Malmist lülituskahvli voolimine
#1

Juba pikemat aega olen treipingile vajaliku lülituskahvli otsingutel. Eestist said nad otsa nii kümme-viisteist aastat tagasi, kuni üle-eelmise aastani sain neid venest.
Nüüd tuleb venest selline saast, et anna olla. Samuti lätist. Aga sellised need reaalsused on, seda enam, et pingi tootmine lõpetati 1987 aastal, seega jupp aega tagasi.
Punastest vasakpoolne on tolerantsist välja kulunud, parempoolne on puhta katki kulunud.

           

Viimati lätist toodu ei vasta kusagilt otsast tehnilistele tingimustele, Ava 20 tolerants on antud +0,021mm, on 0,13-0,19mm. Detaili ristseis ava 20 suhtes
0,06mm detaili pikkusel, on pikki detaili 3mm, risti detaili 1,5mm. Pluss on ava detaili teljest tugevas nihkes. Vinkli vastu toetav puur on 3mm

                 

         

Ei ole midagi muud teha, et tuleb hakata ise tegema. Sai lastud mudel teha ja  valukojas valada väikepartii.

[attachment=79612]    

Panin olemasolevaest УСП deailidest rakis ja hakkasin jämetöötlema, lõikesügavus ~3mm, laast peaaegu nagu terasel

                     

Uuel aasal hangin natuke instrumenti ja siis töötleme puhtalt edasi. Kindlasti ka värvin töötlemata pinnad.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#2

Head uut.
Kiiduväärt ettevõtmine säilitamiseks vanemat tehnikat.
Kas võib küsida kui palju läks maksma uute detailide vormide tegemine ja valamine?
Tänud
Vasta
#3

(01-01-2020, 11:49 AM)m401 Kirjutas:  Head uut.
Kiiduväärt ettevõtmine säilitamiseks vanemat tehnikat.
Kas võib küsida kui palju läks maksma uute detailide vormide tegemine ja valamine?
Tänud
ja kes kus valab?tartu valumehaanika?
Vasta
#4

Vägev, kas sellise kvaliteediga valu on kusagil eestis tehtud? Ca 6 aastat tagasi sai Tartu valumehaanikast küll ainult jama.
Vasta
#5

m401, küsida ikka tohib. Aga ma ei vasta, see ei ole tähtis antud teemas.
muska71, ei valatud Tartus
pvr, hea kvaliteediga valu on tehtud ka varemal ajal. Eks seal ole küsimus vormimaterjalides, vormimises jne...

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#6

Siin laseme ühe poole puhtalt üle, see saab baaspinnaks teise poole töötlemiseks.

   

Siin on raketis ava märkimiseks tsentripuuriga.

           

Siin tsentreerime, puurime, puurime veelkord, hõõritseme mustalt ja puhtalt.

           

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#7

Sai vahepeal jälle kahvlit voolitud, rakis poolava saamiseks sümmetriateljele ja jämedalt ette

           

Siin läheb puhtalt lõplikku mõõtu

   

Siin otsad gabariiti

   

Siin kanna kõrgus mõõtu, nina juba lastud.

       

16 toorikust läks 4 erinevatel põhjustel praaki, viisin need spetsialisti juurde, et kõrgsageduseg alul kuuma ja siis veega külma teha.
Peaks pinna kulumise vastu parema saama.

Erinevad valutooted ja toorikud.
Õlitõstekauss. Asi on lahtise otsaga õlivannis, on seestpoolt kooniline, koonus avaneb ülespoole ja pöörlemisel hakkab õli kesktõuketungi
mõjul üles ronima ja kahe pisikese ava kaudu pihustatakse laagrisse.

       

Igivana radiaalpuurpingi õlipumba korpus

       

Puidu freespingi kopeerrõnga toorik

       

Koolitreipinkide padruniflantsi toorik

       

Koolifreespinkide vertikaalpea vaheflantsi toorik

       

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#8

Kas täisava töötlemine poolava asemel poleks täpsem olnud?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#9

Hetkel on nii tehes tagatud parem sümmeetria. Ma ei ole veel mudelit kätte saanud ja ei tea kas on mudel natuke nihkes.
Tegelikult läheb mudel nii ehk naa ringitegemisele, mudelsepp on paari mõõduga loominguliselt käitunud.
Sai talle antud nii joonis kui ka originaalne detail ja üteldud, et joonis on primaarne.
Aga see läks vist kõrvust mööda, taat on ikkagi 80.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#10

Täna oli ilus ilm, sai kahvlitele viimistlus tehtud.

Pesuvärk värvi alla.

       

Teibivärgist läks pilt kaduma.
Värvivärk. Värv 2K Valspar polüuretaan.

   

Vaja veel üks kooniline tihvtiava tekitada ja ongi valmis.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#11

Täna oli ka hea päev, sain kahvlid valmis.

Rakiste paigaldamine

       

Koordinaadi võtmine

       

Nurga 28 kraadi seadmine. Hea kui on kast normnurkadega, muudkui võta ja pane.

           

Tsentriava ja puurimine

       

Ja valmis nad ongi

   

Siin on kahvel oma varda otsas. Kinnitus koonilise tihvtiga, tihvtiava töödeldud koostuna.

       

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#12

Mis hinnaks kujuneb?
Vasta
#13

Kas lugupeetav teab millisele pingile ja kuhu kahvel sobib? On lugupeetaval seda kahvlit vaja?
Kui mõlemale küsimusele vastus on jah, siis privaatselt räägime edasi.

Niisama uudishimust ajendatud pärimistele ei vasta, see ei ole antud teemas oluline.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#14

Kahju,kui jääbki saladuseks millsele pingile.Siis tuleb edasi Металический форум või Abomi yt vaadata.Aga teema on huvitav ja hariv.
Vasta
#15

See on ju lülitus kahvel teipingil.
Hinda teada ei taha ja ka endal vaja ei ole.
Samas ei mäleta ka antud pingi markeeringut.
Aga antud HR kvaliteet tööga olen kokku puutunud ja soovitan pöörduda kui midagi head vaja on.
Vasta
#16

(09-03-2020, 14:28 PM)M.R. Kirjutas:  ...

Niisama uudishimust ajendatud pärimistele ei vasta, see ei ole antud teemas oluline.

Ning ega peagi - vaba maa ju. Sellest hoolimata üks äraütlemata asjalik teema, kust peaks kenasti mõtlevale inimesele selguma, miks poes 3.17 maksev virbel ei saa olla täpne.

Kvaliteedi saamine eeldab täpsust.
Vasta
#17

(09-03-2020, 14:28 PM)M.R. Kirjutas:  Kas lugupeetav teab millisele pingile ja kuhu kahvel sobib? On lugupeetaval seda kahvlit vaja?
Kui mõlemale küsimusele vastus on jah, siis privaatselt räägime edasi.

Niisama uudishimust ajendatud pärimistele ei vasta, see ei ole antud teemas oluline.
Kindlasti on see suht levinud treipingi siduri lülituskahvel,võimalik et 1K62.Hinda küsisin sellepärast et teema algatajal oli Kuldses börsis minule vajalik asi hinnaga 95€,minule valmistati sama detail 15€ firmas mis igapäevaselt valmistab sarnaseid asju.
 Muidugi me elame vabas maailmas ja igaüks müüb oma teenust sellise hinnaga nagu soovib aga kui see liiga kallis, siis otsitakse alternatiive.
Vasta
#18

Kuidagi imelikult kukub välja, kahvlit vaja ei ole aga lonti põristaks küll.
Said 95 eurise asja 15 euriga, ole õnnelik. Aga ei, viriseda on vaja...

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#19

Teema on tõesti huvitav ja hariv! Minul ka seda kahvlit ilmselt vaja ei lähe, seda enam, et ei tea, kuhu see käi või mida sellega süüakse. Samas 95 eurost asja 15 euroga saada sooviks küll! Olles selline lolli - ja laisavõitu ja seetõttu mitte eriti heal majanduslikul järjel, siis ma võtaks kohe rohkem kui ühe! Kuigi on selge, et masstootmisega tegeleva ettevõtte "asja" omahind kujuneb märksa odavamaks, kui autorieksemplari valmistava üksiküritaja oma. Samas, kui see "asi" ei olnud valmistatud mingis Hiina Rahvavabariigi väikefirmas, siis ei kujutagi ette, mis "asi" on võimalik valmistada 15.- € eest, ilmselt ilma käibemaksuta?
Ja jällegi, mainida, et kaasfoorumlane viriseb ja põristab lonti - see pole ka teab mis viisakas ja kultuurne, kuigi "londi põristamine" kui keeleline väljend mulle meeldib. Enne, kui see postitus ära kustutatakse, võtan enda  poolt kirjutatu ka kokku kui londi põristamise (või peaks olema londipõrin? Emakeelekuu!).
Head põristamist!  Toungue
Vasta
#20

Hakkasin lonti põristama sellepärast et antud tööpink maksab Eestis keskmiselt 400€,siis vedru eest 95 tundus palju.Ses firmas oli materjal olemas ning mingi riba lõikamine ei olnud probleem.
  Lõpetame londi põristamise ning edu kahvli vooliale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne