Tagaveolise ATV modimine 4x4 elektrikaks
#41

Mnjah, 20 Nm@5 krpm on vähevata. Isegi I käigule... Kui läbi 4:1 reduktori alla võtta, jääb jälle aeglaseks. Ning hind kontrolleri ja mingi veerandtunnist tööd võimaldava akukomplektiga suurusjärgus 3 k€?

Selle raha eest saab stx benssu korstnasse lasta ja palju-palju küünlaid osta. Praegu näikse kuluvat Iževski tehase mootorkärul üks küünal tunni töö kohta ja nii viisteist liitrit kütust. Tund tööd koguneb ehk kuuga kokku.

Kuigi ahvatlev on (peaaegu) hääletus, kohene start ja heitgaasitus küll, tuleb tunnistada.
Vasta
#42

Oled õigesti aru saanud. Smile Eks akud ja kontoller tuleb valida vastavalt rakendusele. Kui suuri võimsusi pole vaja, saab hinna alla ja rohkem "mainstream" komponente kasutada. 350A kontroller (ja akud) oleks üsna paras sellisele mootorile. Selline hiina kontroller maksab vast umbes 300-400 euri. Sellisega saab väändemomendi mootori teljel 40+Nm. Kui käigukastis ülekanne 1:4 ja sillas veel 1:4, siis lõppkokkvõttes rattas 600+Nm. Kiiruskatseid ei tee, aga koduhoovis käru liigutab kindlasti täitsa usinasti.

Aga täiesti selge on see, et sellise masina tasuvust tuleb tänasel päeval veel arvestada milleski muus, kui bensiini liitrihinnas. Huvi on inimestel teema kohta palju, aga kui hakata numbreid võrdlema, siis saab ruttu selgeks, et rahalist võitu ei tule. Seepärast tundub ka vähetõenäoline et 4000 euriga konteineri jagu mänguasju õnnestub maha müüa. Kasvõi seetõttu, et sama raha eest saab poest ja garantiiga sellise ATV, mida teatud mööndustega juba täitsa tänavalegaalseks tööriistaks kannatab nimetada.
Vasta
#43

Ei saa ju poest ühtki ATV-d, millega tänavalegaalselt 27+ vanuses juhiloata liigelda. Ainus mis on, on see https://www.osta.ee/elektri-atv-hecht-59...66031.html, aga see pole 4x4 ja mootor on ka lahja 2,2kw. See tarnija saaks aga samasuguseid 4kw-d müüa odavamalt, ca 2500-ga ja 4x4 mudelit ca 4000-ga.
Vasta
#44

Samas, kas 20 NM väänet on nii vähe? Iz Planeta peaks olema 28 ja Jupiter 35 NM. 1,3 liitrine 08 95 NM ja VAG 1,6 diisel ca 100 NM väänet.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#45

(27-02-2020, 00:21 AM)mesinik Kirjutas:  Ei saa ju poest ühtki ATV-d, millega tänavalegaalselt 27+ vanuses juhiloata liigelda. Ainus mis on, on see https://www.osta.ee/elektri-atv-hecht-59...66031.html, aga see pole 4x4 ja mootor on ka lahja 2,2kw. See tarnija saaks aga samasuguseid 4kw-d müüa odavamalt, ca 2500-ga ja 4x4 mudelit ca 4000-ga.

No kui sa juba ise turu uuringut siin teed: No tule taevas appi, mis sihtgruppi sa otsid? 27+ a vana inimene, kellel pole lube, neid teha ka ei saa vms ja siis käib 4k+ euri välja 6hp elektrilise atv eest või, millega õue peal käru vedada? Ma ei näe, kellel sellist asja vaja oleks. Ja 27+ vanuses inimene, kes lube ei saa, võiks akuga ostukäruga mitte liiklusesse ronida.

Millele AGA võiks turgu olla, on mõistliku hinnaga invaliikurid vms, näiteks el.ratastoolid millega trepist üles alla saab jne. Aga neid ostetakse ka siis, kui riiklik toetus taga on. Vb mingi sert peab olema vms. Või miskid el. mootoriga aiakärud vms, mis on aeglased ja sõiduulatus ei pea olema pikk.

IMHO. Aga ma võin ka samas eksida, olen ennegi puusse pannud sellega, et millise lolluse eest inimesed on nõus raha välja käima..
Vasta
#46

(27-02-2020, 00:51 AM)ivo86 Kirjutas:  
(27-02-2020, 00:21 AM)mesinik Kirjutas:  Ei saa ju poest ühtki ATV-d, millega tänavalegaalselt 27+ vanuses juhiloata liigelda. Ainus mis on, on see https://www.osta.ee/elektri-atv-hecht-59...66031.html, aga see pole 4x4 ja mootor on ka lahja 2,2kw. See tarnija saaks aga samasuguseid 4kw-d müüa odavamalt, ca 2500-ga ja 4x4 mudelit ca 4000-ga.

No kui sa juba ise turu uuringut siin teed: No tule taevas appi, mis sihtgruppi sa otsid? 27+ a vana inimene, kellel pole lube, neid teha ka ei saa vms ja siis käib 4k+ euri välja 6hp elektrilise atv eest või, millega õue peal käru vedada? Ma ei näe, kellel sellist asja vaja oleks. Ja 27+ vanuses inimene, kes lube ei saa, võiks akuga ostukäruga mitte liiklusesse ronida.

Millele AGA võiks turgu olla, on mõistliku hinnaga invaliikurid vms, näiteks el.ratastoolid millega trepist üles alla saab jne. Aga neid ostetakse ka siis, kui riiklik toetus taga on. Vb mingi sert peab olema vms. Või miskid el. mootoriga aiakärud vms, mis on aeglased ja sõiduulatus ei pea olema pikk.

IMHO. Aga ma võin ka samas eksida, olen ennegi puusse pannud sellega, et millise lolluse eest inimesed on nõus raha välja käima..
Juhiluba võib ju ka kunagi olnud olla, aga aegunud ja vajab eksamit või ära võetud, mis iganes. Mopeedautodele on ju turg ja need kallid.
Vasta
#47

Kas see pole mitte nii, et karistusena võetakse ära juhtimisõigus (mitte juhiluba) ja see kehtib kõigi mootorsõidukite kohta? Mopeed on tänapäeval mootorsõiduk. Ja neid teisi, kes pole viitsinudki lube teha või uuendada, pole vist küll mõtet siit foorumist otsida.
Vasta
#48

(27-02-2020, 01:18 AM)olli Kirjutas:  Kas see pole mitte nii, et karistusena võetakse ära juhtimisõigus (mitte juhiluba) ja see kehtib kõigi mootorsõidukite kohta? Mopeed on tänapäeval mootorsõiduk. Ja neid teisi, kes pole viitsinudki lube teha või uuendada, pole vist küll mõtet siit foorumist otsida.
Ilmselt võetakse juhtimisõigus ära neilt sõidukitelt, millelt juhtimisõigust nõutakse. Kuna 27+ isikutelt mopeedi juhtimisel juhiluba ei nõuta, siis ei saa ka keelata.
Muide,kohtul on õigus juhtimisõigus osaliselt ennistada. Näiteks kui rekka- või bussijuht jääb sõiduautoga joobes vahele, siis saab ta kohtult taotleda karistuse osalist tühistamist kategooriate C,D ja E suhtes. Sama lugu ka kui taksojuht jääb tsikli lenksu taga vahele.
Vasta
#49

Härra mesinik!
Sa postitad nr 46 alla "tühja" postituse. Kui piinliku täpsusega seda uurida, siis avastad, et siiski on Hr mesink sinna lisanud oma lause aga see on läinud valesse kohta, tsiteeritava juitu jätkuks ja kuulub nüüd tsiteeritavale.
Lisan ühe pildi, kus musta joonega on näidatud õige koht teksti lisamiseks ja punasega see koht kuhu Hr mesinikule meeldib kirjutada. Kui muud moodi ei tule välja, soovitan kasutada kopi-paste kellegi jutust ja paigutada see ringiga tähistatud märgi avamisel tekkivasse platsi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#50

(27-02-2020, 01:26 AM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 01:18 AM)olli Kirjutas:  Kas see pole mitte nii, et karistusena võetakse ära juhtimisõigus (mitte juhiluba) ja see kehtib kõigi mootorsõidukite kohta? Mopeed on tänapäeval mootorsõiduk. Ja neid teisi, kes pole viitsinudki lube teha või uuendada, pole vist küll mõtet siit foorumist otsida.
Ilmselt võetakse juhtimisõigus ära neilt sõidukitelt, millelt juhtimisõigust nõutakse. Kuna 27+ isikutelt mopeedi juhtimisel juhiluba ei nõuta, siis ei saa ka keelata.
Muide,kohtul on õigus juhtimisõigus osaliselt ennistada. Näiteks kui rekka- või bussijuht jääb sõiduautoga joobes vahele, siis saab ta kohtult taotleda karistuse osalist tühistamist kategooriate C,D ja E suhtes. Sama lugu ka kui taksojuht jääb tsikli lenksu taga vahele.
Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
Vasta
#51

(27-02-2020, 16:07 PM)ahtos Kirjutas:  
(27-02-2020, 01:26 AM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 01:18 AM)olli Kirjutas:  Kas see pole mitte nii, et karistusena võetakse ära juhtimisõigus (mitte juhiluba) ja see kehtib kõigi mootorsõidukite kohta? Mopeed on tänapäeval mootorsõiduk. Ja neid teisi, kes pole viitsinudki lube teha või uuendada, pole vist küll mõtet siit foorumist otsida.
Ilmselt võetakse juhtimisõigus ära neilt sõidukitelt, millelt juhtimisõigust nõutakse. Kuna 27+ isikutelt mopeedi juhtimisel juhiluba ei nõuta, siis ei saa ka keelata.
Muide,kohtul on õigus juhtimisõigus osaliselt ennistada. Näiteks kui rekka- või bussijuht jääb sõiduautoga joobes vahele, siis saab ta kohtult taotleda karistuse osalist tühistamist kategooriate C,D ja E suhtes. Sama lugu ka kui taksojuht jääb tsikli lenksu taga vahele.
Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
sama siin,juhtimisõigus on juhtimisõigus ja joomine on vabatahtlik,kiiruseületus samamoodi ja oma viga kui sa ei suuda lihtsatest asjadest üheselt aru saada.
Vasta
#52

(27-02-2020, 16:07 PM)ahtos Kirjutas:  Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
  Ei pruugi, ntks Rannamäe kohtuasjaga tegelenud kohtunikuga ei ole ju midagi juhtunud. Või on? Ainult Madisson jauras feissaris vähe ja sinna see asi jäi.
Tsitaat:Roosilehele määrati 3 kuud ja 28 päeva vangistust, mis ei lähe täitmisele, kui ta ei pane järgneva 13 kuu jooksul toime uut tahtlikku kuritegu. Katseaeg algas täna, 18. juunil. Roosileht peab maksma riigituludesse 450 eurot. Juhtimisõigus jäi raadiohäälele alles.
Madisoni arvates ei päde ka selgitus, et Roosilehel on vaja hommikul vara raadio hommikuprogrammis esineda. «Ah et on vaja igal hommikul kl 5 tööle sõita, nagu selgitas kohtus? Tööle saab taksoga ja koju juba ühistranspordiga. Tallinnas see ka tasuta,» pakkus poliitik lahenduse.
https://elu24.postimees.ee/6710345/allan...id-kuumaks

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#53

(27-02-2020, 16:33 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:07 PM)ahtos Kirjutas:  
(27-02-2020, 01:26 AM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 01:18 AM)olli Kirjutas:  Kas see pole mitte nii, et karistusena võetakse ära juhtimisõigus (mitte juhiluba) ja see kehtib kõigi mootorsõidukite kohta? Mopeed on tänapäeval mootorsõiduk. Ja neid teisi, kes pole viitsinudki lube teha või uuendada, pole vist küll mõtet siit foorumist otsida.
Ilmselt võetakse juhtimisõigus ära neilt sõidukitelt, millelt juhtimisõigust nõutakse. Kuna 27+ isikutelt mopeedi juhtimisel juhiluba ei nõuta, siis ei saa ka keelata.
Muide,kohtul on õigus juhtimisõigus osaliselt ennistada. Näiteks kui rekka- või bussijuht jääb sõiduautoga joobes vahele, siis saab ta kohtult taotleda karistuse osalist tühistamist kategooriate C,D ja E suhtes. Sama lugu ka kui taksojuht jääb tsikli lenksu taga vahele.
Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
sama siin,juhtimisõigus on juhtimisõigus ja joomine on vabatahtlik,kiiruseületus samamoodi ja oma viga kui sa ei suuda lihtsatest asjadest üheselt aru saada.
Kui kutselisel autojuhil juhtus apsakas töövälisel ajal ja erasõidukiga, siis kas on ikka mõistlik teda elatusvahindist sellepärast ilma jätta? Igatahes on see vähe teadaolev võimalus ja minu arvates õige.
Vasta
#54

(27-02-2020, 18:27 PM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:33 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:07 PM)ahtos Kirjutas:  
(27-02-2020, 01:26 AM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 01:18 AM)olli Kirjutas:  Kas see pole mitte nii, et karistusena võetakse ära juhtimisõigus (mitte juhiluba) ja see kehtib kõigi mootorsõidukite kohta? Mopeed on tänapäeval mootorsõiduk. Ja neid teisi, kes pole viitsinudki lube teha või uuendada, pole vist küll mõtet siit foorumist otsida.
Ilmselt võetakse juhtimisõigus ära neilt sõidukitelt, millelt juhtimisõigust nõutakse. Kuna 27+ isikutelt mopeedi juhtimisel juhiluba ei nõuta, siis ei saa ka keelata.
Muide,kohtul on õigus juhtimisõigus osaliselt ennistada. Näiteks kui rekka- või bussijuht jääb sõiduautoga joobes vahele, siis saab ta kohtult taotleda karistuse osalist tühistamist kategooriate C,D ja E suhtes. Sama lugu ka kui taksojuht jääb tsikli lenksu taga vahele.
Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
sama siin,juhtimisõigus on juhtimisõigus ja joomine on vabatahtlik,kiiruseületus samamoodi ja oma viga kui sa ei suuda lihtsatest asjadest üheselt aru saada.
Kui kutselisel autojuhil juhtus apsakas töövälisel ajal ja erasõidukiga, siis kas on ikka mõistlik teda elatusvahindist sellepärast ilma jätta? Igatahes on see vähe teadaolev võimalus ja minu arvates õige.
Kui kutseline libu saab tõõvälisel aja tripperi,kas ta ei võiks oma tööd jätkata?
Vasta
#55

(27-02-2020, 18:45 PM)vwt2 Kirjutas:  
(27-02-2020, 18:27 PM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:33 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:07 PM)ahtos Kirjutas:  
(27-02-2020, 01:26 AM)mesinik Kirjutas:  Ilmselt võetakse juhtimisõigus ära neilt sõidukitelt, millelt juhtimisõigust nõutakse. Kuna 27+ isikutelt mopeedi juhtimisel juhiluba ei nõuta, siis ei saa ka keelata.
Muide,kohtul on õigus juhtimisõigus osaliselt ennistada. Näiteks kui rekka- või bussijuht jääb sõiduautoga joobes vahele, siis saab ta kohtult taotleda karistuse osalist tühistamist kategooriate C,D ja E suhtes. Sama lugu ka kui taksojuht jääb tsikli lenksu taga vahele.
Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
sama siin,juhtimisõigus on juhtimisõigus ja joomine on vabatahtlik,kiiruseületus samamoodi ja oma viga kui sa ei suuda lihtsatest asjadest üheselt aru saada.
Kui kutselisel autojuhil juhtus apsakas töövälisel ajal ja erasõidukiga, siis kas on ikka mõistlik teda elatusvahindist sellepärast ilma jätta? Igatahes on see vähe teadaolev võimalus ja minu arvates õige.
Kui kutseline libu saab tõõvälisel aja tripperi,kas ta ei võiks oma tööd jätkata?
Kui tal on teine auk, tripperivaba ja ainult töötegemiseks, siis lasku käia.
Vasta
#56

Saaremaa "kangelane" on meelest läinud?
Vasta
#57

(27-02-2020, 19:00 PM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 18:45 PM)vwt2 Kirjutas:  
(27-02-2020, 18:27 PM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:33 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:07 PM)ahtos Kirjutas:  Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
sama siin,juhtimisõigus on juhtimisõigus ja joomine on vabatahtlik,kiiruseületus samamoodi ja oma viga kui sa ei suuda lihtsatest asjadest üheselt aru saada.
Kui kutselisel autojuhil juhtus apsakas töövälisel ajal ja erasõidukiga, siis kas on ikka mõistlik teda elatusvahindist sellepärast ilma jätta? Igatahes on see vähe teadaolev võimalus ja minu arvates õige.
Kui kutseline libu saab tõõvälisel aja tripperi,kas ta ei võiks oma tööd jätkata?
Kui tal on teine auk, tripperivaba, töötegemiseks, siis lasku käia.
Pole minu orientatsioon.Aga kui kutselisel autojuhil on teine (kõvaketas-emaplaat) olemas siis sinu idee järgi kas toimib?
Vasta
#58

(27-02-2020, 19:00 PM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 18:45 PM)vwt2 Kirjutas:  
(27-02-2020, 18:27 PM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:33 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:07 PM)ahtos Kirjutas:  Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
sama siin,juhtimisõigus on juhtimisõigus ja joomine on vabatahtlik,kiiruseületus samamoodi ja oma viga kui sa ei suuda lihtsatest asjadest üheselt aru saada.
Kui kutselisel autojuhil juhtus apsakas töövälisel ajal ja erasõidukiga, siis kas on ikka mõistlik teda elatusvahindist sellepärast ilma jätta? Igatahes on see vähe teadaolev võimalus ja minu arvates õige.
Kui kutseline libu saab tõõvälisel aja tripperi,kas ta ei võiks oma tööd jätkata?
Kui tal on teine auk, tripperivaba ja ainult töötegemiseks, siis lasku käia.
Elektrifitseerimise teemal läks just huvitavaks ja siis tulid kastiehitajad oma offtopicuga Sad
Tegelikult ei tohiks äravõetud lubadega ka mopeediga sõita, aga nad kas ei suuda või viitsi seda kontrollida.
Mõttearendus libu teemal on tegelikult päris hea Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#59

Tsitaat:Mõttearendus läbu teemal on tegelikult päris hea
Kõik oskavad mehiselt tsiteerida, kontrollitud!!! PÄRIS HEA.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#60

(27-02-2020, 19:29 PM)Marko Kirjutas:  
(27-02-2020, 19:00 PM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 18:45 PM)vwt2 Kirjutas:  
(27-02-2020, 18:27 PM)mesinik Kirjutas:  
(27-02-2020, 16:33 PM)muska71 Kirjutas:  sama siin,juhtimisõigus on juhtimisõigus ja joomine on vabatahtlik,kiiruseületus samamoodi ja oma viga kui sa ei suuda lihtsatest asjadest üheselt aru saada.
Kui kutselisel autojuhil juhtus apsakas töövälisel ajal ja erasõidukiga, siis kas on ikka mõistlik teda elatusvahindist sellepärast ilma jätta? Igatahes on see vähe teadaolev võimalus ja minu arvates õige.
Kui kutseline libu saab tõõvälisel aja tripperi,kas ta ei võiks oma tööd jätkata?
Kui tal on teine auk, tripperivaba ja ainult töötegemiseks, siis lasku käia.
Elektrifitseerimise teemal läks just huvitavaks ja siis tulid kastiehitajad oma offtopicuga Sad
Tegelikult ei tohiks äravõetud lubadega ka mopeediga sõita, aga nad kas ei suuda või viitsi seda kontrollida.
Mõttearendus libu teemal on tegelikult päris hea Smile
Markole :Kas mitte Sina ei võidelnud kunagi selle vastu. Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne