Raudteega seotud valgustid?
#1

Tuttav kunagi tõi sellised tükid. Küljelt nupuga käivad lahti, pirnipesad on Reichi pandimärgiga ning sisse käivad kahe naga ja alt kahe klemmiga pirnid, kus peal seisab "54v, 25w". Väitis, et oli saanud need vanaisalt, kes oli kunagi kuskil raudteejaamas töötanud. Kas keegi oskab arvata, kuhu sellised passida võisid? Nii lahja pingega võrku meil ju ometi pole olnud, kas rongivagunites võis selline pinge olla?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

D1 rongide laes olid sarnased tükid.
Vasta
#3

54 volti kahe pirniga haakub mingil määral 110 voldiga ja meelevaldselt toimetades ka 127 voldiga. Kui nad on jadasse ühendatud, siis ehk saab sealt edasi?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

Õhtul kaen üle aga tundus, et on rööbiti ühendatud. Seal peaks olema 3x54v ehk ca 160v, kui nad jadas oleks. Üks variant oleks see, et ehk on iga pirn eraldi ja tegu oli mingisuguse fooriga, mis kuulus omakorda mingisse akudega süsteemi. Üks alles olevatest pirnidest oli veel lääne päritolu, seega eeldaks, et asi oli töös ehk maksimaalselt 40ndate lõpuni.
 Kõige lähedasem võrk, kus 50v kanti peaks olema, on telefonivõrk, iseasi, kas see ka enne sõda nii oli.

Kompletis on veel 1 poole väiksem ümmarguse piimklaasiga lamp, millel on samasugune pirnipesa ja kuhu käis üks pirn.
Vasta
#5

Tsitaat:Системы электроснабжения пассажирских вагонов.

Автономная:при такой системе электроснабжения на каждом п.в. 2 источника энергии – генератор и аккумуляторная батарея. Они обеспечивают п.в. постоянным током U=54в (без кондиционера) и U=110в (с кондиционером).

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#6

Saksa e bay- s väideti see asi olevat ca 50 a vanune Berliini s- bahni valgusti. Võimalik, et seda kasutas ka mõni muu vaguni- või trammitehas sotsialismileeris. Seoseid 110, 127 ja 54 voldi vahel mina ei oska otsida, too S- bahn käis märksa kõrgema pingega, aga küllap nad oskasid valgustuse jaoks juba siis pinget väiksemaks teha. Vene elektrirongi vagunites vist oli küll pinge n.ö. tarbevoolul 127 V, aga eks vene elektritškadeski tehti see mingist muust pingest. 750 V vist jooksis kontaktorisse.
Vasta
#7

(05-02-2020, 01:27 AM)Kadjakas Kirjutas:  D1 rongide laes olid sarnased tükid.
Ja pilti ka: http://gallery.balticrailpics.net/displa...&pid=16480 
Siit: http://est-train.ertas.eu/dr/d1.php?lng=est saab lugeda, et pardapinge oli 48V. 

A kindlasti oli paar sellist lampi ka vana Aadolfi magamistoas.
Vasta
#8

Tundub, et klapib! Ju siis kasutati aadu aegseid pistikupesade jääke või oli tegu sakste tagant varastatud tootmisliiniga, kus olid veel DRP templid küljes. 

 Ma vast leotan neilt mingi aeg värvi maha ja teen uute pesade peale ümber, saab kuskile interjööri paigutada. Või kui kellelgi on veel parem idee, mis kuidagi ajalugu säilitab, siis võib mulle sõnumi kirjutada.

Aitüma vastajatele!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne