09-12-2019, 15:54 PM
(09-12-2019, 15:27 PM)ivo86 Kirjutas: Mis me siis teeme?Ja see küsimus ongi hirmutav sest varsti pole haagist enam poolele käuladele vaat et lubatudki!
Teema on "Haagise valik" ja soovitus on siit on ära kolida? Natuke teemast vast välja juba äkki?
Haagiseveo "loaga" autod on siis kõik heas mõttes vanakraam ja ei jäägi muud üle, kui veovajadusel kaubik osta! Ja esimesena kannatab just odav kerghaagis, sest juba täna on autode lubatud kaalunumbrid piduriteta asjadele täiesti abdurdsed. O1 ja pidurid aga see pole enam odav ega oma ka nii suur kandevõimet...
Ära kolida pole mõtet aga vaadata tasub ka mujale - praegu veel on Euroopa "päris pisike" ja odavamast kohast toodete ostmine igati mõistlik! Tegelik elu: täpselt seesama noname odavaim lintsaag Eesti Bauhaus 129€, Saksamaa sama poekett 109€, VATi vahe kõigest 1%...
Mis siiani haagiseid puudutas: siiani laoti tuimalt peale palju mahtus, ülegabariit jms. Täna enam ei saa, sest litter on kiire ja julm tulema! Sestap tuli ka soovitus osta piduritega kasthaagis, mis on "kõigest" tonni kallim. Kui juba 2K on "kõigest", asi see siis ka 4K pärisasja eest välja käia poleks? See Mers on juba piirhinna saavutanud (praegu 38000sek) ja tasub vaadata aastat, võimu, ls'i ja kasti suurust Ma olen noorena "elanud" mõne aja koos 4,5-meetrise kastiga Dynaga ja oli mõnus küll! Jõuga osteti topelthinnaga käest ära väikeehitusfirmale.
Ehk kui haagise rentimine ei sobi, auto ei saa/tohi zittagi vedada, koormad on pidevad ja "tohutu" rasked või mahukad, juhtimsiõigust autorongile ka pole, siis polegi muud valikut!
Haagise valik on ju VEOVAHENDI valik ja mina soovitaks siis juba kohe veok või kaubik osta! Täitsa 100% teemasse. Ja see ongi aastal 2020 dilemma!