Uralid, Druzbad
#41

Kui see märgimajandus on nihu läinud siis aitab vana hea kruvikaga küünlaaugust mõõtmine ja süüde paika nagu punnvõrril. Ei oska peast öelda palju Ural millimeetries kolvipealt täpselt tahab aga mingi paar kolm milli enne ÜSS-I peaks kärama küll. Aga kui kontaktide märgi paned enam vähem keset seda kõverat märki peaks ka ok olema. Kõik need süütemängud läksid nii paika, et polt oli keset reguleerpilu.

Need pildil elektroni hoorattad mõlemad. Kontaktsüütel on kolm pikemat magnetit. Aga kas nendega ei tõmba kontaktsüüde voolu üles. Pole kunagi eksperimenteerinud.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#42

(20-03-2020, 23:07 PM)Daff Kirjutas:  Kui see märgimajandus on nihu läinud siis aitab vana hea kruvikaga küünlaaugust mõõtmine ja süüde paika nagu punnvõrril. Ei oska peast öelda palju Ural millimeetries kolvipealt täpselt tahab aga mingi paar kolm milli enne ÜSS-I peaks kärama küll. Aga kui kontaktide märgi paned enam vähem keset seda kõverat märki peaks ka ok olema. Kõik need süütemängud läksid nii paika, et polt oli keset reguleerpilu.

Need pildil elektroni hoorattad mõlemad. Kontaktsüütel on kolm pikemat magnetit. Aga kas nendega ei tõmba kontaktsüüde voolu üles. Pole kunagi eksperimenteerinud.
Katsetan, säde on aga valel hetkel..

kuigi ma olen täielik mats, absoluutselt harimata inimene, tantsin ma teiega kui võrdne võrdsega.
Vasta
#43

Igaks juhuks mainin et millalgi olid liikvel Druzba väntvõllid millel tapp valesti töödeldud ja avas kontakte kaks korda ringi jooksul. Aitas kontaktivahe suuremaks panemine. Lihtsam on käiata kõrgem koht maha ja siledaks lihvida. Tolle võlliga oli üks rist ja viletsus. Ei saanud alati mootorit käima.
T.
Vasta
#44

Druzba starteri nukid ei taha käima tõmmates haakuda hooratta käbiga. Need nukid peaksid reaalselt trossi tõmmates väljapoole liikuma, aga seda ta ei tee. Võtsin starteri lahti, seal oli nagu kõik korras. Täna sai üle aasta naela otsas rippunud Druzba käima aetud. Pidin mingi väikse rihmaseibi aretama, siis sai nööriga käima tõmmatud.
Vasta
#45

Starteri muhvile toetub küljelt lehtvedru mis takistab kergelt muhvi pöörlemist tänu millele tõmmates starteri südamik mööda kaldsooni surub muhvi hooratta hammastesse. Kui vedru kulunud siis takistust pole ja muhv välja ei tule. Aitas lihtlabane kasetoht mis suruti muhvi ja korpuse vahele.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne