Maailma kalleimad autod
#1

Ka nõukaajal olid kasutatud järelturu autod kõvasti kallimad, kui tehase väljamüük.

https://havanatimes.org/news/cuba-to-dro...ces-by-10/

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#2

Nõuka- ajal oli erinevus vast nii umbes kaks korda- uus 03 või 06 maksis ametlikult poes ca. 7500-8000rubla. Leningradi mustal turul 15000 kanti võis ehk tema hind küündida.
 Mis seal kaugel Kuubas sellise kümnekordse hindade differentsi põhjustab, teavad nad ilmselt ainult ise. Selge on see, et majanduse alustalad koos vabakaubanduse põhimõtetega on neil totaalselt kõverad.
Vasta
#3

Palka saavad ka kuus kõigest 20-30 dollarit, pankasid pole ning sellest hoolimata on kõhud täis, tuju hea ja baila-baila käib iga päev...  Havana clubiga pestakse velgi, õige rumm on legendario, santiago de cuba, mulata jne... Sigar on rohkem rekvisiit ja turistilõks, ei popsuta seda seal väga keegi...

Kõik on riiklikult reguleeritud ja import tollid meeletud,  vabakaubandus lõppes 1962 aastal sealmaal majandusembargoga..  Sellest ka meeletu vanasõidukite osakaal liikluses.  Kellel huvi siis minu FB lehelt näeb sealset tehnikat rohkem kui küllaga...

Turiste käib aastas seal 2 miljonit, usa turistid sealjuures riiki ei pääse.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

(16-02-2020, 20:47 PM)mlsluik Kirjutas:  Palka saavad ka kuus kõigest 20-30 dollarit, pankasid pole ning sellest hoolimata on kõhud täis, tuju hea ja baila-baila käib iga päev...  Havana clubiga pestakse velgi, õige rumm on legendario, santiago de cuba, mulata jne...  Sigar on rohkem rekvisiit ja turistilõks, ei popsuta seda seal väga keegi... 

Kõik on riiklikult reguleeritud ja import tollid meeletud,  vabakaubandus lõppes 1962 aastal sealmaal majandusembargoga..  Sellest ka meeletu vanasõidukite osakaal liikluses.  Kellel huvi siis minu FB lehelt näeb sealset tehnikat rohkem kui küllaga...

Turiste käib aastas seal 2 miljonit, usa turistid sealjuures riiki ei pääse.
Usa turistid on seal pea enamuses, lendavad sinna Kanada kaudu. Fakt. Muidu kõik nii nagu kirjas mainitud.
Vasta
#5

Miamist saad otse ka lennata aga ilma viisata kuubale ei pääse ja usa kodanikule kuuba viisat enamjaolt ei väljasta. Pole suurem asi fakt kahjuks...
Mingi hetk sai turisti kaardi alusel kuubale aga hetkel usa poolt on lõpetatud viisade menetlemine ja kruiisid kuubale on samuti tänapäevaks minevik.

Kanadast on tõesti väga palju turiste aga kanada pole usa... Kuuba oligi kanadalastel peale mehhikot lemmik sihtkoht, 3-4h lendu kõigest... Võrreldes Hel-Havanna 12h...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

(16-02-2020, 23:11 PM)mlsluik Kirjutas:  Miamist saad otse ka lennata aga ilma viisata kuubale ei pääse ja usa kodanikule kuuba viisat enamjaolt ei väljasta. Pole suurem asi fakt kahjuks...
Mingi hetk sai turisti kaardi alusel kuubale aga hetkel usa poolt on lõpetatud viisade menetlemine ja kruiisid kuubale on samuti tänapäevaks minevik.

Kanadast on tõesti väga palju turiste aga kanada pole usa... Kuuba oligi kanadalastel peale mehhikot lemmik sihtkoht, 3-4h lendu kõigest...  Võrreldes Hel-Havanna 12h...
Ameeriklasel ei ole vaja viisat, et minna Kuubale. Piisab et osta kooslennupiletiga Turisti kaart. Ametlik viisa on jah keeruline taotleda,  iimu tuttav rääkis. Kanadast turiste u miljon, Usast 0,6, muid kordades vähem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne