaadne kamm. Aga sinna ma pole veel süvenenud. Ei,aga sportlik huvi on see auto ikkagi liikuma saada kuidagi. Kui seda membraani ei õnnestu leida,siis peab minema lihtsalt uuema Keihini karpa peale. Sellele on isegi rem.komplekte saada.

Pidrunite silindrid on omapärased ja olid kasutuses vaid loetud kuud enne kui muudeti tavalisteks(tänapäevase välimusega). Sumpa on ka teos omaette Smile
Karpa muidu näeb välja selline nagu alloleval pildil. Ja talverehv on ikka korraliku klotsiga Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#6

Kas see karpa ei oma lähedust mõne sama perioodi Honda mootorratta karburaatoriga?

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Natuke on ikka suudetud muuta. Selle suurema membraani läbimõõt on autol +4mm motika omaga ja jala kõrgus on autol samuti teine. Ehk +5mm motika omast.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#8

Piduri jupid näevad välja nagu BLmc juppikataloogist võetud. Esimesed äkki nagu varjane mini ja tagumised tunduvad väga morris minor ja marina olema. Puusalt tulistan  aga oleks justkui selliseid juppe peos hoidnud kunagi
Vasta
#9

http://minispares.com/product/Classic/Br...0to%20shop

Minil sellised

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#10

Tim Mings ei suuda aidata?

http://www.mercilessmingshondan600.itgo.com/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

Mis selle karburaatori detaili kood on?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12

(09-12-2019, 21:48 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis selle karburaatori detaili kood on?

A.

Ei ole tal. Temalt saaks mõistliku hinnaga (550.- usd) remonditud uuema tüübi karpa. Aga vanema tüübi omasid pole. See membraani purunemise viga on neil sünnist saati olnud. Ja vanadel karpadel kõigil see membraan seal sees katki. Ilmselt selle tõttu see karpa mudel välja vahetati. Ehk ilma membraanideta keresid saab interneedusest küll.
Mul Soomes omanik kõik kenasti kirja pannud seal asjad/remondid. 45000km jooksul oli kaks karpa remonti(kirjelduseks "remontkomplekt")

Korra tekkis mõte,et kas õnnestuks ka sellist kummilaadset asja modernselt printida näiteks? On kellegil aimdust või teaks kust uurida tasuks?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#13

Karpa mark on N6C


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#14

Escort Mk1 pidurisilindrid on ka väga sarnase kujuga, muidugi pildi järgi ei saa aru, kas ka mõõduga. Aga eks nad kõik tõenäoliselt kuskilt Girlingi või Ate vms suurtootja riiulist pärine.

http://www.mevspares.co.uk/FRONT-BRAKE-W...t-Mk1.html
https://www.burtonpower.com/rear-wheel-c...702be.html
Vasta
#15

Pakun välja ebastandardse lahenduse: kui selline membraan üldse kusagil maamunapeal olemas on, siis võiksid viisaka pöördumisega paluda Barutol saata üks meil "sinna kuhu vaja"Smile ja kui hakkab juhtuma siis see membraan kõnnib ise kohale, ning paigaldab ennast ise sinna karbussi.
Teine ja kahtlasem võimalus on muidugi leida üks kodustatud samurai kes japside kirjapilti mõistab ja väheke jaapaniguugeldab.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#16

Ei oska kusagilt ühtegi samuraid leida Smile
Aga Saksamaal on üks membraan härral olemas. A no kuidagi ei taha loobuda. Omal tal kaks sellist tatitopsi ka muidugi. Üks N600 ja teine Z600 coupe. Paar korda juba peaaegu kaup tehtud,aga ikka lõpuks leiab mingi ettekäände,miks mitte veel müüa. Mul isegi ta pangakonto nr. juba olemas Smile  Härra oli ise nimelt kunagi tööl Hondas kui neid suuri pereautosid turustati. Aga Saksamaal ei olnud need väga populaarsed.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#17

mis see membraan endast kujutab?
mingi erikujuline vormis vulkaniseeritud jürbel?
mudu ju nö. meetrikaubana müüakse igasugu materjale,
küllap ka bensu liigutamise võimekusega asju.
Vasta
#18

midagi sellist ?

https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Carbu...7675.l2557
Vasta
#19

Alati pole paha ka ise proovida ja leiutada Big Grin http://tootmisdetail.ee/product/membraanikumm/
Vasta
#20

see karpa membraan tundub olevat sarnane strombergi karpa omaga,mida kasutasid volvod saabid mersud jne.kas oled võrrelnud,palju seal erinevusi on
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne